poniedziałek, 16 maja 2016

Wreszcie nareszcie

Po ponad dwóch miesiącach możemy dostać się na drugą kontygnację naszego mieszkania! Ekipa nam się wzięła i ulotniła po nieskończonej skądinąd robocie. Razem z drabiną. Oczywiście drabina była ich własnością a ja z racji tej, że takowej nie posiadam a mi szkoda było przeznaczyć odpowiedniej kwoty na zakup, cierpliwie czekałam aż pan Stolarz zrealizuje zamówienie. A wraz ze mną kwiaty sztuk trzy, które nieopatrznie pozostawiłam w górnej łazience... o dziwo jeden z nich doczekał się swojej szklanki wody! 

Schody wyszły jak należy, całkiem akuratnie. Pięknie sobie skrzypią i jak na samonośne przystało, bieganie po nich nie pozostawia obojętnym pozostałych domowników 😀.


Pan Stolarz jedynie zapomniał o pozostawieniu miejsca na komin, więc żegnaj wymarzona kozo! Chyba, że biopaliwem bym sobie w niej paliła... To wcale przedni pomysł!





Schody są dębowe, stopnie lekko szczotkowanie i pobielone. Różnią się niestety trochę wybarwieniem od deski podłogowej - zwłaszcza gdy się jest obserwatorem górnym. Dolny obserwator dostrzeże róznice także ale może nie przejmie się tym wcale.
Podobają się?

13 komentarzy:

Qra Domowa pisze...

są przepiękne:)))

Magda /All things pretty and simple pisze...

Fantastyczne!! My wlasnie jestesmy na etapie wyboru, nie mozemy sie zdecydowac na rodzaj schodow, zdradzisz ile mniej więcej kosztuje zrobienie takich samonosnych?? Sa naprawde piekne!! Z gory dziekuje:-)

Anonimowy pisze...

Jest pięknie :-)
Pozdrawiam
ida27

kopciuszek pisze...

Magda, zapłaciłam 9 tys. zł (schody w całości dębowe) i była to najkorzystniejsza z tych kilku ofert, które dostałam, była też taka za 14 tys...

Anonimowy pisze...

Cudowne schody! a wybarwienie jeśli nie jest bardzo kontrastowe, to nie musi być takie same(identyczne) tym bardziej że "drewno to drewno i obroni się samo"...tak mawia mój mąż-stolarz :)
Pozdrawiam.
Iza

kopciuszek pisze...

Cieszę się, że się podobają. My latamy z góry na dół i cieszymy się jak głupki 😊

Aleksandra Rybka pisze...

Przepięknie! Takie schody to cały urok domu! Ja jestem przed zmianą podłogi w całym mieszkaniu. Bardzo mi się podoba Twój odcień. Czy zdradzisz jaki kolor masz na podłodze, czy to parkiet?

Magda /All things pretty and simple pisze...

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Myślę, że to bardzo rozsądna cena no i efekt super!! Pozdrawiam!!

kopciuszek pisze...

Aleksandro, o podłogach pisałam kilka postów wcześniej :) ale dla przypomnienia to jest lita deska dębowa, fazowana z czterech stron, szczotkowana trzykrotnie, lekko bielona i wykończona naturalnym olejem. Po szczotkowaniu to bielenie pozostało jedynie w tych poszczotkowych śladach (nie wiem jak to fachowo nazwać) :)))

Trine pisze...

Ale cudne!

Trine pisze...

Kopuciuszku jak mozesz skasuj moj zduplikowany komentarz. Przy okazji ta cena za te schody jest naprawdę niska i to za dębowe. Miłego dzwonka!

kopciuszek pisze...

Usunięte. Ja też myślę, że cena niczego sobie :)))

wyrobydrewniane.pl pisze...

Bardzo ładnie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails