sobota, 3 stycznia 2009

Karty starego zielnika

Ledwie kilka dni temu znalazłam, dzięki Kasi, listę roślin, z której to można sobie zrobić piękny zielnik. Klikamy na wybraną roślinkę i pojawia się rycina, pod którą widnieje napis "Hochaufgelostes Bild", po jego kliknięciu pojawia się zdjęcie w wyższej rozdzielczości. Wystarczy sobie wydrukować, oprawiamy i gotowe! Myślałam nawet o drukowaniu na płótnie, ale po sprawdzeniu ceny takiej usługi, mało z krzesła nie spadłam. Jeżeli ktosik wie, gdzie to można tanio zrobić, zapraszam do wypowiedzenia się w tej kwestii.

Ryciny te były skanowane ze starego zielnika stąd też zaciemnienia pojawiające się na jednym z brzegów każdej z nich. Dla miłośników przecierek, postarzeń i takich tam, nie powinno być to jednak przeszkodą :)))

16 komentarzy:

szewczykana pisze...

jesteś wielka. od jakiegoś już czasu poszukuję zielnikowych kart

Anonimowy pisze...

witaj Kopciuszku!
Przyznam się, że od jakiegoś czasu podglądam Twoje inspirujace pomysły i wiele razy miałam zamiar wyrazić swój zachwyt, ale jakoś zawsze brak czasu...ale dziś to już muszę się przytwitać i pięknie podziękowac, bo jak i przedmówczyni poszukuje takich kart i jakoś zawsze nie te..., albo nie ta cena..., a tu zaproponowany pomysł jeśt świetny, teraz pozostaje zdobyc fajny papier lub jak mówisz płótno..

P.S. masz piękne, gustowne i ciepłe mieszkanko, takie wciżą żyjące pod wpływem małych acz znaczących zmian ;)
agu

sylwia pisze...

Cudowne, swietny pomysl.Ja swoje miedzioryty z serii botanica kupilam na starociach.
Pokaze je kiedys w swoim nowym mieszkanku, jak juz beda wisialy na scianie.

Pozdrawiam Cie Kopciuszku,

Sylwia

Kamilcia pisze...

super :) pozwoliłam sobie zapisać link do zielnika - zapewne kiedyś wykorzystam :) Może na fakturowanym papierze wydrukuj? zawsze jakaś namiastka płótna...

aagaa pisze...

Kopciuszku dzięki za link.Piękne niektóre te ziółka.Pomyślałam ,że sobie parę wydrukuję i oprawię.Ale za nic nie mogę sie zdecydować które.Chyba metodą chybił trafił trzeba to załatwić:(((

kopciuszek pisze...

Podziękowania kierujcie do Kasi Euter, bo to ona znalazła tę stronę. Ja tylko wyciągnęłam linka ze starych zakamarków bloga...

anne pisze...

dzięki za przypomnienie linka... wczoraj pół wieczoru zapisywałam zdjęcia :)))

An z Chatki pisze...

Dzieki za stornę, wykorzystam je nei tylko do decoupagu ale i na kartki :)
Pozdrawiam noworocznie An

kasia euter pisze...

Witam Wszystkich w Nowym Roczku! i życzę Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień.
U Kopciuszka jak zwykle przepięknie, te dekoracje świąteczne takie wysmakowane. Choineczki w kuchni super, stoją też już i w mojej :) Życzyłabym sobie takiej twórczej wyobraźni, no ale cóż... za to mam spryt, który mnie pokierował na bloga Kopciuszka hihi
Dziewczyny fajnie, że też Wam się spodobał ten zielnik. Może coś wspólnie wymyślimy. Już same te karty, które Kopciuszku wydrukowałaś przyciągają uwage. W sumie można je włożyć w drewniane ramki z szybką i też źle nie będzie. Ja chciałabym skorzystać z tej usługi: http://www.galeriacanvas.pl/twoje_zdjecie.php
Tam obrazek o formacie 30x40 cm. kosztuje 49 zł. Nie wiem tylko czy poradziliby sobie z tymi ciemnymi brzegami.

Pozdrawiam serdecznie!

kopciuszek pisze...

Tak, zerkałam na tę stronkę już wcześniej i jednak wydaje mi się trochę drogo :((( I chciałabym je w mniejszym formacie...

www.bombolada.blox.pl pisze...

O, ja sobie także podrukuję i powieszę na ścianie. Dziękuję za ten cudowny lin !

Elisse pisze...

ja również zapisuje link i też skorzystam- dzięki serdeczne,kartki z zielnika są sliczne.

magdaikaja@op.pl pisze...

Piękny blog :) Trafiłam tu przypadkiem ale myślę, że częściej będę zaglądała :) Co do drukowania zielnika to albo na papierze wizytówkowym o fakturze płótna albo... na zwykłym a potem nakleić na płótno naciągnięte na blejtram - widziałam kiedyś taką propozycję w jednym ze starszych numerów polskojęzycznej"Burdy"-mam go nawet gdzieś w domu :)gdyby ktoś był zainteresowany to mogę odszukać, zeskanować i gdzieś umieścić np. na fotosiku :) Pozdrawiam serdecznie - Magda :)

magoda pisze...

Z przyjemnością przeglądam Twoje zdjęcia.
Pozdrawiam!

raincloud pisze...

Piękności :) Przypomniała mi się moja praca dyplomowa inspirowana zielnikiem...eh...

paniB pisze...

Jest metoda dużo tańsza od drukowania na płótnie. Proponuję decoupage na tkaninie. Przyklejasz wydruk i po wyschnięciu zaprasowujesz żelazkiem. Tak utrwaloną dekorację możesz prać w temp. do 40 stopni C.
Tu znajdziesz preparat http://www.decoupage.art.pl/product_info.php?products_id=3700&osCsid=a4c43bebb86cdd537b59f17427f8b2b6

a tutaj prosty kursik jak to zrobić:

http://www.decoupage24.pl/component/option,com_smf/Itemid,92/topic,2125.0/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails