wtorek, 5 stycznia 2010

Taca drewniana pilnie poszukiwana

zdjęcie ze strony www.modedevie.pl

Spodobał mi się bardzo stolik ze sklepu Mode De Vie i pomyślałam, żeby ze swojej staruszki zrobić podobny, buszuję więc po allegro i całym internecie w poszukiwaniu drewnianej tacy i mam niestety problem ze znalezieniem takiej o odpowiedniej szerokości, czyli przynajmniej 55cm ale najlepiej 60. Jeżeli ktoś z Was znalazłby coś takiego, proszę się skontaktować ze mną i powiedzieć mi o tym. Oczywiście ja sama mogę ją sobie maznąć jakąś farbką, więc może być surowa zupełnie...

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kopciuszku a szukałaś w przedmiotach do ozdabiania do dekupażu?
Pozdrawiam serdecznie
Asia

carrantuohill pisze...

ja myślę, że ciężko Ci będzie znaleźć taką myślę, że lepiej do stolarza i podać wymiar i on zrobi

midutki pisze...

Nie spotkałam się z tak duża tacą. Chyba tak jak pisze carrantuohill, trzeba będzie się uśmiechnąć do jakiegoś stolarza, ewentualnie samemu sklecić lub choćby dorobić boczki stolnicy - takiej, która będzie miała zadowalający Cię wymiar.

nikusia pisze...

Fantastyczny pomysł z tą stolnicą!! Myślę że warto zaglądnąć do marketu budowlanego sprzedają tam resztki blatów wystarczy dokupić deseczki boczne i taca gotowa :)
Kosz piknikowy z poprzedniego posta przepiękny, godny pozazdroszczenia. Prosimy o zdjęcie z pierwszej wyprawy całą rodzinką w teren.
Pozdrawiam serdecznie ♥

Kamilcia pisze...

ja proponuję napisac do jednego z dwóch sklepów, które zajmują się produkcją przedmiotów do zdobienia decoupage - może zrobia na zamówienie. podaję adresy:

http://www.drewnianadolina.pl/
http://www.drewlandia.com.pl/

powodzenia

p.s. stolik super :)

szewczykana pisze...

najłatwiej to faktycznie będzie chyba ze sklejki zrobić... ojciec mi robił stolnicę w 5 minut, więc to nie może być takie trudne :) wszystkiego dobrego w nowym roku

anielina pisze...

Ciekawie u Ciebie, więc będę zagladąć...Co do tacy - myślę, że dobry stolarz rozwiąże Twój problem...Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie.

BogaczKa pisze...

Ja w takim właśnie celu kupiłam jakiś czas temu, również na allegro, starą szufladę od jakiejś bieliźniarki albo komody. Stoi i czeka na zlitowanie i przystosowanie do stanu docelowego. Dorobię tylko jakieś uchwyty, pomaluję lub zabejcuję i będzie git.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails