sobota, 26 listopada 2016

Szczypta magii w naszej sypialni

Nasza sypialnia coraz piękniejsza. Rzućcie okiem...










Łóżko Nordli IKEA
Zasłony białe i szare Vivan IKEA
Pozostałe tekstylia: H&M Home



Sypialnia jest niewielka - ok. 11 m2. Zdecydowaliśmy się na łóżko o szerokości 160 cm, a szafa Pax ma drzwi na zawiasach (niestety wybór frontów przesuwnych w IKEA nie jest zbyt imponujący - myślę, że zdecydowanie powinni pomyśleć nad czymś ciekawszym), w związku z czym nie ma możliwości, by w przyszłości stanęły tu szafki nocne lub jakiekolwiek ich zastępniki. Brak szafek nocnych wiąże się z kolei z chwilowym brakiem dodatkowego oświetlenia. Znalazłam już na to sposób, więc następnym moim zakupem do sypialni stanowczo powinny być lampy na wysięgniku, ale takie, które można podłączyć do kontaktu zwyczajnie. Niestety do końca nie byłam pewna jakie będzie ustawienie mebli, więc nie zdecydowałam się na wyprowadzenie odpowiednich przyłączy nad łóżko... Znalazłam już pierwsze kandydatki w całkiem możliwych cenach...



1. wersja droższa, bardziej pożądana ze względu na większą możliwość regulacji: kinkiet Dazzle
2. wersja bardziej ekonomiczna: kinkiet Ranarp IKEA













2 komentarze:

poczynania domowe pisze...

Bardzo przytulna sypialnia. Miejsce, w którym można się zrelaksować. Szafy są świetne, idealnie wkomponowały się w to miejsce i nie stwarzają wrażenia, że sypialnia jest ciasna. No cóż, pozostaje mi tylko życzyć miłych snów.

kopciuszek pisze...

Dziękuję 😀

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails