niedziela, 10 maja 2009

Oczekiwanie...

Ostatnimi czasy moje blogowe poczynania odeszły na dalszy plan. Nie żebym już była znudzona, nic podobnego. Odmawiam sobie jednak wielu rzeczy, oszczędzam intensywnie i staram nie kupować zbyt wiele, wyprawka dla noworodka to ogromny koszt, zwłaszcza że niestety nic nie dziedziczymy, wszystko musimy sprawić maluchowi sami. Te drobne w końcu wyrzeczenia są jednak niczym w porównaniu z radością, z jaką czekamy na naszego bąbelka.
Na szczęście maj to taki miesiąc, kiedy można sobie darmowe dekoracje, czasem zupełnie przypadkiem, znaleźć podczas spaceru. Korzystam z lilakowego wysypu póki można, niestety w Poznaniu już niedługo sezon na bez się skończy, przekwita zwyczajnie, tak szybko w tym roku...

22 komentarze:

sylwia pisze...

Gratulacje:)

Zdradzisz plec Kopciuszku ?

Keri pisze...

Gratulacje dla Was Olu !!!!! trzyamam kciuki ! koniecznie pokaż jakieś dekoracje dziecięce jak się juz pojawią oczywiście ;)
pozdrawiam

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Bez piękny. A wydatki spore, ale jak miłe sercu.
Pozdrawiam serdcznie

anne pisze...

pamiętam kiedyś niezbyt miłą dyskusję na Twoim blogu o wydatkach i priorytetach właśnie... ktoś zarzucał Ci, że za dużo wydajesz na mieszkanie, że coś tam jeszcze itp... odpowiedziałaś wtedy (bardzo mi się Twoja wypowiedź podobała!!) że chciałabyś wydawać pieniążki na "coś" innego, nie tylko na ładne sprzęty... i zobacz udało się!!!
warto marzyć, bo marzenia się spełniają!!!
jeszcze raz życzę Ci dużo zdrowia i wypoczywaj, wypoczywaj, wypoczywaj...

nawet kilka małych gałązek bzu stanowi piękna dekorację :))

pozdrawiam serdecznie :))

Mili pisze...

Ja będąc osobą wczesniej tylko podczytującą Twojego bloga również pamiętam tą dyskusję.
Szkoda ze ludzie oceniają nas nie wiedzac że mogą nas zranic zarzucając rózne rzeczy. Coś co dla niekórych jest na wyciągnięcie ręki dla nie których jest długa droga do przebycia...
Akurat wiem coś na ten temat... ja na swoje pociechy czekałam bardzo długo.
życzę Ci Kopciuszku dużo zdrówka i wielu radości z kompletowania wyprawki i również czekam na jakieś dekoracje dla Maluszka
Pozdrawiam z Domilkowego Domku

kopciuszek pisze...

Kochane, ciąża jeszcze dość wczesna, to dopiero 18 tydzień, ale lekarz już jest pewien, że to dziewczynka :))))))) Ja taka pewna nie jestem i czekam na potwierdzenie w kolejnych badaniach. Dekoracje dziecięce to chyba na samym końcu, teraz to szafę wielką trzeba kupić, bo my się gdzie schować nie mamy a co dopiero dziecię nasze... Pewnie ze względów finansowych stanie na białej Pax Birkeland, niebrzydka i funkcjonalna :) Chyba, że macie jakieś alternatywy do zaproponowania. Dyskusję tamtą pamiętam i już się nie gniewam ;)

babibu pisze...

mogłabyś napisać do mnie na babibu@wp.pl-w sprawie wyprawki:)

Keri pisze...

Kopciuszku, kidyś sobie pomyślałam że jak będziesz mieć dzidziusia to według mnie będzie to właśnie dziewczynka ! często mi się zgadzają takie przepowiednie, więc lekarz pewnie się nie myli ;) hehe, pożyjemy zobaczymy ;)))
całusy !

sylwia15a pisze...

Ogromne gratulacje Kopciuszku !!! Ja mam chłopaki dwa,ale córa mi się też marzy i kurde ostatnio coraz bardziej.To jest chyba tzw.zegar biologiczny !!! ???

elka pisze...

Ale pięknie ,fakt czasami nie wielka rzecz może zdziałać wiele
I oczywiście moje ogromne gratulacje .Dzieci to wielka radośc .J a pierwsze miałam dwóch chłopców a na swoją księżniczkę czekałam 6lat.I co ważne jeszcze nie wiem czy to moje ostatnie słowo.
Jeszcze raz gratuluje serdecznie

labarnerie pisze...

Też się przyłączam do gratulacji, zobaczysz jakie to szczęście mieć małą dzidziulkę. Moja córa właśnie skończyła 13 lat, a na wymarzonego synka musieliśmy czekać ponad 11 długich lat - opłacało się jak nic innego na świecie, pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Gratulacje Kopciuszku dla Ciebie i Twojego M! :))) Podobnie jak Keri mialam przeczucie, ze to dziewczynusia bedzie, ale faktycznie tak do konca to nigdy nie wiadomo. Zdradz prosze jakie masz propozucje imion:))) Na pewno sliczne! pozdrawiam ania

Anonimowy pisze...

Witaj Kopciuszku. Szczerze gratuluję i jednocześnie zazdroszczę :) Chciałabym być na Twoim miejscu Staramy się z mężem od roku i niestety przeżywamy kolejne rozczarowania. Pozdrawiam. Ania

katje pisze...

Gratuluję serdecznie! Odpoczywaj i pozytywnie myśl. Bez śliczny; ja nigdzie nie mogę natrafić na bez, nawet dziko rosnący :(
Pozdrawiam
Kasia

joanna pisze...

Dbaj o siebie i Maleństwo :))
Myślami jestem z Wami:)

A szafa - jak najbardziej ta!

aagaa pisze...

Gratulacje szczere przesyłam.A teraz odpoczywaj,i jeszcze raz odpoczywaj..Pozdrawiam serdecznie

An z Chatki pisze...

Gratulacje :) Dabaj o Was :)

Pozdr An

Gorgolcia pisze...

HURA!!!! A JEDNAK!!!
Tak właśnie czytam o tych przemeblowaniach i aż oddech wstrzmałam, kciuki zacisnełam:)
A pamiętsz jak w zeszłym roku w okolicach dnia matki miałyśmy podłe humory... a w tyma roku zobacz jaka zmiana. Zobaczysz będziecie przeszczęśliwi. Wiem coś o tym bo moja córcia - Ola:)- leży w pokoju obok i chyba własnie budzi się na kompiel:)
Gratuluje i trzymam kciuki:D

kopciuszek pisze...

Gorgolcia, Ty żyjesz :)))))))))))

Anonimowy pisze...

I ja pamiętam ten komentarz, nie na miejscu. Wtedy sobie pomyślałam: i Tobie się uda...
trzymam kciuki i jestem z Wami i życze Wam dziewczynki - są grzeczniejsze :))

pozdrawiam Iwona

Mama rozwojowa pisze...

Kopciuszku. Wybacz poufałość, ale zaglądam na Twojego bloga i tym samym do Twojego domu już od tak dawna, ze pozwoliłam sobie na taką formę. Bardzo mnie wiadomość ucieszyła - gratulacje!Dbajcie o siebie, i o Kruszynkę, niech przygotowuje się do przyjścia na ten najpiękniejszy ze światów:)
Twoje mieszkanie było dla mnie inspiracją, gdy przygotowywałam się do przeprowadzki do domu - naprawdę piękne masz pomysły.Dziękuję za nie.

Alicja pisze...

Wielkie, wielkie gratulacje!!!!!
Trzymam kciuki i życzę wszystkiego dobrego!:)))))))))
Alicja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails