piątek, 5 grudnia 2008

I love your blog

Dziękuję za prezent od Festoon i Conchity. Miło, że dla kogoś blog ten był zachętą do własnej radosnej twórczości :)))

Powinnam teraz zaprosić do zabawy kolejnych siedem blogowiczek, tych które najbardziej cenię i lubię. Chyba się jednak wyłamię, bo wszystkie już żeście dostały nominacje i to po kilka razy :) Wybiorę więc jeden tylko: Arine, bo jej grafiki są wyjątkowe, zabawne, ze ślicznymi detalami, takie że chciałabym kupić je wszystkie...
A uwielbiam zaglądać do wszystkich was, bez żadnego wyjątku!!!

8 komentarzy:

Arine pisze...

Dziękuję :*
To moja pierwsza nagroda:)
Cieszę się tym bardziej, że blog założyłam niedawno, a tu takie wyróżnienie!
Pozdrawiam serdecznie- Arine

Nasza kochana ruderka. pisze...

Moje gratulacje.Zasluzylas na te nagrode.Pozdrawiam

kopciuszek pisze...

:)))

Renia pisze...

Zasłużone wyróznienie, gratuluję Arine ! Jestem dumna, że mam taką koleżankę :))) Pozdrawiam. Renia

Inspiracje... Dekoracje... Wariacje... pisze...

Wyróżnienie. :)
Zajrzyj do mnie na chwilkę, proszę :)))

Ewa pisze...

Kopciuszku na moim blogu też czeka na Ciebie niespodzianka.
Pozdrowionka

ivon777 pisze...

Kopciuszku- nie wiem- czy pamiętasz, ale byłaś pierwszym autorem pod moim pierwszym postem . Twój blog był pierwszym , do którego trafiłam - resztę historii już znasz. Pisze sie ona dzień za dniem. Jest wiele kobiet , które Twój blog nie tylko inspiruje , ale w efekcie zachęcił do założenia własnych blogów. Jesteś wielka !
Szkoda jedynie, że sama piszesz coraz rzadziej.
Pozdr.

sylwia pisze...

Kopciuszku, czeka u mnie niespodzianka dla Ciebie.

Pozdrawiam,
Sylwia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails