środa, 2 marca 2016

Straszne to...

Człowiek tak smęci i zamartwia się swoimi problemami malutkimi i problemikami codziennymi, głowi się nad sprawami ważkimi w jego mniemaniu a w istocie znaczenie mającymi niewielkie. Bo co to za sprawa, kominka nie mieć, kiedy ktoś inny w jedną noc traci wszystko co miał? Traci nie tylko dobytek swój ale również dwójkę swoich dzieci. Bo czy to takie ważne czy pan majster klepka skończy swoją robotę do czwartku, czy do piątku, gdy rozważysz, że ktoś w jedną feralną noc zmierzyć się musi z tak wielką rodzinną tragedią? Bo co to też mi za wielka rzecz: dylemat jakiego koloru deskę podłogową wybrać, gdy przez pożar czyjeś dziecko walczyć musi o życie i zdrowie...
Ja nie mówię, że od dziś przestaję marudzić i smęcić, bo to zbytnio leży w mojej naturze i to jakbym się miała wyrzec sporej części siebie, ale chciałabym też w tym wszystkim pamiętać, że są rzeczy ważniejsze niż ważne i wyciągnąć pomocną dłoń w kierunku tych, którzy tej dłoni potrzebują...



5 komentarzy:

Qra Domowa pisze...

przez dwa miesiące mieszkała u mnie mama z dwójką dzieci-stracili dom w pożarze,,,ale największym pocieszeniem było to ,że przeżyli....

Anna M pisze...

Olu :) zawsze Cię podziwiałam :) teraz jeszcze baaaardziej :)

Agnieszka pisze...

W sumie to nie wiem co napisać ale przyszło mi tak na myśl że dobre masz serce i czystą duszę że piszesz i o takich ważnych sprawach o których często ludzie nie chcą czytać i zamykają oczy ;)) powodzenia w dalszym upiększaniu swojego wymarzonego domku. Nie zawsze komentuje ale zawsze podczytuje ;)

kopciuszek pisze...

Ja się za dobrą duszę nie uważam wcale. Ja podziwiam ludzi, którzy nie tylko apelują, nie tylko przelewy robią, by zaspokoić potrzebę pomocy. To tym co czynnie działają i swoją pracą i poświęconym czasem niosą pomoc biję pokłony.

Trine pisze...

Ogromna tragedia, największa, to chyba pochować własne dziecko.. Jeśli ta rodzina się z tego doświadczenia podniesie - oby tak się stało, to ich jakość życia będzie już zupełnie inna.
Też jeszcze do niedawna nie rozumiałam co ludzie mają na myśli mówiąc, że życie jest ciężkie i prawie z dnia na dzień się tego dowiedziałam. Teraz doceniam każdą chwilę i każdą najmniejszą życzliwość. Oby tej rodzinie też się udało..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails