wtorek, 28 czerwca 2011

Kolorowe inspiracje



Jest pewien blog, na który chętnie ostatnio zaglądam poszukując inspiracji pełnych koloru. Do pokoju dziecięcego rzecz jasna. Jego autorka stworzyła również sklep, w którym można zakupić niesamowite wręcz piękności. Niestety większość z nich jest poza moim finansowym zasięgiem. W tym sklepie właśnie znalazłam wspaniałe kosze z rafii, które zapragnęłam mieć, idealne na zabawki, jednak ich cena była dla mnie nie do przyjęcia. Pozostało mi więc marzyć tylko. Aż tu zupełnie przypadkiem trafiłam do sklepu sieci Pepco i znalazłam inne, może jakościowo gorsze ale o kolorach równie pięknych i intensywnych.

16 komentarzy:

Agushka pisze...

Od dawna poszukuje takich kolorowych koszy, rownież zastanawiałm się nad tymi ze sklepu intrnetowego, ale wiadomo - cena, dawno je kupiłaś Kopciuszku?

Ola pisze...

Czasem zdarzaj a się w TKMaxxie w dosyć przystępnych cenach.

kopciuszek pisze...

Dopiero co wróciłam ze sklepu :) Agushko.

Milena pisze...

Całkiem niedawno odkryłam w swoich stronach rodzinnych Pepco i jestem naprawdę zadowolona - mydło i powidło, ale zawsze coś dla siebie wyszperam. Lubię przeróżne pudła, pudełeczka itp., one potrafią zaprowadzić porządek - szczególnie w pokoju dzieci :)Pozdrawiam

agea pisze...

fajniutko wyszło, ja też czasem zaglądam do Pepco:))

Anonimowy pisze...

Uroczo i z gustem - jak zwykle:) Kopciuszku ja mam pytanie z innej beczki...jak umieszczasz ten link - odsylacz do innej strony i jak zrobic zeby moc ten link samemu nazwac...z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam Z.

kopciuszek pisze...

Anonimie, zaznaczasz przy pomocy myszki tekst, który ma być linkiem i klikasz na tę dziwną ikonkę znajdującą się po prawej stronie ikony służącej do wyboru koloru tekstu. Pojawi się okienko, w którego pasku musisz wprowadzić adres strony, do której chcesz się odwołać. Mam nadzieję, że pomogłam...

sylwia pisze...

Też lubie takie koszę. Na pewno masz na myśli blog i sklep Z potrzeby piękna.

mela verde pisze...

Śliczne te kosze, a w Pepco faktycznie fajnie i niedrogo.
Podrawiam

Agushka pisze...

Kopciuszku, dzięki. Choć wybór kolorowych koszy w naszym Pepco był bardzo ogranoczony to udło się. Sa bradzo pojemne, jeszcze mam dużo miejsca na moje ulubione szpargały. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wyglądają fajnie a zabawki uporządkowane :) Kopciuszku proszę o radę w sprawie szafy pax białej, takiej jak u Ciebie :) Otóż czy drzwi są wytrzymałe na dziecięce uderzenia zabawkami, czy nic nie odłupuje się i nie odkleja itp. Czy lepsze kosze czy szuflady? U mnie drugie dziecię też w drodze i miejsca brakuje więc czas coś z tym zrobić. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odp. Magda z Poznania

kopciuszek pisze...

Moja Lili jeszcze nie grała na tych szafach zabawkami, więc nie wiem jak to będzie :))) Ja mam dwie szuflady i jeden kosz, u męża same kosze, wszystko zależy od waszych potrzeb. Drobne rzeczy typu damskie bluzeczki chyba wygodniej trzyma się w szufladach a męskie wielkie swetry czy spodnie spokojnie do tańszych koszy można powrzucać.

Anonimowy pisze...

Witam, pod wpływem inspiracji z Twojego bloga objechałam dziś 2 z 3 pepco w Krakowie-upolowałam 4 kosze-są naprawdę ładne i mają bardzo dobrą cenę a poza tym pasują do półek regału expedit-dzięki. Aga

Anonimowy pisze...

Kopciuszku czy ja dobrze widze ze one sa w trzech rozmiarch? czy je trzeba kupowac w jakis zestawach czy pojedynczo tez mozna? ewka

kopciuszek pisze...

Są w różnych rozmiarach, są też jeszcze mniejsze niż te moje ale już bez pokrywek. Radzę się jednak pospieszyć, ja kupowałam w dwóch sklepach i wybór już dość ograniczony.

Anonimowy pisze...

tu ewka dziekuje za odpowiedz kopciuszku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails