poniedziałek, 9 maja 2011

Przeprowadzka

Nie, nie zmieniamy miejsca zamieszkania. Sypialnia nasza stała się już jedynie wspomnieniem, pokój dzienny został przemeblowany i tam jest teraz kącik nasz sypialny. Chętnie bym się z wami tymi zmianami podzieliła ale brak mi jakoś czasu, żeby chaos nasz codzienny ogarnąć a nowe legowisko również wymaga pewnych udoskonaleń i jakoś nie możemy się na nic zdecydować. Legowisko to zakupiliśmy oczywiście w IKEA i robiąc zakupy tam natknęłam się na wiele nowości, które umieściłam na liście rzeczy "musisz to mieć". I jedną już mam: to śliczna osłonka na doniczkę z uroczym ażurowym wykończeniem.


W kuchni zawisła lampa emaliowana polskiej produkcji, na którą czekałam ponad trzy miesiące i wreszcie, nie doczekawszy czarnej, zdecydowałam się na wersję białą. Swoją drogą, w dniu w którym otrzymałam paczkę z moją lampą, czarne stały się dostępne, czy to nie okrutne???


Z przedpokoju zniknęła stara bieliźniarka a jej miejsce zajął ogromny i zwalisty Pax. Wygląda tam jak wielki kloc ale jest pojemniejszy a mi się głównie o zwiększenie tej pojemności rozchodziło. Ale to już może w kolejnym poście o tym.

11 komentarzy:

sylwia pisze...

Witaj,

lampa piękna. A córeczka jak slodka i duża już.

Pozdrawiam
S.

Danuta pisze...

Osłonka cudna. Jutro wybieram się do Ikea to na pewno jej poszukam. Może u nas też będzie choć w Krakowie to bardzo ubogi asortyment.
Lampa piękna.
Pozdrawiam

anita się nudzi pisze...

mnie się biała podoba,na upartego zrób jak ja.Oklej wnętrze folia i taśma malarską a wierzch potraktuj sp[rajem.tylko jakimś dobrym.Ja dzięki temu mam czerwoną lampę do przedpokoju ,a nie srebrną.Tylko moja była za grosze z leroy merlin,nie było strachu.Ale efekt prawie jak z fabryki.

Mammamisia pisze...

Lampa przecudna. Bardzo mi się podoba. Na czarnej bardziej kurz byłoby widać. Patrzę pod kątem praktycznym żeby codziennie nie przecierać jej szmatką. Już nie mogę się doczekać obfoconych zmian mieszkankowych. Pozdrawiam!

aagaa pisze...

Jaka cudna ta osłonka!!I lampa bardzo mi się podoba! A bieliżniarkę gdzie postawiłaś?
Pozdrowionka

caracordata pisze...

O widzisz, a ja się lada dzień wybieram do ikei, listę zakupów mam, dorzucę tę osłonkę, bo ażur faktycznie urzekający.

W. pisze...

Osłonka bardzo mi się podoba i ta duże jest rewelacyjna!!. Lampa extra. Będzie Tobie na pewno długo służyć!!
Ciekawa jestem przemeblowanie i na pewno wszystkie czekamy na efekty :)

Pozdrawiam was gorąco

W.

Qra Domowa pisze...

osłonka piękna!! niestety mam daleko mam do IKEA..pozdrawiam

katrin.deco pisze...

Osłonka jest urocza. A ten bez. Bardzo romantycznie. Lampa prosta i śliczna
Pozdrawiam

Fux pisze...

Każde zmiany są dobre :) Też mam na swojej liście tą osłonkę z ażurowym wykończeniem :), świetnie wygląda jako wazon, no i ten bez.. :)

zahrada mojí duše pisze...

Beautiful! I really like the lamp and in white it seems to me perfect! Is it possible to buy the lamp in some online shop?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails