poniedziałek, 5 września 2011

IKEA XXL

W tym roku IKEA swoim katalogiem składa ukłon w stronę posiadaczy niewielkich przestrzeni... czyli i w moją stronę między innymi. Siedzę sobie wieczorami, kiedy dzieciarnia zaśnie już snem błogim i się inspiruję tym katalogiem, i myślę co by tu zmienić, dodać czy odjąć aby to mieszkanie nasze uczynić bardziej funkcjonalnym i wygodnym dla wszystkich członków naszej czteroosobowej rodziny...
A co mnie najbardziej urzekło, zafascynowało w nowym katalogu?

1. Sposób na garderobę i sypialnię w pokoju dziennym. Genialne.

2. My sami skorzystaliśmy z innego rozwiązania, mianowicie z wielofunkcyjnej leżanki Hemnes. Nie do końca jestem z niej zadowolona ale niezmiennie zachwycam się aranżacjami z jej udziałem...


3. Kuchnia kuchnią ale te bajecznie pastelowe amerykańskie babeczki!!! Poszukuję takich w wersji filcowej dla Lili i chętnie spałaszowałabym taką prawdziwą najprawdziwszą też!

4. Rustykalne kuchnie - białe meble i drewniany blat. Moje największe marzenie to znaleźć śmiałka, który by mi moje kuchenne meble przemalował, sama chyba się tego nie podejmę :(


5. Śliczny pokoik dwóch dziewczynek. Sama jestem na etapie organizowania dziecięcej przestrzeni, a takie fotki mnie zachęcają do poszukiwania rozwiązań nam najbardziej odpowiednich.

6. Nowość! Meble z serii ISALA! Gdyby były białe pewnie padłabym do stóp memu chłopu, żeby pozwolił mi kupić ;) Było nie było, może poszperam i znajdę jakiś staroć podobny. Mały kącik na małe biureczko by się u nas jeszcze znalazł.

7. I na koniec wreszcie: wiszące osłonki SKURAR, ku mojej rozpaczy niedostępne w Poznaniu, a w każdym innym mieście są :((( Bardzo bym chciała je mieć. Dwie właśnie i tak bym je sobie w oknie zawiesiła...

Zamykam już to w rozmiarze XXL źródło inspiracji i zabieram się za robienie kolejnej listy zakupów.

Wszystkie zdjęcia skopiowane ze strony internetowej IKEA

16 komentarzy:

Ola pisze...

Hej Ola, mogę Ci wysłać doniczki, jeśli będą w Łodzi. Jeśli chcesz :)

Kerowyn pisze...

Tak sobie właśnie pomyślałam, że zazwyczaj nie ma tego, czego akurat potrzebujemy. Bo mi się zawsze wydawało, że to tylko we Wrocławskiej Ikei nic nie ma, za to w innych wszystko jest. A tu proszę, doniczki akurat mamy, ale to pewnie dlatego, że mi wiszące nigdzie nie pasują...

caracordata pisze...

Ooo, masz już nowy katalog, ja na niego czekam jak na zbawienie. Też mam małe mieszkanie i aż się palę by zobaczyć nowy katalog i coś ściągnąć na swoje podwórko z ikeowskich pomysłów. A potem pojechać do stolicy, wydać mnóstwo kasy i dodatkowo zaopatrzyć się w daimy :D Pozdrówka!
Ps. Jak będę jechać (co nie wiem kiedy nastąpi) mogę kupić Ci te wiszące ażurowe osłonki.

ania pisze...

W sprawie babeczek, polecam zaglądnąć do skelpu internetowego pikinini.pl
Pozdrawiam
Anna

Ola pisze...

W Łodzi też nie było tych doniczek wczoraj :(

decomarta pisze...

Kochany Kopciuszku!
Zdaje się, że widziałam Cię dzisiaj z pociechami w kawiarni Ikea :) Przyjechałam z mężem po łóżko dla Zosi, aż tu nagle.... Kopciuszek :) Miło było zobaczyć Cię na żywo :D
Pozdrawiam!!

kopciuszek pisze...

Decomarto, nie może być :))) A ja taka nieuczesana ;) Szkoda, że nas nie zaczepiłaś...

decomarta pisze...

Kopciuszku, spieszyliśmy się bardzo na spotkanie rodziców do przedszkola, a przed nami była jeszcze niemal dwugodzinna droga (i tak nie zdążyliśmy, bo trafiliśmy na korki w Poznaniu i odcinek od wysokości galerii Malta do zjazdu do zoo pokonywaliśmy pół godziny!) Wg mnie prezentowałaś się bardzo ładnie i byłaś uczesana :) Najpierw rzuciła mi się w oczy piękna chusta dla dzidziusia ("ja ją chyba gdzieś widziałam....") Spojrzałam na córcię i już byłam niemal pewna :D Może kiedyś się uda porozmawiać twarzą w twarz :D
Pozdrawiam!

decomarta pisze...

Aaaa, Kopciuszku, doczytałam o filcowych babeczkach. Napisz dokladnie co Cię interesuję, a uszyję.

Conny's Cottage pisze...

i love ikea

greatings send you Conny

Anonimowy pisze...

Witaj Kopciuszku! Moglabys napisac gdzie kupilas te obrazki, ktore wisza u Ciebie nad sofa? sa sliczne:)z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam! Justyna

kopciuszek pisze...

Justyno, tych obrazków pewnie już nie znajdziesz. Ja kupiłam w www.arteego.pl Teraz można tam kupić podobne, wzorowane na tamtych ale niestety droższe.

Anonimowy pisze...

Dziekuje bardzo za odpowiedz:) Pozdrawiam serdecznie! Jstyna

JajQo pisze...

Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

Pozdrawiam serdecznie
Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

Nevisilien pisze...

osłonki są w Gdańsku, przy Ikea bywam dość regularnie, mogę kupić i Ci podesłać.

Ps. lubię do Ciebie zaglądać, zawsze dopada mnie wtedy jakiś pomysł :)

Nevisilien pisze...

ps. jeśli jesteś zainteresowana osłonkami daj znać na maila: nevisilien[at]gmail.com

buziaki z trójmiasta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails