niedziela, 22 marca 2009

Candy!!!


Już ponad 200 tysięcy wejść na stronę odnotowały moje statystyki, yuppi! Ponieważ nie najlepiej się ostatnimi czasy czuję i produkcja krawiecka zawieszona na czas jakiś, candy skromne, mimo że okazja wielka. Wśród osób, które wpiszą się pod niniejszym postem wylosuję jedną, która otrzyma uchwyt na papier toaletowy mojego wykonania. Zapraszam, a zabawa niech potrwa do 5 kwietnia :))))))))))

UWAGA!!!

Bardzo proszę osoby anonimowo biorące udział w zabawie, aby podały i podawały jakiś swój namiar (e-mail, GG, cokolwiek), by później, w razie wygranej, można było w jakikolwiek sposób ich dane adresowe, na które wysłać będę miała uchwyt, zweryfikować. Oszustów niestety nie brakuje, a skąd ja potem będę wiedziała, że dane otrzymam od osoby rzeczywiście zwycięskiej a nie od kogoś podszywającego się pod nią.

39 komentarzy:

truskawka pisze...

czy ja mogę się zgłosić :) wieszak wygląda rewelacyjnie :) i gratuluje tylu wejście :)

sylwia pisze...

Kopciuszu, zdrowia zycze.

Pozdrawiam,
S.

sylwia pisze...

Oczywiscie Kopciuszku !

Peter J. Orth pisze...

Hallo Cinderella,

gratuliere zu Deiner fantasievollen Seite.

Deine Seite habe ich unter google blogspot gefunden.

Mein Haus der Kunst habe ich von 1995 bis 1997 mit polnischen Künstlern und Kunsthandwerkern gebaut.
www.orth.haus.com

Meine alte und neue Liebe gehört den Azoren.
Diese immergrünen Blumeninseln würden Dir gefallen.
www.azoren.at
und
www. pico-azoren.blogspot.com

Elisse pisze...

Ha, ha załapałam się na losowanie baardzo ładnego wieszaczka na papier:)Zdrówka zyczę i gratuluję tylu wejść
serdecznie pozdrawiam

Keri pisze...

To i ja się wpisuję, śliczny jest a ja zdrowia Tobie życzę Kopciuszku !!!!!

paula_71 pisze...

Wiem,że losować będziesz z mnóstwa wpisów,ale może mnie się uda wygrać :)

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do formy!

joanna pisze...

Olu, wszystkiego dobrego!
Oczywiście gratulacje - chyba pobiłaś rekord z tymi odwiedzinami :))

Ja swój blog zawdzięczam Tobie - dziękuję że jesteś :)

==================================
Nie chcąc zabierać komuś szansy (bo jestem szczęśliwą posiadaczką Twojego pięknego uchwytu) - proszę nie bierz mnie pod uwagę w losowaniu :)

Pozdrawiam gorąco:))

Ewelina pisze...

gratulacje i życzę rychłego podwojenia liczby wejść!!

a tak na marginesie to strasznie ci zazdroszczę takiego wyniku ( ja jestem początkującą blogowiczką ale wiem już o tym jak jest sam fakt że ktoś odwiedził mój kąci w necie

Anonimowy pisze...

dopiszę się i ja- jeśli można anonimowo - bo uwielbiam tu zaglądać, a wieszaczki piękne już wcześniej mnie zachwyciły
z wiosennymi pozdrowieniami - wszystkiego dobrego!
agi

BogaczKa pisze...

Chętnie wezmęudział w losowaniu:-)
Życzę Ci lepszego samopoczucia i zdrowia!

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, gratuluję serdecznie:) trzymaj się Kochana!
beata g.

Kinga pisze...

Witaj
Mam nadzieję, że problemy zdrowotne chwilowe, myślę, że jak słonko zagości na niebie i cieplej się zrobi na pewno lepiej się poczujesz. Tego życzę z całego serca.
Bo Twój blog ,na przekór pogodzie, jest bardzo wiosenny.
Pozdrawiam
Kinga

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, jestem cichą wielbicielką Twojego mieszkania i Twojego blogu, więc...dopisuję się:))
pozdrawiam
Bryczkaa

riwonka pisze...

Takiej okazji nie sposób przegapić. Jestem częstym gościem na Twoim blogu i fanką pozytywnej energii z niego bijącej. Niecierpliwie czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam

Dag-eSz pisze...

To ja się też dopisuję na takiego słodziaka :) może się trafi, a co :)

flower pisze...

5 kwietnia to moja szczęśliwa data :-))))

Anonimowy pisze...

Twój blog odwiedzam regularnie od jakiegoś czasu i już mam go wpisanego do zakładek. A Twoje wieszaczki na papier są cudne i spodobały mi się już wtedy, kiedy po raz pierwszy je pokazałaś. Byłoby fajnie gdyby jeden z nich trafił do mnie... Pozdrawiam serdecznie! / Dorota (dorota_luczynska@wp.pl)

CONCHITA pisze...

Szybkiego powrotu do zdrowia! Ja równie dołączę do losowania. Pozdrawiam

Mili pisze...

Kopciuszku gratuluję takiej ilości gości na Twoim blogu. Muszę Ci powiedzieć jak na początkująca krawacową -dzieła, które wyszły spod twojej ręki są świetne.
Życzę szybkiego powrotu do zdrówka.
Pozdrawiam Mili

Ps. nie wiem co zrobiłam źle ale nie mogę swojego bloga znaleźć wpisując w wyszukiwarkę google.

migot77 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu.

Gratuluje tylu blogowych gości i życzę dużo zdrówka :o)

Kacha pisze...

to i ja się wpiszę licząc na łut szczęścia ;)

pozdrawiam serdecznie,
Kasia

kasia euter pisze...

To ja tez pozwolę sobie się zapisać. Kolorystycznie mi bardzo przypasuje do łazienki hihi :)

Kopciuszku przy okazji [bo sama sie calkiem przypadkowo dowiedziałam od producenta szefa], ze mebli EMA nie mozna pielęgnowac srodkami takimi jak Pronto albo jemu podobnymi, tylko woskiem do sosny z castoramy lub z innych tego typu sklepów.

Pozdrówki i róniez życze zdrówka na wiosnę!

Anonimowy pisze...

dorzucam GG 7434502
Pozdrawiam
riwonka

Anonimowy pisze...

Witam i gratuluję wyniku! myślę że w jakimś stopniu się do niego przyczyniłam ;) więc i ja się wpisuje.
To Twój blog zainspirował mnie do poszukiwań i upiększania moich wnętrz.
Pozdrawiam i życzę zdrówka :)
Monia, gg 4284164

Anonimowy pisze...

To i ja się zgłaszam.
Stała oglądaczka :-)
(taakamysz@wp.pl)

Green Canoe pisze...

Z ogromna przyjemnością ijeszcze większą nadzieją na CUD :) zgłaszam się do wylosowania:)

Gratuluję magicznej liczby wejść i wysyłam bardzo ciepłe pozdrowienia z samego kaszubskiego lasu:)

Uściski,
Asia
Green Canoe

Madzia pisze...

Życzę dużo zdrowia! Ustawiam się w kolejce do losowania i gratuluję tylu odwiedzin:)

aagaa pisze...

Staję równiez do losowania.Gratuluję tylu wejśc na stronę .Nie dziwię się,pieknie u Ciebie.
Zdrowia życze Ci dużo...Aga

Anonimowy pisze...

Ok, to wpisuje się jeszcze raz:)
I pozdrawiam.
bryczkka (joannabryk@gmail.com)

Anonimowy pisze...

podgladuje ten blog juz od jakiegos czasu... wiec niesmialo zglaszam sie do losowania :)

moj mail: meredith0[SPAM]op.pl


(zamiast [SPAM] trzeba wstawic 'małpkę' :))

Anonimowy pisze...

Gratulacje! Lubię tu wpadać
i oglądać, co u Ciebie słychać
i widać :)Wieszaczek pierwsza klasa, więc stanę w kolejce :)

Arine pisze...

Przepraszam, zapomniałam o wpisaniu adresu:))

Anonimowy pisze...

Gratuluje tylu odwiedziń-zacna liczba.
Zycze szybkiego podwojenia- co pewnie niebawem nastapi bo blog Twoje mieszkanko i zdjecia jakie zamieszczasz sa super i sa inspiracja pewnie nie tylko dla mnie.
Zycze duzo dobrego!!!

Ania
ania.wicher@interia.pl

www.patiostoja.blogspot.com pisze...

WITAM PIEKNIE
Jestem poczatkującą blogowiczką.Zaczęło sie od czytania Pani Blogu.Piękne wszystko.Nie posiadam jeszcze w nowym domu internetu więc skromnie u mnie na mojej stronie.Myśle że mamy cos wspólnego,ponieważ tak samo kocham Grecję Kretę i piekne Santorini na którym bywam.Wkrótce może coś napiszę i pokaze swoje wnetrza Greckie;))Jeszcze nie ogarnęlam projektowania własnego bloogu,trochę się gubię ale Serdecznie Panią do Mnie zapraszam.Pozdrawiam i zycze zdrowia.Moze i ja zorganizuję konkurs z własnymi pracami haftu krzyzykowego?Czas pokaze.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy blog :) szkoda, że mnie igła parzy ;p umiejętność szycia daje tyle możliwości..
Marta
(ruda2811@wp.pl)

ania pisze...

Ja również często zaglądam, ale to mój pierwszy wpis;-) Pozdrawiam Kopciuszku

Anonimowy pisze...

ehhhh już co prawda po terminie,wiec nie weim czy się liczy hihi ale dopisuję swój mail: agi to: agniecha209@wp.pl
pozdrawiam
agi

Che Birba pisze...

Lovely creation!

Laura from Italy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails