sobota, 14 maja 2011

Kuchnia rustykalna



Otrzymałam ostatnio maila z pytaniem o kuchnię. Rzeczywiście nie pokazywałam jej nigdy w całości na blogu. Teraz przeglądam sobie stare zdjęcia i znalazłam kilka takich, na których widać nasze kuchenne meble w całej okazałości. Detale oczywiście się zmieniły i ciągle zmieniają od czasu, kiedy fotki były wykonane, ale same meble, pozostały niezmienione, może są teraz nieco ciemniejsze... I kilka uchwytów nam odpadło, więc się zastanawiam czy sobie nie wymienić na inne z tej okazji. Marzy mi się też nowy piekarnik, taki retro, ale to nieprędko.

5 komentarzy:

PATI pisze...

Dziekuje..::))za maila i odpowiedzi z podpowiedziami.Super.Pozdrawiam.

Qra Domowa pisze...

Świetny kran i okap!!pozdrawiam...duża fajna kuchnia!!

W. pisze...

Kuchnia to najważniejsze miejsce w domu. Twoja jest w ciepłych barwach. Każdy z czasem chce coś zmienić, biały piekarnik wyglądał by cudnie.
ładnie wyglądały by u ciebie białe porcelanowe uchwyty. Są bardzo dobre jakościowo dostępne w IKEA.

caracordata pisze...

Jak malutko masz drobiazgów na widoku, u mnie wszystkie widoczne półki zastawione po brzegi. Wolę jednak Twoje rozwiązanie, gdzie mnóstwo rzeczy da się pochować, ja cierpię na niedobór zamykanych szafek, stąd te moje zawalone półki. Fajny ten wysoki, wąski słój - przywilej dużych blatów roboczych :) Poza tym zagospodarowanie ciągu roboczego jak u mojej siostry, zawsze mnie dziwiło czemu piekarnik dała tak centralnie, bo gdyby go przesunęła maksymalnie w stronę okna miałaby jeszcze więcej miejsca roboczego. Cóż, widocznie nie lubi stać w kuchni :)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
Pozdrawiam Asia z Poznania

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails