niedziela, 20 listopada 2016

O urządzaniu mieszkania słów kilka...

Bardzo żałuję, że nie piszę nowych postów częściej. Urządzamy nasze nowe wnętrza pomalutku, krok po kroku ale jakoś jeszcze żadne z nich nie jest skończone na tyle, by można było wejść i odetchnąć, i pomyśleć sobie w duchu, tak to jest właśnie to, czego chciałam i mam. Niby co miesiąc, z każdym kolejnym napływem gotówki czegoś nam przybywa ale wygląda na to, że brak tu jakiegoś sensownego planu. Tu jakiś dywanik, tu lampka, tam kwiatuszek. A czy nie prościej byłoby sobie postanowić - w tym miesiącu sypialnię urządzamy??? Łóżko, trochę tekstyliów, lampki i będzie wspaniale. Ale nie, ja kupię dywanik do łazienki, lampy do kuchni a do sypialni łóżko jedynie. I tym sposobem w łazience jest dywanik ale nie ma lamp, lampy są w kuchni ale nie ma tam okapu no a sypialnia? Jest łóżko i jest szafa, i nic poza tym... Obiecuję sobie co miesiąc, podejść do tego urządzania w sposób bardziej kompleksowy, to jest mam na myśli z podziałem na pomieszczenia poszczególne ale co rusz, to jakaś promocja, na którą daję się skusić i moje plany wiecznie biorą w łeb. Bo jak promocja jest na garnki, to lecę kupić mój wymarzony, choć z sufitów wciąż zwieszają się surowe oprawki techniczne... Zbliża się grudzień, więc jak siebie znam, znów się dekoracji nakupi, a bardziej potrzebne rzeczy, będą musiały poczekać. 



Nasza jadalnia - to wiąż tylko meble ogrodowe - nie wyglądają źle, gdy zasłonić stół obrusem to się robi po prostu jadalnia w stylu cottage :)))




Uwielbiam jednak to nasze nowe mieszkanie nawet takie nie do końca urządzone. Co ja bym zresztą poczęła ze sobą, gdyby już wszystko było gotowe? Chyba nowego mieszkania zaczęłabym szukać :)

7 komentarzy:

poczynania domowe pisze...

Najlepiej kupować powoli i tylko to, co naprawdę nam się podoba. Zrobienie prowizorki wcale nie jest dobrym rozwiązaniem bo takie rzeczy zostają na lata:) Dom wygląda najlepiej kiedy jest urządzany powoli:)

kopciuszek pisze...

Oj tak, prowizoryczne rozwiązania, niby tylko "na razie, a potem się kupi coś fajniejszego" potrafią utknac na swoim miejscu na bardzo bardzo długo 😀.

Ania pisze...

Jak dla mnie SUPER!!!! oglądałam właśnie cały domek i...nie ma przepychu, jasno i biało tak jak lubię ;-) Czy wszystkie ściany masz białe? Światło potrafi zmienić kolor ...

andja pisze...

Właśnie o takim kompleksowym urządzaniu traktuje Karolina z Houseloves. Konkretny plan na dane pomieszczenie i do dzieła :))) jest gdzies kominek w calosci? Tu zaslaniają go krzesła, a jestem go ciekawa. Portal gotowy? Czy od stolarza?

kopciuszek pisze...

Aniu, wszystkie ściany białe. Najzwyklejszy czysty odcień bieli. Może z czasem to się zmieni ale raczej wątpliwe bo ja właśnie taki czysty odcień lubię 😀.
Andja, kominek pokazywałam już w poprzednim mieszkaniu, przez jakiś czas był nawet wystawiony na sprzedaż. I tak był wykonywany przez stolarza.

Edyta2016 W pisze...

śliczna kuchnia,pozdrawiam

kopciuszek pisze...

Dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails