niedziela, 20 września 2009

Strefa dzienna

Dopóki Potomka nie zacznie przemieszczać się samodzielnie, nasz pokój dzienny będzie wyglądał mniej więcej tak. Jeździłam meblami po mieszkaniu od kilku miesięcy i to jest chyba już ostateczne rozwiązanie. Szafa i fotel przywędrowały z sypialni, w miejsce ławeczki mojej cudnej, która stoi teraz na balkonie. A szafka rustykalna zamiast do sypialni trafiła do kącika stołowego w naszej kuchni, tam się chyba lepiej komponuje.


Płakać mi się chce, gdy patrzę na te koszmarne zdjęcia i już tęsknię za moim zepsutym aparatem, który do cudów techniki również nie należał, a jednak fotki o niebo lepsze robił...

21 komentarzy:

abaszka pisze...

Piękne urządziłaś wszystko :) Pozdrawiam

AGUTEK pisze...

Kopciuszku, nie płacz! :) Zdjęcia są naprawdę ładne! :) Śliczne masz mieszkanko i aż mnie zazdrość bierze, jak na nie patrzę. Cudowne jest! :)

Powiedz moja droga, skąd masz kankę, która stoi na okrągłym stoliczku? Bo to chyba nie ta z IKEI? :)

Jednoskrzydła pisze...

jeźdżenie meblami potrafi być źródłem niezwykłej kreatywności (zwłaszcza u kobiet), jeśli Potomka to będzie Ona, pewnie zrobi rewizję ustawień mamy :o)
bardzo podobają mi się ciepłe barwy Waszego mieszkania i te wszystkie zestawienie drewno-biel, dodają wszystkiemu niezwykłego uroku

paula_71 pisze...

Zdjęcia nie są złe.Bo w przypadku Twojego mieszkania,nawet najgorszy aparat nie zepsuje piękna wnętrza.

Pozdrawiam.

kopciuszek pisze...

Agutku, dzbanek dostałam kiedyś, przemalowałam go na biało, to nie jest ten z IKEA, ten mój ma wytłoczone róże.
Dziękuję za słowa pociechy.

AGUTEK pisze...

Kopciuszku, pozwolisz, że jeszcze troszkę Cię pomagluję ;) Powiedz mi moja droga, gdzie kupowałaś zasłonki ze wstawką z różą? Mama oszalała na ich punkcie i nie możemy takich znaleźć. I drugie pytanie - białe stoliczki skąd są? Bo widzę, że już masz dwa okrąglaczki :D

kopciuszek pisze...

Zasłonek poszukaj na allegro, sprzedawca nazywa się bowlerka. A stoliczki są z dawnej oferty IKEA już ich niestety nie mają.

Madzia pisze...

"Nowe" ustawienia bardzo mi się podobją:)Rustykalna szafeczka jak najbardziej pasuje do kącika jadalnego.
Popsuty aparat czy słaba jakość zdjęć to nie są powody do płaczu!
Najważniejsza jest radość z Potomki:)i z szykowania kącika "potomkowego":)
Pozdrawiam niedzielnie

decomarta pisze...

Piękny ten regał na książki! A i szafka pasuje do kuchni, jak najbardziej.
Co tam aparat! Pomyśl, że ja mam bajzel remontowy i w przedpokoju stoi wciąż wiadro z klejem do płytek, a w kuchni pudła z narzędziami :/

maria cecilia pisze...

Hello, don´t worry, your home is so sweet and beautiful even in these shots. I enjoy very much your blog.
cariños
maria cecilia, from Chile, southamerica

elka pisze...

Pięknie sie urządziłaś ,bardzo przytulnie

aagaa pisze...

Masz piękne meble i jakbyś ich nie ustawiła to zawsze jest ślicznie.
Białe stoliczki sa piękne.
Pozdrawiam serdecznie

Camille pisze...

Nie płakuniaj, mieszkanko jest pięknie urządzone, a aparat pewnie niebawem powróci do zdrowia. Pozdrowionka.

bieluska pisze...

twoje mieszkanko w każdej odsłonie jest śliczne...no i ten klimat..
pozdrawiam

alizee pisze...

Ładnie u Ciebie, lubię oglądać Twoje mieszkanie.
Pozdrawiam cieplutko

joanna pisze...

Pewnie to nie będzie pocieszenie, ale ja też czekam i czekam na powrót aparatu z ... Czech, bo tam serwis wysyłał go do naprawy ;))
Ale Twoje fotki sa ok :))
Ustawienie fajne - masz chyba bardzo 'elastyczne' mieszkanko, że można je tak powiększać ;))
Mialam koleżankę, ktora uważała, że przestawianie mebli w mieszkaniu przynosi, przyciaga(?) pieniądze ;)) Czego Ci serdecznie życzę :)
Pozdrawiam - trzymaj się cieplutko :)

anne pisze...

Olu :)) zdjęcia zrobione komórką czy też kiepskim sprzętem i tak nie zepsują uroku Twojego mieszkanka :)))
świetnie wygląda to małe przemeblowanie :)))

pozdrawiam serdecznie :)))ulan

anne pisze...

ten "ulan" to fragment hasła, które nie wiem jaki cudem znalazło się tam gdzie nie powinno... ;))

Dorota pisze...

Bardzo ładnie przemeblowałaś. Myślę, że będzie Wam wygodnie ;)
No a fotki jak fotki... Ważne, że mieszkanko piękne i przytulne.

Elle pisze...

Piękne mieszkanko i każdy zakątek jego jest cudowny :)
Pozdrawiam :)

Sabine pisze...

Wunderschön...

liebe Grüsse,Sabine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails