środa, 20 maja 2009

Na świeżym powietrzu...

Urodzinowych podarunków starczy mi na cały tydzień blogowania - wszystkie zielska sprezentowane. Ziemia nowa, pożywna jak mniemam, dla nowej roślinności, więc mam nadzieję, że tym razem ładnie się będzie rozwijała (roślinność, nie ziemia) przez całe lato.
W przyszłym tygodniu zaprzyjaźniony fachowiec ruszy z robotami i będą wreszcie płytki, żadne tam piękności, wybierałam i zastanawiałam się kilka tygodni i w końcu kupiłam tanie i niezbyt wymyślne, za tło muszą wystarczyć.
P.S. Fuksja zawiśnie i myślę, że pomoże jej w tym wspomniany fachowiec, chłop mój spanikował na widok tak bujnej rośliny i stwierdził, że on dziur na balkonie wiercić nie umie...




14 komentarzy:

sylwia15a pisze...

Cudnie !!!a kosze wiklinowe poprostu zaparły mi dech:-)

Dag-eSz pisze...

Piękny ten Twój balkon! To u Ciebie na blogu po raz pierwszy zobaczyłam jaki cudny nastrój można stworzyć właśnie na balkonie! Na pewno kiedyś będzie dla mnie inspiracją! :)

amma pisze...

Uroczy balkonik.Fuksja naprawdę ogromna juz widzę jej urok jak zakwitnie.Nie zapomnij zaprezentować.

Pozdrawiam

decomarta pisze...

O matko! Jaki piękny balkon!!!
Jak w tajemniczym ogrodzie :)
Zajebista ławka, też bym reflektowała, zastanawiam się tylko jakiej farby użyłaś? Jak się zachowuje w deszczu?

elka pisze...

Kurczę fuksja jest ogromna i taka piękna .
Cały twój balkon bardzo mi się podoba

sylwia pisze...

Piękna roslinność masz na balkonie.

Ja szukam bialych pelargonii i niegdzie w Warszawie nie widzialam.Same czerwone i rozowe.

joanna pisze...

Spóźnione - sto lat, sto lat ...
Spełnienia wszystkich marzeń!
Tych małych i tych WIELKICH :))
Samych szczęśliwych dni!!!

Takiego okazu fuksji nie widziałam - czy wiesz, że można ja przezimować?
Pozdrowienia dla Chłopa - przynajmniej jest szczery i nie daje Ci zludzeń ;))

Ściskam mocno, buziaczki, papapa :))

cicha pisze...

ode mnie też szczere cichutkie życzonka...na takim balkonie to bym sobie pomieszkała;-)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ale pięknie, coraz piękniej.
Fuksja gigant! Wcale nie dziwię się chłopu, ze się boi ;)
Mam nadzieje, że siła fachowa szybko uwinie się z kaflami i będziesz mogła królować na balkonie :D

Elisse pisze...

W takim razie gratuluję prezentów!
Fuksja w swoich rozmiarach przepiękna, a cały balkon wygląda uroczo!
gorąco pozdrawiam

Ania. pisze...

Piekny taras:-)Chetnie napilabym sie goracej czekolady czy cola calo( :-) )w takim otoczeniu:-) Wieczorne posiaduchy musza byc wyjatkowo przyjemne.Szkoda,ze moj balkon jest taki plytki i nie da rady postawic nawet krzesla :-/No coz ,wszystkiego miec nie mozna.Pozdrawiam cieplo.Ania

ushii pisze...

Ja również ślę spóźnione życzenia: Wszystkiego naj naj!
Cudnie zazieleniło się naTwoim balkoniku :)
pozdrawiam,
ushii

Elle pisze...

Pięknie na Twoim balkoniku :)

margo pisze...

Cudny nastrój stworzyłaś na balkoniku,piękne kwiaty ,,,ale ławeczka mnie już całkiem powaliła:))
Pozdrawiam:)))))))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails