sobota, 22 sierpnia 2009

katalog IKEA 2010


Zajrzałam na stronę hamerykańską firmy IKEA, bo mogłam się spodziewać, że tam szybciej dostępny będzie (choćby w wersji on-line) nowy katalog. I nie pomyliłam się. Wiele nowości, mam nadzieję, że będą dostępne również w Polsce, najbardziej jednak urzekła mnie nowa kolekcja tkanin, zaprezentowana powyżej. Niezmiennie rozmiłowana jestem w bieli i kwiecistych dodatkach, to chyba choroba jakaś... I niestety analizując ceny z katalogu amerykańskiego i np. czeskiego (bo i tam można już obejrzeć nowe propozycje) dochodzę do wniosku, że znów będziemy poszkodowani i mimo mniejszych zarobków za taki prześliczny dywan zapłacimy jakieś 200zł więcej niż obywatele Stanów... :(

22 komentarze:

Dorota pisze...

A ja już nie mogę się doczekać kiedy wreszcie otworzy się IKEA w Łodzi - będzie to jakieś 4 minuty jazdy samochodem od mojego domu! Ale się cieszę!!! A tkaniny rzeczywiście urocze!

13ka pisze...

Niestety z cenami się zgodzę ;(( mało tego na niektóre artykuły IKEA przewidziała w nowym katalogu podwyżkę. U mnie są już niektóre tkaniny z nowej kolekcji, zwróciłam uwagę na taką ludową linię. Liczę natomiast że w tym katalogu będzie fotel w którym się zakochałam http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/1928125,2,3,55891-PE161175-S4

pozdrawiam z rana życząc weekendowego odpoczynku

asiorek pisze...

Kopciuszku, dziewczyny-ja już dzis miałam raniutko katalog pod drzwiami
wypatrujcie swoich
jutro na spokojnie go obejrze, bo dziś wstawiam szafkę no i zdam relacje:P
pozdrawiam

Mili pisze...

O jej ja tez chce katalog - nie mam co liczyć na wersję papierową bo mieszkam zbyt daleko najbliższej ikei. Mogę liczyć tylko na on line - a tego nie lubię.

A może któraś blogowiczka zdobędzie dla mnie - zwrócę koszty oczywiście.

babibu pisze...

nie mogę się doczekać nowego katalogu!
gałki w szafach cudne!

anne pisze...

oglądałam amerykański katalog on-line i także wpadł mi w oko ten dywan :))

Mili, chętnie wezmę i dla Ciebie katalog... ale to pewnie gdzieś we wrześniu będzie...

pozdrawiam serdecznie ;))

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

O! Ciekawie się zapowiada!
Może z tymi cenami nie będzie tak źle...
Pozdrawiam serdecznie

asiorek pisze...

Mili, ja mam tylko jeden, a już za póżno żeby sąsiadom spod drzwi podwędzić:P
wejdz na stronke ikei i zamów sobie ten katalog. Za darmo i dla nich bezproblemowo:)
ja tak w ubiegłym roku zrobiłam i szybko przyszedł:P
A na poczatku wrzesnia jest zawsze jako dodatek do 'czterech kątów'
pozdrówki

jaga pisze...

pikny dywan , przypomina mi jedną serwetkę do decu,,hi hi ,,to już chyba moje zboczenie. W Lublinie mieli budować Ikea lecz znów cisza,szkoda

ivon777 pisze...

Witaj Kopciuszku! Cudne to, co pokazujesz. Piękne i ponadczasowe. Jak dobrze wracać do tych motywów ... Byłam jakis czas temu w niemieckiej IKEA- dwupiętrowa jak obecnie u nas w Poznaniu- o wiele wiekszy asortyment. Więcej jedank sprzedaje sie tam mebli z prawdziwego drewna, u nas jakby ciągle jeszcze oklejone płyty wiórowe itp. ; mniej tej "chińszczyzny" Ale przede wszystkim 100 % racji- nawet tam ceny sa wyraźnie niższe. A dział wyprzedaży - znacznie atrakcyjniejszy. Ja również czekam na nowy katalog. Nie spodziewam się go niestety na mej peryferyjnej wycieraczce (;
Ale przy okazji zakupów - jesli będą juz katalogi - wezmę więcej i dam znać, mogę rozesłać Kobietkom , które mają zbyt daleko. Jesli nie- to pozostaje czekać na październikowy nr "Czterech kątów" , do którego od kilku lat jest dodawany .

joanna pisze...

Już obejrzałam - dzisiaj podrzucili na moje osiedle...
(dywan pokazywany przez Kopciuszka kosztuje 699,99 ;))
Czy dużo nowości? Odpowiem tak: za mało ;))

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Mysle ze to strata kasy placic 200zl wiecej za cos za granica. Czy naprawde nie podoba Ci sie nic w Polsce/

Królewna pisze...

Do mnie dotarł wczoraj, poza tmy widziałam brygady opatulone w IKEAowskie koszulki :) Leżał nawet jeszcze jakiś bezpański na jednej łazarskiej ulicy...

kopciuszek pisze...

Anonimowy chyba nie czyta ze zrozumieniem. Dywan w Polsce kosztuje 250zł więcej niż za oceanem, co przy trzykrotnie mniejszych zarobkach Polaków jest nie lada różnicą. I nie mam nic przeciw polskim producentom, ostatnio nawet coraz ładniejsze rzeczy mają nam do zaoferowania. Niestety, najczęściej za kosmiczne pieniądze.

Witajcie w domu Marty pisze...

Przyłączam się do zachwytów nad dywanem. Dzisiaj trafiłam na reklamę Ikei, jest już katalog on-line po polsku. Przyznam że poza niewielkimi wyjątkami nie zrobił na mnie wrażenia. Mało jest nowości. Takie odniosłam wrażenie.

Agata pisze...

A mnie dziś zaskoczył katalog w skrzynce na listy. Ceny nie są takie złe! No i chyba Ikea stawia na nowoczesny design, tak przynajmniej wygląda część projektów! :)

Anonimowy pisze...

Dziewczyny na polskiej stronie Ikei {www.ikea.com/pl} dostępny jest katalog on - line.

Anonimowy pisze...

Jezeli chodzi o zarobki w Stanach to mysle ze my teraz mamy o wiele lepiej niz oni skoro tyle osob tam nie ma pracy.

Modern Country pisze...

I love the new bedlinen they have introduced and deigned this year. Specially the 100% linen for pillows and bedduvet!

Aina

Anna pisze...

ach piękne to wszystko! dodaję do ulubionych, pozdrawiam,do zobaczenia :))

Bochenko Artdeco pisze...

wyglada bardzo ale to bardzo zachecajaco!

nikusia pisze...

Kopciuszku katalog ikea on-line jest zawsze najpierw na www.ikea.se. A jeśli chodzi o katalog to najlepiej wspominam ten z 2002 roku. Chociaż w tej edycji widzę nawrót romantyzmu. Dużo kwiatowych motywów. Faktycznie ikea podrożała ale idąc do castoramy leroy merlin czy obi nie znajdziecie takich tanich tkanin jak w ikei więc myślę, że nie jest tak źle.Nawet w jysku często gęsto jest drożej!! A faktycznie przeceny są lepsze w niemczech. Ale to tak jest że w polsce te promocje to nie są atrakcyjne. W szwecji kipiłam abażur na lampe za 1 koronę , w niemczech też a 1 euro można kupić na wyprzedaży :)
Ładna aranżacja szafy z gałkami!! Niby szafa z ikea a gałki dodają jej orginalności !!
Pozdrawiam ♥
Zapraszam do mnie bo u mnie CANDY :):):)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails