poniedziałek, 4 stycznia 2010

Pod choinką

W tym roku Mikołaj był niezwykle szczodry i obdarował nas mnóstwem prezentów, a szczególnie hojny w wyroby wiklinowe. Dostały nam się w udziale aż cztery białe kosze...



Jeden, piknikowy, wraz zawartością, będzie idealny na rodzinne wypady za miasto, już nie mogę się doczekać pory roku temu sprzyjającej!

Trzy sztuki koszy przeznaczone są na przechowywanie różnych dziwnych drobiazgów, typu gdzie-ja-mam-to-schować a w szczególności na wszelkiego rodzaju grzechotki-gryzaczki, które to Lilla dostaje przy każdej nadarzającej się okazji i już ma ich pełen kosz jeden, chociaż jeszcze się nie zaczęła nimi bawić...

14 komentarzy:

szewczykana pisze...

cudowności, sama nie pogardziłabym takim koszem piknikowym :) pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

Florentyna pisze...

Oj jak ja bym chciała, żeby do mnie zawitał taki wiklinowy Mikołaj;-)
Piękne kosze!
Pozdrowienia.

babibu pisze...

patrzę na zdjęcia i tęsknię za częstymi notkami u Ciebie!:D

Marta pisze...

Bardzo piekne kosze, zwlaszcza ten piknikowy. Mikolaj wiedzial, co przyniesc :)
Ja tez dzis napisalam o koszach :) Ale sama sobie bylam Mikolajem:)
Pozdrawiam cieplo
Marta

Katja pisze...

Śliczne te Twoje kosze - wikilna to mój ulubiony materiał:-)

aagaa pisze...

Kosze piękne a ten piknikowy bardzo praktyczny!Przyda się jak nic!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Pozdrawiam

alizee pisze...

Piknikowy bossssski. Ja poproszę tego mikołaja o namiar na takie kosze.
A te na grzechotki, gryzaki i inne zabawki urocze.
Pocieszę Cię, tak szybko Lilla zacznie zaglądać do tych wszystkich cudeniek, że ani się obejrzysz :) i to jest właśnie w dzieciach niesamowite.
Samych cudowności w nowym roku życzę :)))

midutki pisze...

Jak w takim tempie będzie przybywać zabawek(skąd ja to znam... ), to wkrótce młoda będzie musiała zająć i kosz piknikowy ;).

alewe pisze...

Cudowny ten kosz piknikowy,na Twoim miejscu też już bym nie mogła się doczekać piknikowej pory ;)

olemkaa pisze...

Super sprawa taki kosz piknikowy:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

Imoen pisze...

Mam takie same koszyki na drobiazgi. Ale to ten piknikowy najbardziej mnie zachwycił, z chęcią wzięłabym taki kosz i pojechała na piknik. Szkoda tylko, że teraz to tylko śnieg wszędzie...

Pozdrawiam serdecznie.

joanna pisze...

Kosz piknikowy i słodki kocyk są rewelacyjne!
Ja równiez jestem koszykomaniaczką ;))

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

Anonimowy pisze...

Tylko nie wiem czy Mikołajowi będzie się chciało na te pikniki jeździć???:)))

partycja.g pisze...

ten osz piknikowy jest fantastyczny!

pozdrawiam,
partycja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails