wtorek, 6 września 2016

Lista życzeń, część druga (górna łazienka)

Właśnie przekopałam całkiem sporą część naszego bardzo niewielkiego ogródka. Trochę tylko zmęczona, kilka odcisków ale jutro może być nieciekawie. Plecy zrujnowane, nogi do niczego, a na taryfę ulgową nie ma co liczyć... Na dodatek wcale nie mam planów co do tego ogródka i nie miałam zamiaru inwestować w niego nic a nic tego roku, ale że wszyscy dookoła kopią, sieją, sadzą, uległam temu zbiorowemu poruszeniu i zupełnie bez namysłu chwyciłam za łopatę. Aż się boję pomyśleć, co zrobi ślubny jak zobaczy moje dzieło zniszczenia nędznego ale zawsze jednak trawnika.
Ale ja nie o trawniku chciałam pisać a kolejną listę życzeń zaprezentować. Uprzedzając Wasze myśli chciałabym zaprzeczyć zdecydowanie. Moje listy nie są sponsorowane. Za malutka jestem na to. To są tylko twory moich poszukiwań, mające mi również dać obraz tego, w jaki styl brnąć, a w jaki jednak może nie do końca. Takie zestawienia naprawdę pomagają ocenić czy to wszystko w ogóle do siebie pasuje... Tym razem zakupy do łazienki górnej, której zaczątki pokazywałam tu. Oczywiście nie ma szans, bym wydała na lustro taką kwotę, bo mnie zwyczajnie nie stać, ale cały czas liczę, że uda mi się upolować coś podobnego w TK Maxx na ten przykład... Poszukiwania kosza z naturalnego materiału trwają. Nie musi być dokładnie ten ale coś podobnego. Ponieważ ceny drążków na ręczniki w stylu retro przyprawiają o zawrót głowy, zawsze można w tym celu wykorzystać kuchenne drążki z IKEA :)))
Całą ścianę nad zabudową stelaża WC planuję zabudować szafkami szarymi... Przyda się każde dodatkowe miejsce do przechowywania...




1. Kinkiet chromowany retro Hugenot Lake
2. Lustro Laura Ashley
4. Dywanik łazienkowy H&M
5. Drążek IKEA Finntorp
6. Ręcznik łazienkowy H&M
7. Front kuchenny IKEA Bodbyn
8. Gałka ceramiczna Zara Home


9 komentarzy:

domino pisze...

Do tej listy można dołączyć filtr prysznicowy z systemem kdf - uzdatnia wodę, usuwa z niej minerały a dzięki temu na wannie i na płytkach nie powstaje kamienny osad.

Anonimowy pisze...

Lustro bardzo ładne ale to ze zdjęcia i z linku to są dwa różne lustra: http://www.lauraashley.com/uk/made/furniture/p/sophia-scalloped-mirror?shape=mirrors oraz http://www.lauraashley.com/uk/made/furniture/p/rochelle-mirror-scalloped-rectangular-mirror?shape=mirrors.
Są bardzo podobne i cenowo w UK oczywiście dużo taniej jeśli masz taką możliwość-rodzina, znajomi itd..
Pozdrawiam.
Izabela

Anonimowy pisze...

ps. pozostaje jeszcze kurier, z PL do UK ok 25 funtów :)
Izabela

kopciuszek pisze...

Rzeczywiście coś namieszałam z tymi lustrami, kształt tego drozszego bardziej mi się podoba i to miało się znaleźć w zestawieniu 😀. A wiesz, że nie mogę w żaden sposób sprawdzić cen w UK? Jaki by adres nie wpisać stale przekierowuje na stronę polską. Zaczynam podejrzewać, że to celowe jakieś działanie uniemożliwiające zapoznanie się z cenami oryginalnymi...

Anonimowy pisze...

Też mi się tak wydaje, podobno można jakoś tak ustawić żeby nie przekierowywało. Mogę podać ceny jakie są w UK, oczywiście w funtach: droższe jest za 250 ale teraz jest w promocji za 175, a tańsze-85 w promocji 59.50
Oczywiście promocje są czasami jeszcze większe :)
Izabela

Anonimowy pisze...

ps. Oczywiście w polskim katalogu L.A. też nie ma podanych cen. Podsyłam katalog z UK http://www.lauraashley.com/en/uk/page/aw16catalogue napisz proszę bo jestem ciekawa, czy się otwiera ten katalog/brytyjska strona?
Izabela

kopciuszek pisze...

Sporo tańsze, a promocja na kuriera by wystarczyła. Ale z zakupem lustra jeszcze długo będę musiała się wstrzymywac. Chyba że trafi się promocja niemożliwadonieskorzystania 😊 Jutro sprawdzę linka, bo z telefonu nie umiem 😀.

kopciuszek pisze...

Sprawdziłam link, przekierowanie jest na polską stronę. Dziwne, bo swego czasu można było porównać ceny, wiem, że w UK były sporo niższe...

Angélica D pisze...

Hi i love your blog ,, you have a new follower ,,,
Angelica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails