środa, 17 lutego 2016

Wodopój

Najczęściej, gdy mam ręce uwalone w ziemi, bo postanowiłam poprzesadzać sobie kwiatki albo w mące, bo akurat biorę się za naleśniki, albo w pianie, bo ręczne pranie uskuteczniam lub najzwyczajniej w świecie biorę prysznic, najczęściej właśnie wtedy słyszę to terrorystycznie wręcz brzmiące mamooo piiiiić! Jak w kuchni sterczę, naczynia myję czy tam sprzątam, to się nikomu pić nie chce ale niech no tylko usiądę, spocznę na kanapie czy do łazienki się udam, naraz wszyscy spragnieni... Poszczęściło mi się jednak ostatnio. Wybrałam się do sklepu po kieckę jakąś, a wróciłam bez kiecki ale za to z tym słojem! Ja już go na co drugim blogu widziałam i za każdym razem myślałam, jaka to byłaby wygoda mieć taki gadżet, może usłyszałabym przeszywające mamooo piiiiić o jeden raz mniej albo dwa, albo trzy... I na tarasie też by się nadał, mniej by się łazikowało w te i we wte, żeby szklanki napełniać...
I spełniło się. I potwierdzam. Takie słoje musiały powstać z myślą o tych, których dzieciaki wyczucie czasu mają, jak moje, na poziomie równym zero ;)




16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Słój piękny i zapewne praktyczny:-)
Ooo i kwiatki wiosenne widać!!! Znaczy że wiosna tuż tuż!!!:-)

white thread pisze...

:) świetny pomysł u mnie też wiecznie pustynia ;) gorąco pozdrawiam

Lawenda pisze...

Pomysł super tylko gdzie takie cudo można dostać?
Pozdrawiam

kopciuszek pisze...

Ja akurat w TK Maxx, za 59,- w sieci też można znaleźć ale niestety zdecydowanie wyższe.

kopciuszek pisze...

Ceny oczywiście wyższe :)

Stylowe Okna pisze...

Ten słój co jakiś czas przewija się na jakimś wnętrzarskim lub kulinarnym blogu : ) nie dziwię się, że jest tak popularny, bo dzieciaki mają niezłą frajdę przy nalewaniu soku czy wody. Poza tym, to fajny dodatek na domowe imprezy, goście mogą bez problemu się obsłużyć, a napój jest zabezpieczony przed ewentualnymi zanieczyszczeniami. Natomiast co do wyczucia czasu dzieci, to jego brak jest wręcz legendarny. Chyba mają jakiś radar, który aktywuje się w najmniej odpowiedniej chwili albo gdy mama zechce odpocząć : ) Pozdrawiam

patysiaSasasa pisze...

Słój BOMBA! musze taki nabyc, bo mój Młody zawsze wie kiedy jest najbardziej odpowiednia pora żeby Zawołać ''PIIIIIIĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆC'' ;).
Urzekły mnie ramki na kominku. mozesz zdradzić skąd one ? Pasowały by mi idealnie <3

kopciuszek pisze...

Te słone są teraz trendi ;) wyrastają na blogach jak grzyby po deszczu.
@patysiaSasasa ramki nabyłam już dawno w pewnym sklepie papierniczym we Włocławku, ale kiedyś na allegro widziałam lustra w tym stylu, może ramki też robią...

kopciuszek pisze...

Nie słone a słoje miało być. Ten automatyczny korektor zaczyna mnie irytować...

Anonimowy pisze...

trzeba się było nie decydować na dzieci skoro słowo "pić" jest tak niemile widziane.

Trine pisze...

Masakra z tymi niektórymi komentarzami. Słój fajny, swego czasu w jakiejś internetowej hurtowni widziałam polskie wydanie takiego słoja z kranikiem z żółtą plastikową nakrętką brrrrr, w ogóle fajny tekst ;)

patysiaSasasa pisze...

Przeszukałam cały internet za konkretnie takimi ramkami, urzekły mnie niesamowicie. Nic nie ma - są ramki ale nie takie piekne. Gdyby Ci się rzuciły w oczy gdzieś to pamietaj prosże o mnie :*

Asia pisze...

Ciekawa propozycja wodopoju :). Pasowałby mi w kuchni, muszę wybrać się do TK Maxx obejrzeć go.

kopciuszek pisze...

@patysiaSasasa, zapytaj w sklepie retrowood.pl. Robią lustra w podobnych ramach, może samą ramę też wykonają.

♥laurentino pisze...

Boski słój :)

patysiaSasasa pisze...

Kopciuszku, posłałabys mi na maila te rameczki ( zdjęcie w lepszym ujęciu :) ), żebym mogła przeszukac raz jeszcze internet. szukam takich identycznych bo sie zakochałam i nic :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails