wtorek, 20 grudnia 2016

O statystyce słów kilka...

Przeglądam sobie od czasu do czasu statystyki wejść na bloga i uśmiecham każdorazowo... Komentarzy wprawdzie niewiele, same statystyki czterech liter nie urywają ale jest jeden element tych całych statystyk, który intryguje mnie niezmiennie. Ano wyszukiwane słowa kluczowe... Czy wiecie czego szukają internauci, którzy trafiają na tego bloga? Łazienek w stylu retro? 


Pudło! A może wanny wolnostojącej do małej łazienki? 


W życiu... Białych schodów dębowych? 


Znów nietrafiony. Może kuchni stylowej? 


Wcale nie. A może inspiracji jak urządzić sypialnię lub pokoik dziewczynki siedmioletniej, w stylu skandynawskim, cottage czy innym rustykalnym? 



Nie nie nie! Szukają dowcipu o kryształowym żyrandolu, który to niefortunnie został stłuczony w wyniku psikusa żony. Dowcip opublikowany w pierwszych miesiącach blogowania (do poczytania tu), absolutnie nie mojego autorstwa, za to jakiś czas później wykorzystany w jednej z polskich komedii, generuje całkiem sporą część wejść na stronę. Co zresztą skutkuje tym, iż post ten wciąż utrzymuje się w prawym pasku jako jeden z najczęściej czytanych :)
Ostatnio nawet moja mama zagadnęła w rozmowie telefonicznej, o jakim to ja żyrandolu tak się rozpisałam, bo ona żadnego u nas nie widziała :))) Nie dziwota przecież się stłukł ;)
Właściwie to pewnie powinnam się przejąć faktem, że najwyraźniej treści pozostałe, nie przyciągają czytelników i piszę sobie właściwie sama dla siebie ale jakoś nie przejmuję się tym wcale. I znów dziś piszę pewnie sama dla siebie i za jakiś czas to powtórzę, aż mi się to nie znudzi doszczętnie.

6 komentarzy:

Cela D pisze...

A ja właśnie wczoraj szukałam u Ciebie łazienki w stylu reitro:)) Wyjątek potwierdzający regułę?
Pozdrawiam.:))

kopciuszek pisze...

Ha! W takim razie zapraszam :)

Anonimowy pisze...

ja czytam bo lubię:)

kopciuszek pisze...

Niezmiernie mnie to cieszy 😀.

Anonimowy pisze...

Ja tez czytam Ciebie od bardzo dawna

kopciuszek pisze...

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails