wtorek, 16 czerwca 2009

Biała sypialnia ze Szwecji

W związku z pojawieniem się dwóch niesamowicie pojemnych szaf, w sypialni nastąpiło przemeblowanie. Jest biało bielusio, tylko na jednej ścianie stoją ciemne meble, ale tych dziś nie pokażę.

Łóżko powędrowało pod okno. Wiąże się to niestety z tym, że chłop mój na swoje miejsce dostać się musi fruwając nade mną. Ale za to regał z książkami stoi w nogach łóżka i nikomu nie przeszkadza.

Nowe szafy, cudnie białe, nie mają jeszcze gałek ni uchwytów, chciałabym jakieś ładne szklane lub takie porcelanowe, kształtem przypominające czosnek, jeśli ktoś wie, gdzie takie mogę nabyć, niech się wypowie. Chciałabym tym szafom, jak i całemu wyposażeniu sypialni, niczym z katalogu IKEA, nadać dodatkami choć troszkę indywidualny charakter, ale to jeszcze długa droga przede mną, bo póki co, nawet dodatki katalogowe mam.


A tu plac manewrowy wyściełany bawełnianym dywanem, zostało jeszcze całkiem sporo miejsca. Stolik nie zdążył jeszcze wyjechać i stać tu nie będzie.

24 komentarze:

Karolina pisze...

ślicznie, bardzo mi się podoba :-)

Kopciuszku, a powiedz jak Ty to robisz, że te białe ściany masz czyste? Bo ja bym bardzo takie chciała, ale nie ukrywam, że trochę mnie przeraża opcja malowanie co pół roku.

kopciuszek pisze...

Wcale nie są czyste :))))))

Karolina pisze...

hmm.... na zdjęciach wyglądają bardzo czysto :-)

cicha pisze...

a jakże ślicznie , skromnie i efektownie...;-)
podoba mi się ;-)

ushii pisze...

nie mogę się doczekać kiedy będą fotki z już przemeblowanego całkiem mieszkanka, z łóżeczkiem i w ogóle :)
pozdrawiam

kopciuszek pisze...

Karolino, to taki wybielający efekt obiektywu i monitora :) Ale muszę tu dodać, że akurat u mnie kolorowe ściany też by czyściutkie nie były.

Elle pisze...

Śliczna sypialnia :) Faktycznie jak ze Szwecji wzięta :) Prosto, skromie, przytulnie i jasno - tak jak lubię :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota pisze...

Przepięknie! A konik na parapecie bardzo mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie!!!

joanna pisze...

http://www.domex.sklep.pl

Zajrzyj tam koniecznie, bo mają gałeczki porcelanowe (jest czosnek) , ale również całą masę fajnych rzeczy: np. w zakladce inne są ramki do opisów, w żeliwnych - wieszaki...
Zresztą zobacz sama :))

I najważniejsze - można kupić bez wychodzenia z domu.

A sypialnia śliczniutka :)) Fotel wygląda na megawygodny :) Przy maleństwie baaaardzo się przyda :)

Ściskam, buziaczki, papa!

asiorek pisze...

Olu, jeszcze zrób troszkę miejsca na kołyskę czy łóżeczko;) i jakąś poręczną komódkę i kącik dla maluszka gotowy:)
Chyba, ze planujesz inne miejsce dla ćórci:)
Szafy świetne:))
I jak zawsze pięknie:)

bossanova pisze...

W takiej sypialni na pewno można odpocząć :)

aagaa pisze...

Ładnie ..Baaaardzo mi się podoba.Kopciuszku a narzuta to skąd?Szukam jakiejs fajnej białej ..
Pozdrawiam serdecznie

byziak pisze...

Pięknie - skromnie i z wyczuciem :) Też marzy mi się biała sypialnia ale w związku z tym, że w domu zwierzak, co na łóżko pod nieobecność właścicieli wskakuje raczej pozostanie w sferze marzeń.

Elisse pisze...

Bardzo fajnie wyszlo! Mam identyczne szafy i je po prostu uwielbiam. pozdrawiam serdecznie!

alewe pisze...

Pięknie....tak prosto,czysto,przytulnie i spokojnie ...

Ita pisze...

Bardzo ładnie ,tak świeżo i przytulnie. Pierwsze przygotowania masz już za sobą ,ciekawa jestem ostatecznego wyglądu sypialni po zmianach.
Pozdrawiam serdecznie .

TU KARA pisze...

Piekne wnetrze ,uwielbiam biel.
Nie wyszukiwalabym rzadnych wymyslnych galek .......najzwyklejsze koloru parkietu,surowe drzewo////to tylko moje zdanie.

babibu pisze...

pięknie to wygląda(cudowne porcelanowe gałki,malowane widziałam o dziwo w castoramie:))

Kinga pisze...

Pięknie , jak zresztą całe mieszkanie!!!
A konika z parapetu gdzie kupiłaś??
Bardzo mi się podoba

kopciuszek pisze...

Konik z parapetu na allegro :)

Anonimowy pisze...

Kopciuszku z niecierpliwością czekam na pokój Twojego maluszka ;-)

Anonimowy pisze...

Piękne szafy! Cz możesz zdradzić, czy zakupiłaś je gotowe, czy może były robione na zamówienie?

kopciuszek pisze...

szafy kupiłam w IKEA :)

Dekolandia pisze...

jest bosko poprostu:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails