poniedziałek, 1 grudnia 2008

Szare serce

udało mi się znaleźć wśród tony sklepowych bibelotów, będzie idealne na świąteczną dekorację, troszkę zieleniny się doda, może troszkę bieli, a reszty dokona płomień palących się świeczuszek... Walczę z pokusą zbyt wczesnego dekorowania mieszkania bożonarodzeniowymi akcentami ale coś tam już sobie do domu znoszę i pomalutku, po cichutku cosik tam kombinuję...


Ach i jeszcze oczu moich nacieszyć nie mogę grafiką cudną od Arine! Początkowo miała zawisnąć na drzwiach od łazienki, myślałam nawet żeby zamówić całą serię nadrzwiową (bo skrzydeł drzwiowych posiadam aż dwie sztuki!!! no może trzecia by się znalazła jakby balkonowe liczyć) ale te moje drzwi brzydkie takie, że szkoda coś na nie wieszać, nic już im pomóc nie może. Grafika oprawiona tymczasowo, ponieważ pani, do której się wybrałam, oznajmiła, że nie wie czy w grudniu zdążą mi to oprawić (jakże ja jeszcze bez panci w kąpieli wytrzymać bym miała cały miesiąc?!?), stwierdziłam więc, że wybiorę się do niej w styczniu po tym całym świątecznym zamieszaniu... Wtedy też wysokość całości ulegnie zmianie.

Zbliżenia nie wrzucam, bo nie wiem czy mi wolno. Dociekliwym radzę zwrócić się z prośbą do autorki, może na blogu swoim zaopatrzy w stosowne zabezpieczenia i umieści... Ale po kliknięciu zdjęcie się powiększa i troszkę więcej szczegółów można się dopatrzeć.

17 komentarzy:

li. pisze...

Bardzo ciekawy świecznik. Na pewno zrobisz z nim cuda.No i ta szklana patera. Taka duża.Nigdzie podobnej nie mogę znaleźć.

kopciuszek pisze...

ta patera jest z IKEA :)

Iwjardim pisze...

Świetny świecznik , napewno duzo szukałaś skoro udało CI się go wygrzebać jest inny niż wszystkie .

szewczykana pisze...

ooo a ja tez wygrzebałam taki świecznik... ale nie oparłam się pokusie udekorowania go ąwiątecznie i juz cieszy moje oko...

kopciuszek pisze...

:) Prawda że tak wiele za tak niewiele ;))) Józek dużo całkiem niebrzydkich świątecznych drobiazgów w tym roku oferuje...

An z Chatki pisze...

Ładne serduszko, a jak jeszcze będzie w świątecznym ubranku, to będzie jeszcze piękniejsze :)

joanna pisze...

Dzięki Tobie zobaczyłam co tworzy Arine - piękne, delikatne , wzruszające dziełka :)
I rzeczywiście chce się ich mieć więcej i więcej, a najlepiej - wszystkie ;)

Niestety - zaczyna się okres kiedy wszyscy będą wyznaczać jeden termin 'na po świętach'. Jak ja tego nie lubię...

monika pisze...

Też jestem fanką arine :)
I świecznik uroczy - taki zarazem prosty i oryginalny. Potwierdzam - w sieciówkach można w tym roku sporo ładnych dekoracji wypatrzeć - jeśli mogę zareklamować (albo podzielić się wiedzą ;) ) - polecam Kaufland (mają fajne słowackie chyba ozdoby) i empik (chińszczyzna ale całkiem gustowna - przepiękne szklane śnieżynki na przykład) :) Jeśli "reklama" nie na miejscu to wcale się nie pogniewam za usunięcie komentarza :)
Pozdrawiam ciepło :)

festoon pisze...

Kopciuszku,zajrzyj do mnie po odbiór pewnej nagrody,proszę;)

anne pisze...

Kopciuszku, a ja zapraszam Cię na chwilę zwierzeń i do zabawy w "7 prawd" :)))

CONCHITA pisze...

Zapraszam na mój blog - czeka niespodzianka:)

Ita pisze...

Kopciuszku ,nie walcz .I tak zaczęło się już ostateczne odliczanie .Świecznik bardzo mi się podoba ,też się nad nim zastanawiałam .
Piękna grafika ,zazdroszczę .
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Dziękuję za miłe słowa:)
Jeśli grafika ma być oprawiona w ramkę taką jak na zdjęciu, to obrazek jest za mały...ale ja już coś wymyślę, tylko musisz poczekać parę dni ;)
Dekoracje robisz idealnie w moim guście. Śliczne po prostu:)

Arine pisze...

Komentarz powyżej jest ode mnie, Arine :)

kopciuszek pisze...

Arine, obrazek będzie w mniejszej ramce, tylko na tę mniejszą ramkę muszę poczekać do "po świętach" :)

Arine pisze...

Acha, to wszystko ok:)

Anonimowy pisze...

jestem zachwycona Twoim wyczuciem stylu. OD dawna biegam po necie, szukajac inspiracji, bardzo bym chciala miec takie wyczucie stylu jak Ty. Serdecznie pozdrawiam i gratuluje
Renata

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails