czwartek, 29 października 2015

Projekt - łazienka

Myślałam głupia, że wizję tego, jak wyglądać będzie moje następne mieszkanie mam już w głowie od dawna i, gdy tylko przyjdzie co do czego, wystarczy wskoczyć do sklepu jednego i drugiego, ewentualnie przetrząsnąć oferty tych internetowych w poszukiwaniu najkorzystniejszej z ekonomicznego punktu widzenia, groszem sypnąć i pójdzie jak z płatka. Tymczasem wizja dojrzewa, ewoluuje i zmienia się co chwilę, kosztorys znacznie przekracza wyznaczony budżet i z czegoś zrezygnować trzeba. Oczywiście wszystko jest niezbędne absolutnie i koniecznym musthavem, więc rozterki przeżywam wielkie. Ostatecznie wizja roztoczona jeszcze rok temu zmieniła się dość znacznie i wersja finalna z nie tyle poprzednią, co poprzednimi! tyle ma wspólnego, że w dalszym ciągu kurczowo trzymam się stylu retro. Ale nie jest to już to vintage, shabby, angielski szyk, w którym niegdyś tak się podkochiwałam a formy bardziej proste, skandynawskie. Niezmiennie: białe.
Ledwiem klucze odebrała, ekipy do brudnej roboty jeszcze nie ma ale co się na pewno w małej łazience znajdzie pokazać Wam chętnie pokażę. Reszta jeszcze w sferze przemyśliwań :)))




1 - IKEA Stenstorp
2,3,4 - Tres Retro
5 - Ape Ceramica Biselado Blanco Brillo
6 - Equipe Ceramicas Hexawood Grey
7 - Roca Terra

Barek z IKEA jest fantastycznym pomysłem, ma tylko ten jeden mankament, że jest zbyt wysoki, by mógł zostać ukoronowany nablatową umywalką, trzeba więc skrócić go o jakieś 15 cm. Zastanawiam się, gdzie pobiegnie ta linia cięcia - pod czy nad najniższą półką...

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails