niedziela, 1 listopada 2015

Łazienkowych rozważań ciąg dalszy...

Zastanawiając się, o czym mogłabym Wam dziś napisać, pomyślałam, by podzielić się z Wami inspirującymi zdjęciami łazienek, znalezionymi w czeluściach sieci, które wzbudziły we mnie zachwyt największy i spowodowały, że zdecydowałam o takim a nie innym wyglądzie naszych dwóch przyszłych łazienek, z których co pragnę mocno podkreślić żadna nie będzie kilkunastometrowym pokojem kąpielowym, ale za to jedna i druga wyposażone będą w okno, ba ta większa to nawet w dwa (ale maciupkie). I już ochoczo wzięłam się do ponownego przeglądu internetowych inspiracji, bo muszę się przyznać, że nie pomyślałam zawczasu, by ulubione zdjęcia od razu zapisywać i miast tego nieustannie poszukiwania zaczynam od początku, to jest wpisuję hasła naprzemiennie łazienka retro, łazienka vintage, łazienka skandynawska bądź biała tudzież angielskie odpowiedniki tychże zwrotów i zapadam się w kanapiszcze na godzinę przynajmniej... Więc już już miałam wyszukać parę pięknych łazienek dla Was i stwierdziłam, że pomysł to durny jest całkiem. Bo przecież każda z Was z wyszukiwarką radzi sobie samodzielnie może lepiej nawet niż ja. Dałam więc już temu pomysłowi pokój i wrzucam jedno jedyne zdjęcie. O takiej łazience z taką właśnie wanną marzę... I tym zdjęciem przekonuję siebie, że wolnostojąca wanna w małej łazience - to się może udać!

źródło: www.pinterest.com

1 komentarz:

Qra Domowa pisze...

tak:))) wolałabym starą:))) ale w poprzedniej wersji nie mogłam zostawić komentarza:))okno w łazience to rewelacja:))...mam obudowaną wielką wannę i marzymy z mężem aby ją wywalić i wstawić kabinę i wannę wolnostojącą:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails