sobota, 30 maja 2009

Tanio kupione

A jednak się skusiłam na kilka tanich szmatek na wagę kupowanych. Oto i one.
Dwa niewielkie okrągłe obrusiki, delikatne i zwiewne:


dwie zazdroski z haftem, długaśne i romantyczne, może wykorzystam je do dekoracji dziewczęcego kącika:

zdobiony haftem richelieu obrus, który trzeba lekko podreperować, nie zauważyłam tego w sklepie:

komplet czterech serwetek, kolejnych czterech z resztą:

i przepiękna zazdroska, z którą nie wiem za bardzo, co mam począć, ale jej urok nie pozwolił mi zostawić jej w sklepie, na razie, złożona w połowie, zakrywa mało estetyczną zawartość szafki łazienkowej

21 komentarzy:

paula_71 pisze...

Zakupy pomimo,że nie planowane,to bardzo udane.
Wszystko bardzo mi się podoba! :)I czy dobrze zrozumiałam,że szykujesz dziewczęcy kącik?Czyli będzie dziewczynka?Gratuluję!Buzia mi się cieszy,może dlatego,że też jestem mamą dziewczynki...
Pozdrawiam serdecznie,głaski dla brzusia.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Świetne zakupy! Na pewno znajdziesz odpowiednie miejsce dla wszystkich tych cudeniek :D
Pozdrawiam cieplutko

ushii pisze...

bardzo fajne szmatki :)
kurczę gdzie s± takie sklepy, ja nigdy nic takiego fajnego trafić nie umiem :(
i... no własnie?? dziewczynka?
super! chociaż chłopca też bym gratulowała, ważne by dzieciaczek zdrowy był :))
pozdrawiam serdecznie i też głaski dla brzusia przesyłam :)
ushii

Królewna pisze...

Udało Ci się upolować naprawdę rpześliczne skarby!

kopciuszek pisze...

Kochane, dzisiaj takich skarbów miałam pełen kosz, musiałam jednak z czegoś zrezygnować i żal, oj żal tych odłożonych haftów i szydełek...

InusiaM pisze...

swietne zakupy,a szczególnie te z haftami richlieu

Camille pisze...

Nie powiem, ciekawy połów :)

Królewna pisze...

A zdradzisz, gdzie to?

sylwia pisze...

Nic tak nie poprawia humoru jak nowe zdobycze:)Piekne.

kopciuszek pisze...

Na Świętym Marcinie jest taki duży lumpeks i dzisiaj wyjątkowo dużo tego mieli.

aagaa pisze...

Piękne rzeczy upolowałaś.
Jak dobrze,ze te lumpeksy istnieją.Ja też ich raczej nie omijam szerokim łukiem...

alizee pisze...

Och, świetne zakupy. Na zrzutach mozna kupić fantastyczne rzeczy. Mnie się też udało kilka fajnych serwet i obrusów, i serwetek.
Będzie dziewczynka????? :-)))) Super!!!!!!!!!
Pozdrawiam serdecznie

mada pisze...

Piękne szmatki! Jak ja uwielbiam te lumpeksowe wyprawy!!!
Wcześniej nie miałam okazji, więc gratuluję Olu z całego serca:) Wypoczywaj i radośnie czekaj na Mały Cud.

Mili pisze...

Świetne zakupy, bardzo mi sie podobają. Ja równiez często wyruszam na łowy do lumpeksów w poszukiwaniu "różności".
Ech kobieta jak cos sobie kupi to od razu nastrój świetny ma na caly dzień :)
pozdrawiam

memulka pisze...

Wg mnie bardzo udane zakupy, a wszelakie lumpiki- to świetne miesca na poszukiwania właśnie takich skarbów, nie dość, że cena nie powalająca na kolana to jeszcze rzeczy niepowtarzalne :-))

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Oj, jak się cieszę, że są inni ludzie, co kupują choć nie wiedzą co z zakupem docelowo zrobią. Myślałam, że to tylko moja przypadłość... :) Ania.

Pasjonatka pisze...

cztery ostatnie fotki - cudne rzeczy po prostu, szczęściara z Ciebie! Zazdroskę zostawić to byłoby przestępstwo, słusznie zrobiłaś, że ja wzięłaś!
kKopciuszku - na św. Marcinie jest kilka lumpeksów, w którym miewają takie tekstylia??
Pozdrawiam serdecznie Ciebie i dziewczątko w Tobie:) (z malutką nutką zazdrości, bo ja mam trzech synów i ominęły mnie sukienki, koronki i falbanki)

Mekinking pisze...

zazdrostka w szafce łazienkowej moim zdaniem prezentuje się świetnie. wogóle wszystkie obrusy itp są cudne, nadają sznyt mieszkaniu

kopciuszek pisze...

Pasjonatko, lumpeks ten znajduje się nad Sphinxem.

truskawka pisze...

ze tez ja nie trafiam na takie okazje :D piękne zakupy :)

Pasjonatka pisze...

dzięki, Kopciuszku. Miejsce znam, ale zupełnie go o to nie podejrzewałam :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails