niedziela, 14 listopada 2010

Wzorzyście





Nic się u nas nie zmienia, a właściwie znikają kolejne rzeczy, znajdując nowych użytkowników a ja sama z dna swoich szafek wyciągam coraz to coś innego, zastanawiam się czy będę potrafiła bez tego czegoś żyć i albo upłynniam na aukcjach, albo chowam gdzieś na górnej półce, nie potrafiąc się rozstać z jakąś tam poszewką czy obrusem. Czystki są niezbędne, bo nam brakuje miejsca w szafach na te wszystkie szmatki i rupiecie, a za to kilku lamp by się przydało po niemal pięciu latach zamieszkiwania wreszcie dorobić...
Jesień, ta kolorowa, z kasztanami i żołędziami ustępuje miejsca szarudze, brunatniejącym pod nogami liściom i kroplom deszczu, więc ja przekornie postanowiłam wyciągnąć najbardziej kolorowe i wzorzyste podusie, jakie mam. Wzory wszystkim zapewne dobrze znane... Chłop mój bez sprzeciwów przyjął na swoje legowisko dwie wielkie niedogodności, a na kanapie, na której ja zwykle zasiadam, mieszczę się między tymi poduchami już tylko ja! Hmm, może Lili też się wciśnie :)))

10 komentarzy:

OLQA pisze...

Piękne wnętrze a dobra Ikea nie jest zła:)

aagaa pisze...

Ślicznie jak zawsze!
Pozdrawiam

polowa pisze...

Piękny ten stoliczek, coś podobnego chodzi mi po głowie, spróbuje sama taki sobie zrobić ale to dopiero latem. Podusie cudo, podobają mi się. Ogólnie pokoik bardzo przytulny i gustownie urządzony:) Pozdrawiam i zapraszam do naszego Lipowego Siedliska

Agata pisze...

Brdzo przyjemnie, a stoliczek rewelacja.

GUSIA pisze...

Uwielbiam te poduszki!!!
Jak dla mnie są wyjątkowe :o)
U Ciebie jak zawsze klimatycznie...Pozdrawiam Cię serdecznie

Qra Domowa pisze...

oj ...jak dobrze,że juz jesteś:)...poduchy piękne!!!

Sylvia pisze...

piękne poszewki

Tomaszowa Chata pisze...

Hej :)
Doskonale rozumiem Twój nastrój.

Cieplutko pozdrawiam

ewamaison pisze...

bardzo mi sie podoba -uwielbiam kolory i te wzory - poduchy z IKEA są świetne, pozdrawiam, Ewa

Iwona pisze...

Witaj,
można poprosić o link do twoich aukcji? chocby na mail: iwonaroszek(at)gmail.com
bardzo bardzo dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails