czwartek, 31 grudnia 2015

Łazienka górna - pomocy

Sen mi to z oczu spędza, więc pomóżcie proszę, czarne płytki heksagonalne czy jednak szare??? Czy tapeta w romby w łazience się odnajdzie i czy tapeta w łazience to w ogóle dobry pomysł?


Ostatecznie chyba wybiorę płytki w wersji szarej, a żeby nie było zbyt monotonnie konsolka, jeżeli uda mi się znaleźć odpowiednią - będzie czarna... A może i lustro.





1. Tapeta Ferm Living Harlequin
2. Płytki ścienne Paradyż Panello Blanco
3. Wanna Marmite Rosalie
4. Płytki heksagonalne Peronda
5, 6. Bateria umywalkowa i wannowo prysznicowa Tres Retro
7. Kinkiet www.villadecor.pl
8. Konsolka Lawendowy Kredens

11 komentarzy:

Trine pisze...

Hej, to znowu ja ;) Moim zdaniem hmm szarość i biel niby pasują, ale nie do końca. Jeśli wanna będzie całkowicie biała, to kafle będą Ci się wydawały jakieś wciąż niedomyte. Może się mylę, ale ja w swojej poniekąd tak mam. Łazienka powinna budzić, więc jakiś jeden element zdecydowany powinna posiadać, a zamiast tapety namalowałabym sama te romby, są przeróżne szablony. Tapeta do łazienki pewnie nie będzie przepuszczać powietrza, a są farby lateksowe, które są bardzo trwałe, a jednocześnie przepuszczają powietrze np. z luxensa.
A najlepiej zrób podłogę w szachownice z białymi kaflami, czy z tymi szarymi :)
Ja mam w szachownicę mogę Ci podesłać zdjęcia.

W ogóle Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok!

kopciuszek pisze...

Własnie pierwotnie miała być szachownica szaro biała. Niestety nie udało mi się znaleźć płytek w odpowiednim wymiarze 30x30 lub 40x40 w tych dwóch kolorach i koncepcja musiała się zmienić. Wymyśliłam więc, że sobie romby sprawię na ścianę a podłogę w jednym kolorze. Tylko te szare heksagony wydają się za mdłe a na czarną podłogę trochę brak mi odwagi... Ale może warto zaryzykować...

Anonimowy pisze...

Witaj, najlepiej wzorować się na wynalezionym zdjęciu. Pierwsze z posta "Miałam plan" jest super. No i co najważniejsze trzeba szybko wprowadzić plany w ruch, bo im dłużej się wybiera i przeszukuje internet tym gorzej (z własnych obserwacji to wiem:)). Pytanie czy te cudne prostokątne płytki białe i szare lub czarne na podłodze będą pasować do tapety - tj. czy nie będzie tego za dużo? Wydaje mi się że te białe płytki są już wystarczająco artystyczne (nie wiem jak to nazwać). Poza tym wg mnie czarne płytki na podłodze stworzą ogromną dziurę - plamę - będzie za ciemno. Może lepiej jak na wspomnianym zdjęciu przełamać bielą - zrobić szachownicę. Choć z jeszcze wcześniejszego posta wnioskuję że szare płytki już zakupione?! Biel i szarość można przełamać zamiast tapety takim miętowym meblem.
pozdrawiam
Aneta

decofleur pisze...

Co do płytek, to jeśli masz małą łazienkę, raczej nie dawałabym czarnej podłogi... zarówno ze względów wizualnych jak i praktycznych, na czarnych płytkach widać każdą kroplę wody... Ja u siebie mam szachownicę czarno - białą w małej łazience, zapraszam na bloga, jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda, wydaje mi się, że się broni:)Zastanawiałam się też nad szarymi płytkami, tylko nie trafiłam na takie, które by mi odpowiadały... To połączenie szarego z bielą i turkusowymi rombami bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło i życzę szybkiego finiszu prac w nowym domu :)

decofleur pisze...

....miętowymi rombami oczywiście, nie wiem, skąd ten turkus mi się wziął :)

kopciuszek pisze...

Ja mam do wykończenia dwie łazienki stąd taki Misz Masz na blogu. Szare płytki heksagonalne były przeznaczone do małej łazienki ale okazały się wadliwe i nie miałam już cierpliwości czekać kolejny miesiąc na nowe, tym bardziej że nie mogłam mieć pewnosci, że te nowe będą bez wady. Kupiłam więc inne, czarno białe. Zestawienie z tego posta dotyczy górnej, trochę większej łazienki (niecałe 6m). Czarno biala szachownica nie wchodzi w grę. Wolałabym delikatniejszy kontrast bieli i szarości. Ale czy to nie będzie nudne??? Może jakieś inne czarne elementy... kinkiet czy coś?

Trine pisze...

Znając Twoje poprzednie aranżacje napewno będzie pięknie, jedynie zastanawiałabym się nad tą baterią wannową, bo czy na pewno chcesz mieć taka małą słuchawkę prysznicową?

kopciuszek pisze...

Trine, teraz taką mam i jest OK. A w mniejszej łazience będzie kabina prysznicowa z deszczownicą, więc podejrzewam, że ta będzie służyć jedynie do opłukiwania :)

Magia Domu pisze...

Szare :)

Magia Domu pisze...

I cieszę się, że reaktywowałaś bloga :)

kopciuszek pisze...

Ja też się cieszę, bo jednak to frajda tak sobie czasem coś skrobnąć...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails