wtorek, 23 czerwca 2009

Namiastka łąk i pól...


Spacerkiem sobie szłam, chwilami nurkowałam w chaszczach po pas, by zerwać jakiś wyjątkowo ładny egzemplarz kwiatka i jedyny w okolicy, aby po kilku krokach zorientować się, że oto mój jedyny egzemplarz rośnie kawałek dalej w ilościach większych i łatwiej dostępnych... Nazbierałam w końcu kwiecia polnego, dzikiego w ilościach mnie całkowicie satysfakcjonujących, po czym w domu okazało się, że jak zwykle przesadziłam... Przycięłam nieco, wyłapałam kilka mrówek i powiedzmy, że ułożyłam sobie w dzbanie, cóż nie każdy ma talenty florystyczne. Pewnie jakieś mrówki i inne żyjątka siedzą nadal w tym bukiecie, ja sama mam wrażenie być przez nie łaskotana od czubka mej głowy aż po stopy moje, ale bukiet stoi i jakoś wygląda. Szkoda, że zamiast tych mrówek, nie ma w nim motyli ;)

10 komentarzy:

llooka pisze...

Kwiaty polne mają to do siebie,że w artystycznym nieładzie wyglądają przeuroczo. Tak też prezentuje się cały kącik jadalny! Ciepełko zostawiam!

Lawendowa Aleja pisze...

Super!!! Ja też ostatnio zachwycałam się polnymi kwiatuszkami.
Ten artystyczny nieład jest bardzo artystyczny :)))
Pozdrawiam cieplutko :)

13ka pisze...

hmm ... kochanieńka a jak Ty to zrobiłaś dzisiaj??? Ja po takiej wyprawie dziś byłabym ubłocona po same pachy i przemoczona do gatek. W międzyczasie skąpana w deszczu oberwałabym po głowie gradem. Więc powiedz mi po jakich łąkach Ty biegasz ;)???

kopciuszek pisze...

Po poznańskich :))))))) Dzisiaj w Poznaniu piękna pogoda!

aagaa pisze...

ja tez ostanio polne chwasty do wazonów zrywam..i mrówki i robaczki rózne tez do domu przynoszę przy okazji..
pozdrawiam

Magda pisze...

To jest lato w czystej postaci! W czasie letnich wakacji takie bukiety zazwyczaj stoją w jakimś dużym słoiku na werandzie wakacyjnego domku, prawda?

Camille pisze...

Piękne polne kwiatki. Cudo!

asiorek pisze...

piękne :)
na weekend wybieram się na wieś to nazrywam:) uwielbiam taki mix kwiatowy, urokliwy:)
Kopciuszku zdradz mi skąd lampa-żyrandol z posta z półeczką
dziękuję:)i pozdrawiam

kopciuszek pisze...

asiorku, to jest raczej świecznik żyrandol, kupiłam go na Allegro.

qlkowa pisze...

Przepiękny bukiet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails