niedziela, 21 grudnia 2008

Bożonarodzeniowe drzewko


Tak sobie wymyśliłam, że w tym roku święta spędzimy w bieli i naturalnych szarościach, a motywem przewodnim będą serduszkowe elementy, które sobie w terminie późniejszym wykorzystam (czyt. w walentynki :)). Tak więc z kanap zniknęły kolorowe poszewki, a ich miejsce zajęły białe, do których dołączą te wyczekiwane od Mikołaja. Mikołaj jest nieubłagany i nie pozwala nawet do zdjęcia rozpakować.... Piękny, gęsty świerk ozdobiony skromnie, zawisły na nim tylko naturalne, słomiane dekoracje. Z zakupionej starej lnianej zasłony uszyłam worek biały na donicę, przewiązałam kokardką z rafii, dodałam ceramiczną skarpetkę i drzewko gotowe. Starałam się uniknąć czerwonych dodatków, nie do końca się udało.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pięknie! Bardzo lubię takie klimaty. U mnie w tym roku podobnie, tylko choinka cała w kryształkach :) Dziękuję bardzo za informację o poduszkach, zdobyłam 2 i się ogromnie z nich cieszę :). Pozdrawiam
Hela

Królewna pisze...

Piękne drzewko :) Ja także czerwonemu mówię stanowczo nie. Przynajmniej na choince ;)Ozdoby, jeżeli zdąrzę zrobić ;), będą handmade, także serduszka, w moich ukochanych pastelach.

asiorek pisze...

ślicznie Kopciuszku:)))
spokojna, ciepła Twa choinka:) i cyprysiki śliczne:)
spokój biije z tego wnętrza:)
gratuluje:))

katje pisze...

Choinka śliczna jak wszystko u Ciebie! A lniana osłonka na doniczkę bardzo pomysłowa.
Pozdrawiam
Kasia

babibu pisze...

mamy bardzo podobne choinki:) (chociaz u mnie zawisło na prośbę córki kilka bombek :) )

Keri pisze...

Przepiękne drzewko ! też mi się takie marzy ale mój chłop coś kręci nosem, może go jeszcze namówię. Ciekawa jestem jak wygląda Twój prezent;)

Madzia pisze...

Bardzo ładna i skromna.
No moja bardziej kolorowa w tym roku (dzieci ubierały:)
Pozdrawiam świątecznie

Ewa pisze...

Piękna choinka, taka prosta i skromna i chyba przez to taka prześliczna. Mi też się taka marzy, ale cóż .... gusta dzieci są nieco odmienne ;-)
Pozdrawiam
Ewa

Arine pisze...

To ja idę zmieniać adres w ulubionych;)Tutaj też Cię kocham koleżanko!
Chyba niedługo dołączę...ale dodawać znowu te wszystkie grafiki?! help!

memulka pisze...

śliczna choineczka, my w tym roku będziemy wieszać ozdoby z masy samoutwardzalnej, same s Sarą powycinamy kształty foremkami , w zeszłym roku robiłyśmy złote gwiazdki masosolne.

Pozdrawiam

greglis pisze...

Zawsze podglądałam Twoje mieszkanko na forum gazetowym, ale teraz tu będę z przyjemnością zaglądać. Choinka cudna :)
ps
zapraszam Cię również na mojego bloga:)

aagaa pisze...

Co tu napisać żeby się nie powtórzyć?Piknie jest...I tyle...

Ita pisze...

Ale milutko ,świątecznie ,przytulnie,
Ja ubierałam dzisiaj swoją , i nigdy nie mogę się powstrzymać przed nadmiernym przystrojeniem .
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Piękna ta Twoja choinka w całej swej prostocie, Kopciuszku !!! Myślę, że fajne uzupełnienie stanowiłyby suszone pomarańcze :)
Madalene

Alicja pisze...

Piękna choinka i pozostałe świąteczne dekoracje!
Kopciuszku, wszystkiego najwspanialszego w 2009!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails