sobota, 4 kwietnia 2009

Haftowany prezent



Ten śliczny haftowany obrus dostałam od mojej mamy. Był zbyt mały na jej ogromny stół, a na mój niewielki jest zupełnie akuratny. Tym sposobem powiększyła się moja kolekcja obrusowo serwetkowa o kolejny egzemplarz, w szufladach już mi się przestają mieścić, a nie wydaje mi się, żebym miała ich jakąś wyjątkowo ogromną ilość. Hmm, muszę sobie jakieś nowe miejsce na te wszystkie szmatki zorganizować...
I przegapiłam pierwsze urodziny bloga... W czwartek były...

11 komentarzy:

villa_vintage pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
villa_vintage pisze...

U Ciebie Kopciuszku jak zawsze pieknie .Ilekroc zagladam do Ciebie z twojego domu az "bije" spokojem i harmonia , dlatego nie sposob nie odwiedzac Cie.
Serdecznie Pozdrawiam HARMONISTKE

Elle pisze...

Piękny obrus :) Takich rzeczy nigdy w domu za dużo :)
Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy ;)

katje pisze...

Śliczny obrus Mama Ci sprezentowała a zdjęcia rewelacja; klimat prawdziwie wiosenny!
Pozdrawiam
Kasia

elka pisze...

TO gratulaje,a obrusik jest boski

amma pisze...

Obrus niezwykłej urody. Jestem pewna,że na takie piękne rzeczy miejsce sie zawsze znajdzie
Pozdrawiam wiosennie

Pasjonatka pisze...

Cudny ten obrus, Kopciuszku - dokładnie taki, jaki obrus być powinien :) I absolutnie zachwyciły mnie Twoje tulipany z poprzedniego posta - wyglądają jak obraz, tak malownicze.
Pozdrawiam wiosennie nareszcie :), P.

somka pisze...

uroczy obrus, takich skarbów nigdy za wiele więc czym prędzej szukaj nowego miejsca na ich przechowywanie i kolekcjonuj dalej..........powodzenia

mekinking pisze...

piękny obrus, jak to richelieu, ale muszę powiedzieć, że niezmiennie zachwycają mnie Twoje stylizacje ze szklanymi kloszami, aż sama postanowiłam taki zakupić i coś z nim zrobić

Sandra... pisze...

I saw your blog.. it`s beautiful!! Congratulations!
Happy Easter!
Sandra (Argentina)♥

ewa pisze...

Oj ja ja lubię takie obrusy, serwety...chyba nigdy ich za wiele!!!pozdrawiam serdecznie i świątecznie!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails