niedziela, 16 sierpnia 2009

Gałki ceramiczne - na gotowo


Nie ma to, jak się dwie baby do wiertarki dorwą. Gałki zamocowane i nie trzeba było fachowca wzywać wcale...

Znalazłam piękne gałki do naszej sypialnianej szafy, dzięki postowi Marty. Jak się cieszę, że nie pospieszyłam z zakupem i nie kupiłam wcześniej już, pierwszych lepszych. Te są po prostu idealne i do tego jeszcze niedrogie. A tu można obejrzeć inne jeszcze dostępne w ofercie sklepu.
Trochę to jednak potrwa, zanim uchwyty te zaczną spełniać swą funkcję, bo nam się niestety wiertarka zepsuła i nic nie wierci, tylko się kolejne wiertła łamią... A nie chcę też ryzykować (a przy chłopa mojego i moich zdolnościach, to się zdarzyć może) że drzwi szafy na pół pękną zanim wiertło szlag trafi, więc poczekam z tym na fachowca naszego znajomego. A że nie będę mu gitary zawracać byle gałkami, muszę mu jakąś większą robotę u nas znaleźć...

21 komentarzy:

13ka pisze...

Gałki cudne mnie ujęły te z wpisu Marty ... chyba sobie takie zrobię ... no przynajmniej spróbuję i obadam w użytkowaniu ;). Te wybrane przez Ciebie też ładne szukam takiego wzoru w "cynie" (bardziej kolorystycznie niż materiałowo)

Ja ostatnio szukałam gałek do sypialnianej szafy 10sztuk i do mebli młodego i powiem szczerze że takie które naprawdę zwalały z nóg zaczynały się od 20zł. Jako że potrzebuję 20sztuk lekko wymiękłam cenowo ;(.

Pozdrawiam serdecznie

decomarta pisze...

Haha, cieszę się, że się na coś przydałam, chociaż pośrednio :) W tych samych zakochała się moja koleżanka z Hiszpanii, Ania z Ruderki, ale w wersji bladoróżowej :) Też są śliczne.

elka pisze...

Piękny kolor ,naprawde .
Pokaż jak juz będzie zamocowane na swoim miejscu

alewe pisze...

Kolor jest cudny :) wogóle całe są świetne!
pozdrawiam

Dorota pisze...

Śliczne! Szkoda, że nie wiedziałam, że takie można kupić kiedy urządzałam kuchnię... :-(. Teraz mam najzwyklejsze gałki porcelanowe w kolorze ecru, ale na szczęście wciąż mi się podobają. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Sliczne...A jak tam lozeczko dla malenstwa. Wybralas juz cos? A moze chociaz zdradzisz imie? Pozdrawiam cieplutko.

joanna pisze...

:)))) Bardzo oryginalne i ładne :))

Ciekawe, że w Poznaniu jest Zara Home, a w Warszawie - nie???

Miałam możliwość zobaczyć ZH w Hiszpanii - myślałam, że żadna siła nie wyciągnie mnie stamtąd ;))

Ściskam serdecznie :)

Elle pisze...

Rzeczywiście ładne gałki!
Pozdrawiam :)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Śliczne są!
Pozdrawiam serdecznie

asiorek pisze...

śliczne, Olu zdradz nam jeszcze ich cenę. Dziś pomalowałam szafkę z moich pierwszych postów, i tak myślałam nad gałkami do niej.. te są równie fajne jak u Marty.. miałabym problem z wyborem bedąc w ZH
pozdrawiam

kopciuszek pisze...

Gałki są w cenie 30 - 40zł za cztery sztuki :)))

naszemieszkanie pisze...

Gałki są świetne! I wielkie dzięki za namiar na sklep :) mam nadzieję, że ZH będzie też wkrótce we WRO

Lena pisze...

Bardzo ladne, oryginalne galki:) (i dzieki za namiary, maja naprawde niezly wybor).
A jak Ci Kopciuszku zazdroszcze takiej duzej, pojemnej szafy!
Dopiero najwczesniej w przyszlym roku bede myslec o szafie do sypialni, a chcialabym juz teraz, zaraz, szczegolnie jak patrze na Twoje fotki;).

Pozdrawiam serdecznie:).

joanna pisze...

A później mówi się, że od urodznia ma talent do tego, czy tamtego ;))
Albo, że wysssała coś z mlekiem matki ;))
Teraz już wiem - dlaczego :)))

Pozdrawiam bardzo zdolne towarzystwo :))

PS. Jak zajrzysz do 'Księżniczki w kaloszach' - zobaczysz sprzęt dla dam: różowy młotek, obcęgi ;))
http://folkmyself.blogspot.com/
2009/08/czas-marazmu.html - nie miałam pojęcia, że można coś takiego zrobić

asiorek pisze...

świetnie sie wpasowały:)
dzięki za cenę-sądziłam, że będą dużo droższe, a tu taka miła niespodzianka:)
w razie jak mi się zachce-uśmiechnę się z prośbą o pomoc:P

pozdrawiam
asia

Madzia pisze...

Gałki bardzo ładne!
Świetnie pasują do szafy...
Ja do Zara Home jeszcze nie dotarłam:(...może Ty Kopciuszku powiesz mi czy widziałaś tam może jakieś małe dywaniki do pokoików dziecięcych?
Serdecznie pozdrawiam

kopciuszek pisze...

Madziu, ja tam wpadłam tylko na chwilę, bo mi się chłop niecierpliwił, szybciutko odnalazłam gałki, obejrzałam, kupiłam i uciekłam :)

Madzia pisze...

Rozumiem:)))
Ale i tak bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Witaj,

Bardzo podoba nam się Twój blog, dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do wzięcia udziału w naszej akcji - http://ikeakatalog2010.thinkahead.pl/ Niestety, na blogu nie mogliśmy znaleźć kontaktu mailowego do Ciebie, stąd prosimy Cię o kontakt z nami poprzez maila podanego u nas w zakładce „Kontakt”.

Pozdrawiam,
Michał Młynarski, Heureka

anne pisze...

wyglądają świetnie :))
masz rację, czasami warto poczekać...
pozdrawiam serdecznie :)))

decomarta pisze...

No i bardzo pięknie! Pasują jak ulał :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails