niedziela, 23 marca 2014

Dzieci w kuchni i nie tylko

Pod wpływem chwilowej potrzeby kuchnia Duktig wylądowała w mojej i co? I od tamtej chwili wykorzystywana jest duuużo częściej! Dzieciaki smażą w niej swoje filcowe naleśniki, kiedy ja smażę te najprawdziwsze, ja mam spokój, oni mnóstwo frajdy, a misie i lalki częściej zapraszane są na przyjęcia... Tylko ten kolorowy rozgardiasz, echh...





Wpuściliśmy na balkon nieco wiosny, szczyptę dosłownie, ale to początek dopiero, rozgrzewka jedynie. Róże już puszczają młode listki, nawet nie zdążyłam ich przyciąć, a teraz mi szkoda tych młodych pędów i chyba tak je zostawię, tulipany zasadzone jesienią również nieśmiało się ukazują.



Po raz kolejny spróbowałam transferu nitro na jakichś dziwacznych deseczkach pozostawionych nie wiadomo po czym i na co, jak widać tylko konisko wyszło jako tako, motyle pozostawiają wiele do życzenia... 


15 komentarzy:

karmelowa pisze...

Piękne wiosenne kwiatuszki! Transfery bardzo mi się podobają,u mnie też motyle na topie :)
Pozdrawiam!

Marta pisze...

Wspólne gotowanie - brzmi świetnie, tym bardziej, gdy każdy ma swoją przestrzeń roboczą :)
Słyszałam, że w Poznaniu wiosna zawitała na całego.
Pozdrawiam
Marta

eva pisze...

Kuchnia dla dziewczynki jest trafioną zabawką - moja Majuś często gotuje zupę:). Ładnie masz już na balkoniku, ja miałam w ten weekend sadzić coś, ale pada i pada:(
Pozdrawiam

zakrecona kurka pisze...

Jacy urokliwi kucharze...! :)
Pozdrawiam :)

kopciuszek pisze...

W Poznaniu też dziś pada i pada... a miałam nadzieję na iście wiosenny weekend. Dzieciaki uwielbiają wspólne gotowanie i pieczenie, ale sprzątać potem to już niestety sama muszę, ech życie...

KERI pisze...

Ale masz śliczne dzieciaczki, fajny pomysł z kuchnią w kuchni ;)

Katarzyna pisze...

Filcowe naleśniki haha :)

aagaa pisze...

Dzieciaczki takie zajęte,że nawet nie zerkną w obiektyw...Wiosennie już u Ciebie na balkonie....

kopciuszek pisze...

Ja takie niepozowane zdjęcia lubię najbardziej :)))

Zuzia Flowery Elephant pisze...

Takie zdjęcia najlepsze! Zgadzam się w 100%:) A co do dzieciaczków to sładziaki straszne!!A tak w ogóle super blog - dodaje się do obs.:) Pozdrawiam:)

floweryelephant.blogspot.com

Dorota pisze...

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
oraz wesołego Alleluja.

Pozdrawiam ciepło i z serca- Dorota

emilystar pisze...

ja niedawno próbowałam transferu z wykorzystaniem olejku lawendowego, na tkaninie, jest to ciekawe, pięknie pachnące doświadczenie ;)
dzieciaki są boskie :) masz piękne, jasne kolory w kuchni, pozdrawiam i zapraszam do siebie
www.krysztalowy-guzik.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Kopciuszku where are you? :) Pozdrawiam. Justyna

Anonimowy pisze...

Kopciuszku wesołych swiat
dla Ciebie i Twoich bliskich. Justyna

Hopik pisze...

Hej, co u Ciebie? Napiszesz coś jeszcze czy się pożegnałaś z blogosferą? Uściski! Magda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails