niedziela, 13 marca 2016

Jest jest jest!!!

Dębowa, lita, piękna szeroka deska! Czasami marzenia się spełniają jednak... O takiej podłodze marzyłam odkąd deska barlinecka, której użytkownikiem jestem teraz, okazała się nie być najlepszym rozwiązaniem. Z pewnością piękniejsza od zwykłych paneli, bo jednak  jest to skądinąd drewno lecz mimo wszystko miękkie: rysuje się baaardzo łatwo - po parapetówie pozostały ślady jednego z gości, znajomej, która postanowiła cały wieczór spędzić w jednym tylko miejscu i spędzając go przez cały czas nerwowo odciskała wzór swoich obcasów wokół tego miejsca właśnie :)))


Decyzji w sprawie barwy podłogi nie mogłam podjąć wcale. Dostałam próbek kilka i w zasadzie wszystkie podobały mi się bardzo, a żadna bardziej od pozostałych. Ostatecznie więc zdałam się tym razem na Leniwca. Leniwiec spojrzał na te nieszczęsne próbki, wskazał jedną i tyle. Dla niektórych niektóre sprawy to jednak błahe są i dwóch spojrzeń nie warte... Więc poszłam na to, zamówiliśmy deskę szczotkowaną, lekko bieloną. Takie szczotkowanie pięknie podkreśla usłojenie i dodatkowo usuwa miękkie przyrosty, dzięki czemu taka podłoga jest zwyczajnie twardsza, ale ja na to poszłam z całkiem innego powodu. Ja po prostu uwielbiam przestawiać meble, a że nie lubię z tym czekać, aż Leniwiec się weźmie zwlecze i mi pomoże, najczęściej sama przesuwam i jeżdżę tymi meblami w te i we wte. Na szczotkowanej podłodze nie powinno być widać skutków ewentualnych tych przemeblowań, to jest oczywiście rys :)))



Łazienki gotowe na tyle, że można z nich korzystać, choć aktualnie do górnej dostać się nie możemy z braku schodów bądź choćby drabiny, podłogi są, ściany pomalowane, choć nie wszystkie, ale ja w każdym razie spakowałam termos z herbatą i dzieciarnię do samochodu, i pojechaliśmy się nacieszyć nowym...




Zdjęcia fatalne, wiem, obiecuję poprawę!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam! Piękna ta podłoga ale czy dobrze zrozumiałam ze jest to cala dębowa deska, jeśli tak to proszę powiedzieć gdzie można taką zdobyć???

Agnieszka Mat pisze...

Poproszę o jakieś szczegóły. Jak to się montuje? Jaki jest koszt za metr kwadratowy takiego cudeńka?

Elle pisze...

Piękna podłoga :)

kopciuszek pisze...

Tak, to jest lita deska dębowa, o grubości 21 mm i szerokości 16 cm. Ja swoją zamówiłam w firmie Korona Drewno z Kalisza już jesienią, bo była akurat w promocji i za metr kwadratowy z montażem zapłaciłam 195zł. Montuje się taką deskę na klej, bezpośrednio do posadzki. Montaż nie może być jakiś skomplikowany, bo Panowie ułożyli i zaolejowali podłogi w całym mieszkaniu (65m2) w osiem godzin!

kopciuszek pisze...

Jeszcze tylko dodam, to jest deska w klasie rustic, ale jak widać sęków nie ma aż tak dużo. Jest czterostronnie fazowana, więc ewentualne szczeliny, które powstają w wyniku rozsychania drewna będą mniej rażące.

Gwinoic pisze...

Uwielbiam dechy w mieszkaniu :)

Anonimowy pisze...

boska... ja czekam aż ktoś, kiedyś wymyśli coś, żeby położyć litą deskę na ogrzewanie podłogowe :) mam czas nie spieszno mi haha

dan-ka pisze...

Uwielbiam Twój styl pisarski i oczywiście wnętrzarski. Wydaje się, że tak niedawno widziałam zdjęcia niemowląt. Jak ten czas leci

kopciuszek pisze...

Anonimowy, chyba już jakieś są ale pewnie drogie. Ale deska ciepła w miarę i nie potrzeba jej ogrzewania podłogowego.
Dan-ka, fakt ja już też nie taka młoda 😊

Anonimowy pisze...

U Ciebie oczywiście te lite-piękne dechy się sprawdzą bo widzę że masz grzejniki ale na ogrzewanie podłogowe które będę mieć, to jak na razie można używać ale tylko deski warstwowe, nie lite :(
Pozdrawiam.
Izabela (zapomniałam się wcześniej podpisać)

kopciuszek pisze...

Izabeli, są jeszcze takie grzejniki kanałowe, które umieszcza się w posadzce. Ale jeżeli chcesz rzeczywiście typowo ogrzewanie podłogowe to deska lita odpada, bo przy niej ponoć takie ogrzewanie jest mało wydajne.

Anonimowy pisze...

A jak pan Leniwiec na ogródek reaguje bo mój mąż jest chory na samą myśl o własnym kawałku trawnika:))

kopciuszek pisze...

Leniwiec też 😊 ale jak skosi 40 metrów to się aż tak nie narobi wielce. W zamian miał wizję żony wiecznie szukającej domu z ogródkiem i jeszcze by się ta wizja ziściła nie daj Boże...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails