poniedziałek, 11 lipca 2016

Żadnych niespodzianek

Od pierwszego lipca nasze stare mieszkanie oddaliśmy nowym mieszkańcom w najem (nie udało się znaleźć nabywcy) a sami opuściliśmy Poznań, by zamieszkać w pobliskiej Dąbrówce. Jeszcze kuchni nie mieliśmy, gdyśmy się tu sprowadzali z naszymi niekończącymi się i niemieszczącymi się nigdzie manatkami. Ale teraz już jest, przewspaniała i taka biała, że aż strach ;)



Wygląd kuchni był przesądzony od dawien dawna i nic się nie mogło zmienić. Jest dokładnie taka jaka miała być. Wykonana przez lokalnego stolarza z drewna jesionowego, blat z olejowanego dębu. Fronty zupełnie proste za to zwieńczone pięknym cokołem, retro wypisz wymaluj. Pan Stolarz naprawdę postarał się, wszystkie widoczne elementy szafek zostały wykonane z drewna: boki szafek, cokoły przypodłogowe, listwy maskujące, wszyściutko. 






Zlewozmywak prosto ze Szwecji, podobnie jak piekarnik. Nie znalazłam poza IKEA piekarnika retro, który nie byłby przesadzony w tym byciu retro. Cena też nie była bez znaczenia. 






Na uwagę zasługuje bateria z serii retro Tres. Jest to dokładnie ta sama bateria, którą miałam w poprzednim mieszkaniu. Pisząc, dokładnie ta sama, właśnie to dosłownie mam na myśli. Nie taka sama, a ta sama. Bateria ma dziesięć lat i mimo kilku rys, wygląda wciąż bardzo dobrze, a ponieważ fundusze wyczerpane i na nową taką baterię środków nie starczyło, włączyłam plan awaryjny. Zakupiłam nową, zupełnie zwyczajną baterię do mieszkania starego, a nowe mieszkanie dostało baterię starą :)))




Nie mamy zmywarki, okapu, oświetlenia ani nawet rolety żadnej ale kto by się tam przejmował takimi drobiazgami. Z czasem i to się zakupi.
Jestem ciekawa czy Wam również podoba się tak jak mi...

15 komentarzy:

Magda /All things pretty and simple pisze...

Kuchnia jest boska!!! Cokoły dodają klasy i ponadczasowej elegancji. No piękna jest Twoja kuchnia i już!!

Anonimowy pisze...

Witam.Trafilam na blog przypadkiem z innego bloga i juz tu zostaje :) Piękna kuchnia, super blog.Pozdrawiam bardzo serdecznie i wakacyjnie :) Marzena

Kinga pisze...

Witaj
Przepiękna kuchnia. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

A okno się otwiera?Bo ja mam zlew pod oknem i mam kłopot z umyciem okna;)
Anna

kopciuszek pisze...

A nie otwiera. Tylko uchylnie ☺. Ale zawsze mogę sobie umyc z zewnatrz 😀. Moze i by sie dało otworzyć, gdyby wykonawca budynku nie dał plamy i zamontował okno na odpowiedniej wysokości.Ale dał plamy i ledwo zmiescilismy zabudowę kuchenną pod nim.

karmelowa pisze...

Kuchnia pięknie się prezentuje ♥

Cela D pisze...

Kuchnia jest ponadczasowa, chętnie sama bym tak urządziła. Ciekawa jestem, jak sprawują się w kuchni deski?
Pozdrawiam.:)

kopciuszek pisze...

Użytkujemy kuchnię od raptem dwóch tygodni, więc trudno powiedzieć. Może za jakiś czas będę mogła coś więcej powiedzieć.

wrocław mieszkania sprzedaż pisze...

piękne mieszkanko! gratuluję wspaniałego gustu i wyczucia! mam nadzieję, że mi też się uda taki efekt uzyskać w moim mieszkaniu ! Pozdrawiam Cię serdecznie i powodzenia w dalszych aranżacjach wnętrz! :)

Anonimowy pisze...

Prze-piek-nie!!!!!! I kuchnia i lazienka. Gratuluje!!! Motywuje mnie Pani do dzialania, ob moj remont mnie przerasta, jeszcze zanim sie zaczal. Serdecznie pozdrawiam, Ula

Joaleks pisze...

Jestem na etapie poszukiwań baterii kuchennej i widziałam, ze Tres ma tez wlasnie takie podokienne, które uchylają się do zlewu i mozna okno otworzyć (mam ten sam problem co Ty). Piękna kuchnia, ach, te cokoły!!! I podłogą jestem zachwycona! A powiedz - jakiej firmy to cudo na indukcji - czarny czajnik???

kopciuszek pisze...

Joaleks,

wiem, są baterie takie, tylko nasze okna nie z winy baterii się nie otwierają a z winy zlewu... Okno jest zbyt nisko, ledwie się udało blat pod nie wcisnąć ale się udało. Tylko efekt taki, że zlew blokuje okno, a ja nie chciałam zlewu żadnego innego :) I teraz będę sobie okna z zewnątrz myć. Sąsiedzi mają to samo :)))

kopciuszek pisze...

A ten czajnik to jeszcze z poprzedniego mieszkania. Le creuset. Dość drogi jak na czajnik ale gdybym miała znów wybierać to kupilabym taki sam...

Anonimowy pisze...

Ta wbudowana kuchenka jest od Gorenje? Na dniach będziemy wymieniać naszą i polecano nam właśnie Gorenje, podobna do tej. Może ktoś, coś wie? ;)

M.

kopciuszek pisze...

@M. Piekarnik jest z IKEA, jeden z tańszych modeli. Nam naprawdę wystarcza 😊.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails