poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Zmiany


Nie tylko na balkonie, bo właściwie w całym mieszkaniu, zachodzą niewielkie acz systematyczne zmiany mające na celu uczynienie go bardziej praktycznym i gotowym na przyjęcie nowego mieszkańca. Niektórych rzeczy musimy się pozbyć, bo zbędne, niewygodne lub niebezpieczne, innym, z którymi trudniej mi się rozstać, znaleźć nowe miejsce... Tak więc z balkonu zniknęły krzesła i stolik z zawijasozakrętasami, a zamiast nich pojawiła się ławeczka moja ulubiona. Teraz czas poświęcony lekturze na balkonie jest wydłużony, bo w tych poduchach łatwiej mi się rozsiąść niż na tamtych fikuśnych krzesłach. Ponieważ mąż mój stanowczo odmówił kolejnej podróży ze starymi żeliwnymi nogami na trasie Poznań - mój dom rodzinny (były już przewożone chyba ze cztery razy), maszynonogi muszą zostać, ale w mieszkaniu nie ma dla nich miejsca, więc przetaszczyłam je na balkon, zrobię sobie z nich stoliczek albo kwietnik. Przemeblowanie to nie jedyne zmiany na balkonie, niestety większość moich zeszłorocznych krzaczorów zimy nie przetrwała (nie mam ja ręki do ogrodnictwa, nie mam za grosz), przemarzły wszystkie róże, bluszcze i co tam jeszcze miałam, ostała się ino tuja z jałowcem w beczce. Trzeba pomyśleć nad kwieciem nowym w tym roku, może tym razem lepiej mi pójdzie. Na razie pokazuję tę część, która się do pokazania w ogóle nadaje.



24 komentarze:

Elle pisze...

Ależ ślicznie na tym Twoim balkoniku :) ławeczka jest tak urocza, że aż mnie ściska :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego oczekiwania :)

elka pisze...

Nie moge no nie mogę .Taka ławeczka że mi oczy na wiesz wylazły .Przepiękna jest

gatto pazzo pisze...

Jestem zwyczajnie zachwycona! Twoje mieszkanie podziwiam od dawna, ale dzisiaj się w nim już zakochałam!
Pozdrawiam :)

paula_71 pisze...

Ławeczka z poduchami stworzona do leniuchowania na niej!
Podobnie jak Elle,życzę pogodnego i spokojnego oczekiwania :)
Pozdrawiam serdecznie.

Mili pisze...

Cudnie tu u Ciebie - sama chętnie rozsiadłabym się na Twojej ławecze
Zmiany sa nieuniknione zwłaszcza jeśli spodziewacie się nowego mieszkańca. Z mojego mieszkanka zniknęłe równiez parę przedmiotów, które cieszyły moje oko a nad którymi cięzko się napracowałam.
No ale sa jednak życiu wazniejsze sprawy.
Pozdrawiam z Domilkowego Domku

aagaa pisze...

Ta ławeczka jest taka śliczna,że wszędzie pasuje.Pokaż mieszkanko jak już dostosujesz na przybycie nowego mieszkańca..Pozdrawiam

Ania. pisze...

Hej!Wnioskuje z "nowego mieszkanca" ,ze zostaniecie szczesliwymi rodzicami:-)Moje gratulacje!Balkon oczywiscie cudny.Sama rozsiadlabym sie wsrod tych poduch:-)Czekam niecierpliwie na nowe zmiany i pozdrawiam cieplutko.Ania

BogaczKa pisze...

Gratuluję!!! Balkonik śliczny... a co do miejsca dla maluszka... na pewno w końcu się znajdzie:-)i będzie tak piękny jak reszta domu.
Pozdrawiam i życzę zdówka!

Anonimowy pisze...

Ławeczka idealnie wpasowała się w ten kącik. Zupełnia jakby była tam przezanaczona. To musi być magiczny czas takie oczekiwanie na dzieciątko. Na pewno pięknie wszystko pzygotujesz. Z niecierpliwoscią czekam na zdjęcia:) Pozdrawiam. stała podglądaczka:)

Dag-eSz pisze...

Ja również gratuluje i zdrowia życzę! A balkonik normalnie do pozazdroszczenia! Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Odwiedzam Cię codziennie od roku, masz przecudne mieszkanko, a teraz życzę Ci przede wszystkim spokoju i radości z oczekiwania na maleństwo, mam nadzieję, że ja również niedugo będę się cieszyła z oczekiwania...:)

Anonimowy pisze...

Kopciuszku ogromne gratulacje:-) Twoja stała podglądaczka India78
Pozdrowienia!

sylwia pisze...

Laweczka zachwycilam sie juz w tamtym roku, jak ja dzisiaj zobaczylam na balkonie, to jeszcze bardziej mi sie spodobala.

Gratuluje Kopciuszku !!!

Ewa pisze...

Pięknie, pięknie na Twoim balkonie. Cudna ławka i poduszki i stolik...
Pozdrawiam wiosennie,

anne pisze...

idealne miejsce do błogiego leniuchowania, którego teraz (pewnie) potrzebujesz jak najwięcej :)))
pozdrawiam serdecznie ;)))

somka pisze...

przecudnej urody ławeczka, w tych poduchach to faktycznie można się całkowicie zapomnieć ....

joanna pisze...

????:))))!!!!
Super, baaaaardzo cieszę się :))

Ławeczka jakby specjalnie zrobiona na zamówienie :)

Pozdrawiam i ściskam (delikatnie;))

CONCHITA pisze...

Tą ławeczkę to ja już od dawna obserwuje. Jest zachwycająca. Przyznam się szczerze że odkąd ją pokazałaś w jednym z pierwszych postów zapragnęłam mieć podobną i bez skutku wypatruje podobnej na allegro (oczywiście w rozsądnej cenie). Dołączam się do życzeń radosnego oczekiwania :)

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, nie przemeczaj sie i uwazaj na siebie teraz:)

Królewna pisze...

:) Gratuluję i życzę szczęścia!

Madzia pisze...

Szczerze gratuluję i życzę radosnego oczekiwania.
A balkonik wygląda bardzo nastrojowo:)
Serdecznie pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Kopciuszku serdecznie gratuluję! Życzę Ci dużo radości i spokoju w okresie oczekiwania na dzidziusia!

Anonimowy pisze...

Fajny ten twoj balkon. Jak bedziesz nastepnym razem cos sadzic, zeby mialo zime przetrwac, to wybieraj mocne rosliny, a doniczki czy skrzynki wewnatrz wyloz folia bombelkowa, ponoc dobrze izoluje i chroni korzenie przed przemarznieciem.

Minty pisze...

Balkon to fajna rzecz. My mamy to szczęście, że mamy mieszkanie na 9 piętrze i jest to ostatni blok z całego osiedla bloków. Mamy widok stary Wrzeszcz. Ostatnio też go trochę zmieniliśmy, pojawił się stolik i krzesełka drewniane.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails