piątek, 10 kwietnia 2009

Przedświątecznie


W tym roku, ze względu na ogólne osłabienie organizmu mojego, odpuściłam sobie przedświąteczne przygotowania, nic nie jest posprzątane, nic nie pozamiatane i nic nie jest umyte. Niewielkie porządki, jakie próbowałam poczynić, powodowały ogólny zamęt w innych częściach mieszkania, którego to zamętu nie miałam już sił ogarniać i tak zostało. Kiedy nastawał porządek w jednym miejscu, to brakowało go gdzie indziej. Dziś jednak postanowiłam ściągnąć z najwyższej szafy zakurzony wieniec wielojajeczny, żeby choć troszkę poczuć klimat świąt można było.
Uroczyście oznajmiam, że w drodze uczciwego losowania zwycięzcą naszej zabawy została Truskawka, która to otrzyma ode mnie kwiecisty uchwyt na papier toaletowy. Bardzo proszę wymienioną o podanie adresu, na który tenże uchwyt miałby być wysłany (kopciuszek1605@gazeta.pl)
Sama zaś postanowiłam spróbować szczęścia w zabawie Alicji. Spójrzcie jakie śliczności ona potrafi wyczarować: Retro Charm Garden .

A wszystkim odwiedzającym życzę spokoju i odpoczynku.

16 komentarzy:

sylwia pisze...

Kopciuszku zycze powrotu do zdrowia i czekam na wiecej Twoich watkow:)

joanna pisze...

Uważam, że bez sprzętania i całego zamętu z gotowaniem - Święta też będą :))
Najważniejsze jest Twoje zdrowie - dlatego z okazji Wielkiej Nocy zyczę Ci spokoju, radości i duzo miłości. Wszystkiego dobrego dla Twoich bliskich :))
Ściskam serdecznie :)

katje pisze...

Kopciuszku; życzę zdrówka i jeżeli to będzie dla Ciebie pocieszenie - to ja w mieszkaniu też nie mam wylizane; nie robiłam gruntownych porządków - brak czasu :(
Zdrowych i spokojnych świąt; i wypoczywaj!
Pozdrawiam
Kasia

kopciuszek pisze...

Joanno, teraz muszę dbać o zdrowie nie tylko swoje :)))

Lena pisze...

Kopciuszku, duzo zdrowka i milych, spokojnych Swiat:).
I chyba... gratulacje, jesli to o czym mysle?:)

asiorek pisze...

i super Kopciuszku;)
miłych, pięknych i urokliwych świąt:)
i Oceanu Miłości:))
gratuluje z całego serdusia i pozdrawiam
asik

aagaa pisze...

Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie Kopciuszku .
Oby osłabienie minęło jak najszybciej,obyś poczuła się lepiej i z całego serca życzę Ci,żeby się wszystko powiodło i zakończyło szczęśliwie...

Ita pisze...

Jeżeli to jest to o czym myślę ...to serdeczne gratulację!!
Dbaj o siebie i nie przemęczaj się .
Zdrowych, wesołych Świąt WAM życzę!!!

cicha pisze...

Zdrowych świąt , bo zdrówko najważniejsze...
Pozdrawiam świątecznie ;-)

Dorota pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dorota pisze...

Szkoda, że nie wygrałam Twojego przepięknego uchwytu na papier toaletowy... :-(
A z okazji Świąt życzę wszystkiego dobrego Tobie i Twoim bliskim! No i przy okazji zapraszam do siebie na www.domek-na-skwerku.blogspot.com - na razie jeszcze dużo tam nie ma, ale zainspirowana m.in. Twoim blogiem postanowiłam stworzyć coś swojego. Pozdrawiam! / Dorota

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Zdrowiej i wracaj do pełni sił aby cieszyć się wiosną!
Obrus od Mamy piękny!
Cudownych Świąt!

Elle pisze...

Porządki nie ważne! Ważne same święta :)
Życzę dużo zdrowia i sił :)
a dekoracja jest piękna w swojej prostocie - takie właśnie lubię :)
Pozdrawiam jeszcze świątecznie :)

Kamilcia pisze...

nie ważne, że nie posprzatane - ważne, żeby wszystko było w porządku - trzymam mocno kciuki !!!!

anne pisze...

Kopciuszku :)) piękna wiadomość :))
wypoczywaj, wypoczywaj, wypoczywaj :)))

Anonimowy pisze...

Gratulacje Kopiuzku!!! Duzo zdrowka zycze. Na pewno pieknie urzadzisz pokoik dzieciecy. ulka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails