środa, 10 marca 2010

Mam mam mam

i jakżem szafirkowo uszczęśliwiona!

9 komentarzy:

Anna pisze...

oj też bym chciała też!! skąd masz? przepiękne. pewnie zaraz wybuchnie epidemia :))

Atena pisze...

Ale super,ja czekam i czekam na swoje.
Pozdrawiam

nikusia pisze...

Uwielbiam te kwiatki są takie wdzięczne!!! Są też białe ale bardzo rzadko!!! Ślicznie u Ciebie wyglądają :)
Pozdrawiam was wiosennie!!!
Nikusia

Amalena pisze...

No co się dziwić tej radości, są piękne!

alizee pisze...

Uwielbiam szafirki :)

Pozdrawiam

13ka pisze...

O tak tez lubię. Kopciuszku czy możesz obfocić lepiej te serca? Z czego one? pozdrawiam serdecznie

joanna pisze...

Jak nie ma wiosny, to można ją sobie zrobić, prawda?

Ściskam cieplutko :)

kopciuszek pisze...

Serca zrobione z czegoś takiego co i w dotyku i wyglądzie przypomina kamień. Może z kamienia właśnie??? Radzę szukać w kwiaciarniach.

Keri pisze...

Piękne są te serduszka, muszę bardziej wypatrywać w kwiacirniach, ale niestety nigdzie nie widziałam takich cudów ;(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails