wtorek, 7 czerwca 2011

Krzesełka

Zawsze mi się podobały i wreszcie się u nas pojawiły.

17 komentarzy:

Biżuteria z filcu pisze...

Piękne :) U nas na ogródkach działkowych mozna zobaczyć kilka kompletów z stolikami do kompletu w kolorze różowym :) Pięknie to wygląda.
Twoje pięknie pasują do wnętrza. Pozdrawiam Agata

szewczykana pisze...

a u nas nie ma ;( ani krzesełek ani stolików :(

kopciuszek pisze...

Ja swoje znalazłam na dziale wyprzedaży okazyjnej, z etykietą "zmiana asortymentu"

caracordata pisze...

Malutkie jakieś, da się na tym siedzieć czy to raczej rozmiar dziecięcy? :)
Ps. A kiedy pokażesz nam swój tegoroczny balkon, jakieś zmiany poza lawendą są?

Anonimowy pisze...

Krzesełka bardzo gustowne, jak wszystko u Ciebie. A zdradź mi, proszę, gdzie kupiłaś przybornik do łóżeczka i ten śliczny wózek na lalki dla Lili, bo też jestem mamą słodkiego bobaska :)

W. pisze...

Bardzo ładne krzesełka. Też mi się bardzo podobały. Ale na drugiego posiadacza to jeszcze czas ;)
Pozdrawiam
W.

kopciuszek pisze...

To są dziecięce krzesełka oczywiście :)

kopciuszek pisze...

Przybornik ze sklepu www.muzpony.pl a wózek firmy Sigikid też z jakiegoś sklepu internetowego, nazwy już nie pamiętam niestety.

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki od stałej podglądaczki ;)

jo@śka pisze...

Bardzo ładne są te krzesełka. Planuję zakupić do pokoju córki. Niestety u nas też niedostępny póki co.

sylwia pisze...

Fajnie wygladaja.Lubie ten kolor.

aagaa pisze...

U Ciebie zawsze można coś ciekawego znależć!Śliczne krzesełka!

Anonimowy pisze...

Każdy pies z innej budy u Ciebie...

Dekolandia pisze...

ale fajnie ze tu trafiłam już mi się podoba:)))

Jufima pisze...

Z otwartą buzią przejrzałam całego Twojego bloga, nacieszyłam oczy, poczytałam, zainspirowałam się..przepięknie u Ciebie:)
Pozdrawiam cieplutko
Justyna
p.s a Twojego bloga dodałam do ulubionych:)

Vivi pisze...

Moc krásné! Ikea je super! Máš vkus, cit... a příjemné bydlení!
Vivi

JG pisze...

Krzesla rewelacyjne:DDD
Pieknie tu u ciebie:D
Pozdrawiam Asia....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails