sobota, 28 listopada 2015

Kupić słonia...

Czy znacie tę historię o mężu, który po wypłacie do domu nie wraca tylko w tango idzie? A gdy wreszcie wróci, żona go o pieniądze pyta? On jej na to, że nie ma. A co się z nimi stało? Słonia kupiłem. I gdzie masz tego słonia? A on na to wymownie puste kieszenie wyciąga twierdząc, że to uszy są a trąby niech sobie sama szuka... :)))
Ja trąby nie mam ale takie uszy niedługo wyciągnę a urządzanie mieszkania jeszcze się nie zaczęło nawet. Ku mojej rozpaczy fachowca znaleźć nie mogę. Jeden taki wystrychnął mnie na dudka i teraz gdy już wszystko kupione i można zaczynać,  zapomnij babo, że zacznie który od zaraz lub chociaż w grudniu. Zostaje mi więc czekać tylko do tego stycznia i jak dzieci puzzle tak ja płytki sobie układam...


Wydaje się, że wszystko ładnie będzie pasować... Płytki heksagonalne zamówiłam w Dekordia, były o niebo tańsze niż w poznańskim sklepie chociaż koszt przesyłki trzech metrów kwadratowych płytek dość mocno podniósł koszt jednostkowy a ewentualne oszczędności z tytułu zakupu w sklepie internetowym okazały się niewielkie ale ziarnko do ziarnka...
Płytki cegiełki są już w ofercie chyba każdej firmy i sklepu, a najtańsze to już chyba za niecałe 50 zł można znaleźć. Ja jednak chciałam płytki bez fazy... Te niestety okazały się nie krążyć w okolicach 50zł a 100 i wyżej więc dałam spokój. Wybrałam Ape, bo mają fazę delikatniejszą niż inne płytki tego typu, a przy tym ich cena nie odstrasza i co istotne barwa listwy dekoracyjnej nie odstaje od płytki bazowej! W poznańskim Cermagu znalazłam je nawet tańsze niż w ofertach sklepów internetowych.

8 komentarzy:

Emila pisze...

Boskie te płytki. Płytki bez fazy (10x30) kupowałam w zeszłym roku w castoramie.... za 18zeta m2 :)

Marta pisze...

Ja również należę do zwolenniczek białej płytki, choć wolę również te bez fazy. Natknęłam się na takowe w rozsądnych cenach podczas wiosennych poszukiwań płytek w Poznaniu. U siebie mam jednak jeszcze inne, z nierówną powierzchnią (tylko takie był w stanie zaakceptować mój M).
Heksagony wyglądają świetnie i będą się pięknie prezentować w towarzystwie bieli na ścianach! Jeśli udało ci się je znaleźć w tak korzystnej cenie, to już w ogóle mistrzostwo. Pamiętam, że do tej pory widywałam je tylko w jakichś zaporowych cenach.
Powodzenia w remoncie i czekamy na relację :)
Pozdrawiam
Marta

kopciuszek pisze...

Emila, co Ty mówisz, 18 zł? Przecież to jak za darmo! A czy takie listwy były do zestawu też? Bo ja koniecznie chciałam takie listwy mieć...

Emila pisze...

Nie było dekorów do tych płytek :) ale je można dobrać od innego producenta. Ja mam pomysł, żeby taki dekor zrobić z drewnianej listewki.

Te płytki są hakiem na męża, kiedy wytyka mi, że mam drogi gust. :D

Trine pisze...

Płytki piękne, ale nie wiem jak te będą się czyściły, ja swoje kamienne z fazą musze czyścic na kolanach ;)

kopciuszek pisze...

Nie strasz, nie strasz!

Trine pisze...

Nie miałam takiego zamiaru, ale co tam, w razie czego będziesz miała poranną gimnastykę z głowy ;)
Pozdrówki!

Marlena pisze...

Ciekawa ta podłoga, zastanawiam się właśnie, czy nie będzie z nią problemów, podczas czyszczenia...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails