czwartek, 9 lipca 2009

Nad morzem


Udało nam się wyskoczyć na jeden dzień do Mielna, skąd przywiozłam sobie dwie ryby drewniane na sznurku zawieszone... Ja już chyba nie wyrosnę z tego człapania po straganach z chińskimi pamiątkami, zawsze tak człapałam jako dziecko i nadal nie mogę się oprzeć... Co prawda teraz spoglądam na te sprzedawane różności mniej oczarowana niż naście lat temu, ale czasem i tak coś znajdę, z czym później niekoniecznie wiem, co miałabym zrobić... I tak mam zestaw ryb niebiesko białych...


Szafka z łazienki została przeniesiona do sypialni. Ze swojego poprzedniego miejsca pobytu przybyła w stanie nadgryzionym, niestety nie zębem czasu a króliczym... Chcę z niej zrobić szafkę dla potomki i zastanawiam się czy zostawić ją taką, jaka jest czy też rozjaśnić, pobielić, przemalować. Dylemat mój bynajmniej nie bierze się z niechęci do naturalnego drewna, bo szafka ta podoba mi się, jak najbardziej, taka drewniana właśnie, ale z braku przekonania czy styl jej odpowiada pozostałym sprzętom i dziewczyńskim bibelotom, jakie niewątpliwie wkrótce zaczną się pojawiać. I nie wiem też, czy po przemalowaniu mebel ten nie straci i przestanie mi się podobać??? Domyślam się, że każda sztuka tu zaglądająca będzie mieć zdanie odmienne, co też mi w podjęciu decyzji nie pomoże...

16 komentarzy:

Elle pisze...

Masz rację - piękna ta szafka taka jaka jest:) Ale z drugiej strony śliczniutko też by wyglądała (i może bardziej delikatnie?) lekko wybielona bejcą (tak aby nie zamalować rysunku drewna)..
Rybki podobają mi się niezależnie od kraju, w którym zostały wyprodukowane :)
Z pozdrowieniami - Elle

13ka pisze...

Rybki cudne też bym sobie zakupiła ;). Co do szafki to uważam że w obecnym stanie pasować do reszty z lekka nie będzie, ale i białego z okuciami jakoś sobie nie wyobrażam. Charakterne sa właśnie te okucia ... zawsze możesz wszystko pociągnąć bielą i przetrzeć pozdrawiam

Karolina pisze...

Głosuję za lekkim pobieleniem :)

A rybki cudne :))

Anonimowy pisze...

Kopciuszku a w jakim kolorze bedzie lozeczko mlodej damy? Jesli drewno to zostawic szafke taka jak jest jesli biale to malowac:) Pozdrawiam Justa

Anonimowy pisze...

Jestem podobnie jak Ty straganową fanka:))szukam i szukam wszedzie gdzie tylko dojrze stragany bo zawsze jakis rarytas sie moze trafic:))

co do szafki to podoba mi sie taka jaka jest, nie ma sie co spieszyc bo pomalowac ją możesz zawsze..niech postoi tam troche sama poczujesz jesli Ci nie bedzie pasowala:)

ushii pisze...

a reszta mebelków - jaka będzie twoim zdaniem najlepiej pasować do całokształtu? do łóżeczka itd ?

może tak w pół drogi tylko woskiem wybielającym ją? - i zostanie widoczne drewno i będzie biała :)
no i właśnie, 13ka ma rację z tymi okuciami, zastanów się, czy to ci się z bielą gryzło nie będzie :)

i jeszcze, nie wiem co dla dziecka bezpieczniejsze oleje, woski czy farby?

szewczykana pisze...

ja tez nie potrafię się oprzeć buszowaniu po straganach, jednak jakoś nie potrafię nigdy wyszperać nic godnego uwagi :) i też kupiłam dziś drewnianą rybę - nieco większą w Rossmanie :)

alizee pisze...

Śliczne rybki, a co do szafki to sama mam mieszane uczucia, bo wydaje mi się, że taka i taka byłaby ładna.....
Ale u Ciebie to chyba jednak biel i te dziewczyńskie różności na bieli fajnie wyglądają.
Pozdrawiam ciepło

anne pisze...

nie wiem co Ci doradzić... miałam (w zasadzie cały czas mam) ten sam problem z kredensem... bo i w kolorze drewna wygląda pięknie i biała z przetarciami lub bez też prezentowałaby się uroczo....
rybki świetne :))
pozdrawiam serdecznie :)))

Kamilcia pisze...

szafka super taka jak jest, ale może do klimatu sypialni i dziewczyńskiego kącika lekko pobielić - właśnie z widocznymi słojami, jak dziewczyny radzą. powodzenia :)

Ita pisze...

Ja tak, jak chyba większość dziewczyn radzi ,jeżeli zdecydujesz się na malowanie ,to delikatnie ,transparentnie wybielić .
Rybki świetne .
Pozdrawiam.

nikusia pisze...

Uważam że mebel jest bardzo ładny!! Ale obawiam się że te zawiasy są zbyt masywne aby mebel był biały. Jeśli jednak ma być biały proponuje zmiane zawiasów o gałek!
Rybki są słodkie wprowadzają trochę morskiego nastroju do mieszkania.

kopciuszek pisze...

Moje drogie, łóżeczko ma być białe i stylowe, takaż pościel do niego, nad łóżeczkiem delikatne motylki mają fruwać. Wydaje mi się, że szafka w tej postaci nijak nie pasuje do tej wizji, nawet jeżeli nie będzie stała w bezpośrednim sąsiedztwie. Pomalowana może będzie bardziej adekwatna ale wcale niekoniecznie... A jeżeli malowanie nie pomoże, to mogę żałować włożonej pracy i zniszczonej szafki. Ostatecznie mogę po prostu poszukać jej innego miejsca ale jakaś nieduża szafka dla małej by mi się w sypialni przydała... Co za rozterki...

Anonimowy pisze...

jestem sobie takim anonimowym podgladaczem :) i wlasnie zobaczylam na twoim blogu takie mebelki jakie mnie interesuja, mam pytanie, co to za firma, i czy jestes zadowolona z tych mebli?

kopciuszek pisze...

Anonimie:
http://www.ema.com.pl/pl.php?s=s&id=2
zadowolona jestem, bo mi się takie meble podobają ale nie każdy lubi takie, w celu postarzenia nie są one dokładnie wykończone, surowe w dotyku itp.

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, szafka jest sliczna ale pasuje do kuchni lub lazienki a nie dzieciecego kacika:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails