niedziela, 18 grudnia 2016

Idą święta




Pisanie bloga hobbystycznie, bez jakiejkolwiek z tego korzyści majątkowej ma tę swoją zaletę, że wszystko idzie swoim torem i ma swój czas właściwy... Lato jest w porze letniej, jesień niedługo potem, dekoracje bożonarodzeniowe w grudniu a zające i takie tam nie wcześniej niż dwa tygodnie przed wskazaniem kalendarza.
Ma jednak tę zasadniczą wadę, że się z tego korzyści majątkowej nie ma żadnej... A wręcz przeciwnie. Człowiek swoje 160 godzin a w pechowym miesiącu nawet i więcej musi za tę średnią krajową popierniczać, by potem, z tej niewielkiej sumki jaka pozostaje po opłaceniu rachunków i kupieniu dzieciom majtek na tyłki, uszczknąć na coś, co pozwoli na napisanie choćby krótkiego posta. Wybaczcie więc, że postów nie tyle, ile by się chciało. Że nie znajdziecie tu porad, co kupić pod choinkę, ja ledwie sama czas znajduję, by znaleźć coś pod naszą choinkę a co dopiero pod cudze szukać. Niech się tym zajmą profesjonalne blogerki a ja tymczasem spędzę 160 godzin tego miesiąca za średnią krajową a w międzyczasie zajrzę tu i zapiszę słów kilka i zdjęć parę wrzucę z naszych przygotowań do świąt...













5 komentarzy:

Edyta2016 W pisze...

Pięknie i magicznie,pozdrawiam:)

kopciuszek pisze...

Dziękuję bardzo i pozdrawiam w iście świątecznym nastroju. Właśnie wyszłam z ukrycia gdzie w obawie przed zbudzeniem któregoś z Potomków pakowalam prezenty 😀. To już pewnie ostatni raz kiedy takie rzeczy w ukryciu trzeba będzie robić...

Edyta2016 W pisze...

Życzę więc Spokojnych Świąt:))

Anonimowy pisze...

Mam całkiem podobne mieszkanko w podpoznańskim szeregowcu. Zachwycona jestem Twoimi schodami, gdybym teraz mogła cofnąć czas to wybrałabym dokładnie takie. Mam niestety bukowe w paski, bo nasz stolarz uznał, że takie właśnie będą ładne. Może gdybym wygrała w totolotka to zerwałabym te i założyła nowe a tak muszę się przyzwyczaić. Pozdrawiam, Magda.

kopciuszek pisze...

Nie trzeba od razu zrywać, można po prostu przemalować podstopnie :))). Pewnie to pracochłonne ale na pewno mniej kosztowne niż całkowita wymiana. Ale te Twoje też ładne (widziałam kawałek na fotoforum).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails