poniedziałek, 8 lutego 2016

Nie samym remontem człowiek żyje...

Wirus opanował naszego laptopa, złośliwe to takie, reklamy wyskakują na pół ekranu, przekierowania ciągle jakieś na strony co najmniej podejrzane, przeglądanie stron internetowych stało się drogą przez mękę jakąś. Próbowałam już krok po kroku według wskazówek znalezionych w sieci ale nic nie pomaga. Szczęściem po zalogowaniu na stronę bezpieczną wirus daje odetchnąć, więc po zamknięciu kilku witryn, na które zostałam przekierowana zanim się zalogowałam jestem tu. Odetchnąć nie tylko od wirusa ale i od tych łazienek moich, na które pomysłów już mi zaczyna brakować a podjęcie decyzji, jaki kolor powinny mieć ściany - odłożę jednak w czasie.





Czy wiecie jakie zabawki lubię kupować dzieciom najbardziej? Drewniane? Owszem też, ale przede wszystkim takie, które nie potrzebują baterii. Czy macie pojęcie ile baterii jest potrzebne, żeby zasilić te wszystkie szczekające pieski, zdalnie sterowane samochodziki i elektryczne gitary? Mamy takie wesoło grające instrumenty, chodząco - straszące dinozaury, które upycham w naszej pękającej w szwach skrzyni. Nie, zdecydowanie wolę drewniane samochodziki, bo nie odpadają od nich kółka (w przeciwieństwie do "resoraków") i pluszaki, które można przytulić i zabrać do łóżka od tych piesków bobby które reagują na gwizdki, Mikołaju, co to za pomysł był szalony, ileż można tego wygwizdywania słuchać???
A dzieci? Dzieci uwielbiają właśnie te elektryczne cuda, cieszą się nimi jak szalone ale bawią krótko. Bo jednak klocki zajmują ich na dłużej, a do gry planszowej namówić można też rodziców...

5 komentarzy:

Trine pisze...

Kopciuszku miałam tego wirusa ze 2 razy, to złośliwe oprogramowanie trzeba wykasować z kilku miejsc. Napisz jaka masz przeglądarkę i jak ten wirus się nazywa u Ciebie.

kopciuszek pisze...

Zapomniałam nazwy ale usuwałam już kilka razy z tych kilku właśnie miejsc i nic nie pomogło. Zasiedlił się wredny...

kopciuszek pisze...

Sprawdziłam, to discover treasure. Kiedyś miałam już cos podobnego i udało się usunąć a tej cholery nie można ruszyć.

Gwinoic pisze...

Drewniane zabawki są najlepsze :) ale pewnie jakiś plastik moja córeczka też dostanie ;)

Trine pisze...

Jeśli usuwałaś z kilku miejsc i nic nie pomogło, to znaczy, że ten wirus siedzi w rejestrach. Cleaner czyści rejestry i czasami uda mu się takiego wira odnaleźć.
Pozdrawiam bardzo wietrznie, nie wiem czy się utrzymam drogi tak wieje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails