sobota, 13 grudnia 2008

Świąteczne przygotowania


Zaczynam porządki zimowe. Dziś tylko mała rozgrzewka jednak w ciągu najbliższych paru dni pióra będą leciały, przewracać będę mieszkanie do góry nogami, przerzucać, przemieszczać, wyrzucać i odkładać, przekładać, wycierać, zmywać i zamiatać. Mam niestety naturę taką, że najlepiej mi się sprząta, kiedy pojawia się w moim mieszkaniu coś nowego, wtedy potrafię przetrząsnąć każdy zakamarek, aby dla tego nowego nabytku znaleźć idealne miejsce. Więc też biegam po sklepach, szukam świątecznych inspiracji i kiedy wreszcie znalazłam (w aptece!!!) jakaś taka spokojniejsza się czuję i wiem, że nadszedł już ten czas, aby chałupę moją gruntownie oczyścić i przygotować na nowości. Jedną z nich są lniano - bawełniane kuchenne łapki, wyjątkowo przydatne w czasie świątecznych przygotowań... Te haftowane serca są takie zachwycające! Wiem też, że Mikołaj przyniesie mi poszewki z takim samym dekorem ale Mikołaj ten stanowczo odmówił wręczenia mi ich przed wigilijną kolacją...
Ponieważ pracę mam taką a nie inną, wypiekać pierników w domu raczej nie będę a naznoszę sobie ciast i ciasteczek mnóstwo z pracy. :))) A kiedy już je sobie przyniosę, wrzucę do takich oto kolorowych puszek. A po świętach będę tam sobie trzymać nici i guziczki, koronki i inne krawieckie niezbędniki. Ostatnio coś lenię się straszliwie, kupiłam kawał lnianej zasłony, żeby z niej poszyć świąteczne worki i chyba już nie zdążę... :(

11 komentarzy:

Ewa pisze...

Piękne te kuchenne łapki :-) Poduszki zapewne będą jeszcze bardziej zachwycające, miękkie i puszyste - w sam raz by na nie opaść po trudach przedświątecznych porządków :-)
Pozdrawiam
Ewa

sylwia pisze...

Witaj Kopciuszko,
mam to samo, jak kupię coś nowego, to mam wiekszą motywacje do sprzatania, wtedy przestawiam, zmieniam, ukladam,aby idealnie wpasowac nowa zdobycz.
Lapki piękne, juz sa wyobrazam jakie beda poszewki...

Królewna pisze...

Piękne puszki :) Łapki do granków również :) Zainspirowały mnie do zrobienia sobie takich samemu :) Ale na razie to również muszę sprzątać, sprzątać i sprzątać, uszyć firanki, wymyśleć, żeby było ładnie, bo Wigilia w tym roku u nas... Ale kocham tę krzątaninę ;)

Anonimowy pisze...

Śliczny ten ceramiczny pojemnik i te pierniczki w czekoladzie aż ślinka cieknie :) Robisz bardzo nastrojowe zdjęcia, wszystko tak ładnie do siebie pasuje. Zazdroszczę poszeweczek, myślałam, że w skład tej serduszkowej serii wchodzą tylko kuchenne drobiazgi, a tu Mikołaj takie poszewki zdobył. Można prosić Mikołaja o jakieś wskazówki gdzie takich szukać?
Pozdrawiam serdecznie!
Hela

kopciuszek pisze...

poszewki w almi decor są :)
Dziękuję za miłe słowa, świąteczna krzątanina u mnie trwa w najlepsze, nawet w niedzielny piękny dzień...

Anonimowy pisze...

Dziękuję pięknie za odpowiedź. Czeka mnie zatem wizyta w AlmiDecor. Jeszcze sobie upatrzyłam taki piękny zegar na ścianę :). Miłego niedzielnego popołudnia!
Hela

anne pisze...

łapki piękne :)) ale okrutny ten Mikołaj ;))

monique pisze...

`How wonderful to find the same tins on your blog I have bought in the Netherlands.
I'm so glad that finally y computer is fixed so I am able to visit some lovely blogs again.

Anonimowy pisze...

Witam Cię serdecznie Kopciuszku!!!
Od dłuższego czasu z wielkimi emocjami obserwuję Twój blog i za każdym razem jestem zachwycona.Podziwiam za gust i powściągliwość w dobieraniu drobiazgów dzięki którym stworzyłaś niepowtarzalny klimat w swoim mieszkanku. Dziękuję że dostarczasz mi każdego dnia tyle inspiracji i wiary że moje mieszkanko też będzie takie ciepłe i rodzinne pozdrawiam Cię świątecznie i z niecierpliwością czekam na kolejny wpis aga z bielska
ps.czy możesz zdradzić gdzie zakupiłaś ceramiczny pojemniczek będę wdzięczna:o),

kopciuszek pisze...

Aguś, pojemnik kupiłam w Piotrze i Pawle ale myślę że w różnych takich sklepach z ładnymi rzeczami się pojawiają.

Anonimowy pisze...

Dziękuję ci Kopciuszku za informacje u mnie nie ma takiego sklepu zaczynam zatem intensywnie poszukiwania a póki co zabieram się do dalszych porządków i przygotowań świątecznych miłego weekendu pozdrawiam cieplutku aga z bielska

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails