poniedziałek, 2 lutego 2009

Dom pełen kwiatów

Po wesołej sobocie i leniwej niedzieli przy miłej lekturze przyszedł poniedziałek i znowu trzeba zebrać wszystkie swoje szczere chęci, aby wstać o piątej rano bez większego marudzenia... Śniła mi się dziś wiosna, powiew przyjemnego, ciepłego powietrza wpadającego do mieszkania przez otwarte okno. A tu tymczasem śnieg puszysty pokrył wszystko dookoła i można by na sanki, na sanki, jaka szkoda, żem już taka dorosła...
Hiacynt I zakwitł, cudny po prostu...




Postanowiłam zaryzykować połączenie moich skromnych orchidei, które skromne, bo skromne ale jednak kwiaty luksusowe (jeżeli można to tak ująć) z żebraczą jutą, co to po świątecznej dekoracji ostała mi się... Chyba jednak lepszejsze byłyby jakieś misternie zdobione donice...

15 komentarzy:

Aliszek pisze...

Kwiaty wiosenne są niezwykłe! Też zamierzam obsadzić całą donicę, ale może szafirkami? Sama nie wiem, bo póki co czekam, chociaż na słońce za oknem, bo dość tej zimy, dość!

AGUTEK pisze...

Kopciuszku, wg. mnie połączenie tak eleganckich kwiatów, jakimi są storczyki z jutą pasuje wręcz idealnie. Wydobywa to wdzięk tych roślinek :)

Swoją drogą byłam przekonana, że u Ciebie zobaczę tylko i wyłącznie białe storczyki... ;) Ja mam strasznie kolorowo w pokoju, ale białe storczyki to moi faworyci ;)

PS. Na jakim mieszkasz osiedlu? Jeśli to nie zbyt obcesowe pytanie. ;) Próbowałyśmy z mamą rozszyfrować osiedle dzięki widokowi z okna, ale nie dałyśmy rady. :( Pisałaś kiedyś o Lasku Marcelińskim, ale nie udało mi się rozszyfrować mimo to, jakie to osiedle.

Pozdrawiam! :)

kopciuszek pisze...

Nie pisałam nigdy o Lask Marcelińskim :) Jeżeli już to o rezerwacie Żurawiniec... Mieszkam na Naramowicach :)
Aż tak biało - zboczona nie jestem, kolorki lubię, biel pozwala je wyeksponować...

joanna pisze...

Ten hiacynt jest przepiękny - i ile jeszcze nierowiniętych listków/pączków ma :)

Ryzyko połączeń opłaciło się ;))

Pozdrawiam gorąco

Yrsa pisze...

Storczyki są śliczne , hiacynt w moim ulubionym kolorze . Jeżeli można coś podpowiedzieć , śliczne i tanie kwiatki mają w Juce / Tarnowo Podgórne/ kupiłam 4 szt. w koszyczku z dekoracją dla przyjaciółki i wyszło 3 razy taniej niż w kwiaciarni. Podziwiam Twoje mieszkanie i częste zmiany jakich dokonujesz. Pozdrawiam

Zacisze wyśnione... pisze...

Piękny kolorek ma ten hiacynt :-)

kopciuszek pisze...

Yrso, tam się właśnie zaopatruję :)

Outi Loimaranta / White Country pisze...

Hi, I just found your blog and want to let you know that it's lovely. You have beautiful flowers in your home, sorry I don't understand any of the text, though.

decomarta pisze...

O mamusiu, jaki on wielki :D
Aż mam wrażenie, że się zaraz odłamie.

kopciuszek pisze...

Łamie się, łamie, zrobiłam mu już podpórkę...

Arine pisze...

Tak mnie oczarował widok Twoich kwiatów, że jutro biegnę po hiacynty do kwiaciarni! Może mi poprawią humor...
Do hurtowni mam za daleko:))

Ita pisze...

Hiacynt cudownie Ci rozkwita ,i pewnie piękny zapach się unosi .
Tak tu wiosennie ,że chyba się poddam i też coś wiosennego do domu przyciągnę .
Pozdrawiam.

ivon777 pisze...

Piekne zdjęcia Kopciuszku!
Kolor tego hiacynta - należy do moich naj naj naj....
Przepadam za nimi - właśnie - na dodatek ten kolor . Pieknie nam je pokazałaś.
Pozdr. serdecznie

Florentyna pisze...

Witaj!
Czytam sobie po kolei i dotarłam do storczyków w jucie. Uważam, że to połączenie jest świetne.
Bardzo lubię takie kontrasty.
Pięknie tu u Ciebie.
Pozdrowienia.

Espresso pisze...

Aż czuć zapach :)Piękne zdjęcia.
Też czekam,kiedy zakwitnie mój hiacynt :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails