środa, 11 maja 2011

Nowe miejsce do spania


Problem z nim polega na tym, że chcąc zapewnić nam lepszy komfort snu kupiłam trochę droższe materace, które też są grubsze niż te, które są pokazywane w katalogach i na ekspozycjach w sklepach. Niby cztery cm ale przy dwóch materacach to już jest osiem. Śpi się rzeczywiście wygodnie ale siedzi tak wysoko już niezbyt a i na wyglądzie całe legowisko traci. IKEA umożliwia wymianę materacy nawet w ciągu 90 dni i z tym związane są nasze dylematy. Czy wymienić materace na cieńsze, tak aby siedziało się lepiej a leżanka nie sprawiała wrażenia takiej ogromnej, czy jednak wygoda w czasie snu jest ważniejsza? A może te cieńsze materace wcale nie są takie złe i zupełnie niepotrzebnie się wahamy z wymianą???

14 komentarzy:

ika pisze...

No dokładnie kopciuszku, ja mam taką samą leżankę ze standardowymi materacami i muszę powiedzieć, że śpi się na nich bardzo dobrze :) tu widać jak u mnie wygląda

http://wedrowaniemoniki.blogspot.com/2009/12/kuchnia-w-swiatecznej-oprawie.html

Pozdrawiam!

W. pisze...

Skoro można przetestować w domu to ja bym to zrobiła. Te grubsze będą Tobie przeszkadzały wizualnie. A jak będzie się niewygodnie spało to weźmiesz te grube!!
Łóżeczko prezentuje się ładnie.
Pozdrawiam
W.

Patti pisze...

Jak dla mnie za grube, wygląda to jakoś nieproporcjonalnie.Az czasem i te cieńsze i te grubsze robią się niewygodne, ja wymieniam materace w łózkach średnio co 5 lat.Nie wiadomo co w nich w środku siedzi:))))

aagaa pisze...

Myślę,że cieńszy materac nie bedzie gorszy a kanapa będzie wygodniejsza do siedzenia.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Witaj, mam takie samo łóżko, ze zwykłymi, najtańszymi materacami, kupionymi w IKEA (takie co były zwinięte w rulon) i naprawdę nie odczuwam żadnego dyskomfortu przy spaniu.

Qra Domowa pisze...

SPRÓBUJ Z CIEŃSZYM...NAJWYŻEJ ZNÓW WYMIENISZ...HIHIHI...WARTO ,ABY POITEM NIE ZAŁOWAC...ZAPRASZAM DO SIEBIE:)

Dag-eSz pisze...

Ja pisalam o tym lozku tutaj:
http://podnorweskimniebem.blogspot.com/2010/11/panie-panowie-decha.html
Mam takie samo i te same dylematy mialam, kupilismy jak Ty grubsze materace, bo komfort spania liczy sie dla mnie bardzo ;) ale jak materac na materacu byl to tez efekt mi sie nie widzial w dzien... teraz zrobilismy tak, ze jak nie mamy gosci to drugi materac zapakowalam w folie i schowalam pod lozko (chyba mamy takie same ikeowskie - czarne, kute) wiec jesli masz gdzie to w dzien tez radzilabym Ci klasc je gdzie indziej - moze np uszyc pokrowiec i stawiac na sztorc po prostu materaz za tym lozkiem? :)
(sory jestem nie zalogowana)
Pozdrawiam Dag-eSz :)

Dag-eSz pisze...

no jednak musialam sie zalogowac ;)

kopciuszek pisze...

Rzecz w tym, że śpimy tu codziennie, to nie jest leżanka dla gości, więc chowanie materaca (też tak próbowaliśmy) było zbyt kłopotliwe. Inną kwestią jest to, że o ile dla mnie każdy materac będzie dobry o tyle mój chłop z racji swoich gabarytów potrzebuje czegoś lepszego. Chyba po prostu pojedziemy do sklepu i się wyłożymy na tamtejszym materacu, i wtedy podejmiemy decyzję.

Mira pisze...

Moja córka ma ten mebelek w swoim pokoju i dwa niezbyt grube materace (śpi sama, więc nie rozkłada łóżka)Ale goście, gdy zdarza im się sypiać na rozłożonym nie narzekali na "cienkość", więc możesz spokojnie zmienić na troszkę cieńsze. Wygoda siedzenia też jest ważna, więc chyba warto. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz zobaczyć jak to u mnie wygląda, to odezwij się na poukladanyswiat@interia.pl podeślę Ci link do deccorii.

katrin.deco pisze...

Ja też jestem za wymianą materaca. Będzie optycznie bardziej proporcjonalnie. cienkie materace są też dobre. Możesz dokupić nakladkę na materac i używać do spania. Fajna rzecz. Wygodna i chroni materac.
Pozdrawiam

Blueberry pisze...

My mamy gruby materac ale mamy też wysokie łóżko (Brimnes) i faktycznie jest wysoko (jak siedzę na łóżku to prawie nie sięgam stopami do podłogi :D ale łóżko jest w sypialni więc postanowiliśmy nie zmieniac biorąc pod uwagę właśnie na komfort. Chyba faktycznie poleżcie w Ikei na cieńszym i jak będzie dobrze to wymieńcie, wizualnie na pewno leżanka zyska a jeśli komfort będzie taki sam to nie ma co sie zastanawiać :)

Sentimental Living pisze...

Witaj, ja mam takie łóżko i właśnie je sprzedaję:) nie dlatego, że jest złe o nie, bardzo je lubię ale jest dla mnie za duże. Co do materacy ja mam takie o wysokości 11 cm i po złożeniu łóżka jest wysoko, ale jeszcze akceptowalnie. Wyższe na pewno są już za wysokie. POzdrawiam!

mika - monika pisze...

takie wyrko kupiłam córce z normalnym /materacem śpi się super i wygląa normalnie :) pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails