sobota, 4 października 2008

Kreteńska pamiątka



Przywiozłam sobie z wyspy ceramiczny lampion. Mój wybór padł na wzór serduszkowy, sama nie wiem, czemu nie wybrałam czegoś bardziej greckiego??? Jego urok w pełni się uwidoczni wiosenną porą, kiedy to na balkonie nastąpią kolorystyczne zmiany a sam lampion zawiśnie bądź na ścianie, bądź nad stołem... a póki co w jesiennej scenerii.
Na balkonie wiatr hula, zimno tam i robić się nic nie chce... Już powietrze takie inne, październikowe, aż by się chciało włożyć kolorowy szalik i rękawiczki, i pobiec do parku, gdzie z drzew zaczynają opadać kolorowe liście. Cieszy mnie fakt ten, bo uwielbiam szelest suchych liści pod stopami (a właściwie butami)... A tu niestety za ścierę i porządki jesienne czas zacząć...

10 komentarzy:

festoon pisze...

Oryginalny ten lampion,nic to,że nie grecki.A lepiej chyba kupić pamiątkę nie koniecznie typową dla danego regionu/kraju,ale może gustowniejszą i taką,która postoi,a nie wyląduje w składzie rzeczy nikomu niepotrzebnych:)

Anonimowy pisze...

Piękna podróż i piękna pamiątka.Zawsze mówię,że to zobaczymy jest bezcenne i nikt nam tego nie zabierze.
Miło,że zaglądasz do mnie.Kamykami z wielką chęcią bym się podzieliła...ale dostałam je w prezencie...ale wiem kto takie umie robić:))))

Anonimowy pisze...

A jeśli chodzi o przegródki to uśmiechnij się piknie do Swego chopa to wykombinuje może jakieś listewki,złączy je na krzyż i już.Potem możesz pomalować na biało,albo na taki kolor jak masz blat wkoło szyby:)))
Właściwie to Ty zdolna jesteś i sama byś coś takiego zrobiła!!!!
sylwia15a
-ten post powyżej też ja pisałam tylko zapomniałam się podpisać:)))

kopciuszek pisze...

Do chłopa swojego mogę się uśmiechać uśmiechem hollywoodzkim i on mi takiego czegoś i tak nie zrobi, bo mu bozia talentu poskąpiła :))) Nie wiem zresztą czy mój stolik nie za mały na takie przegródki, bo by się okazać mogło, że nic się w takich nie pomieści.
A kamyczki Twoje są przecudowne!

Anonimowy pisze...

To spróbuj zrobić takie przegródki z tektury i będziesz widziała jak to wygląda.Jak będzie ok.to wtedy napewno w jakimś sklepie(castoramie może?) zrobią takie listewki.
sylwia15a

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna pamiątka :) Piękne zdjęcia, będzie o czym wspominać w zimowe dni :)
Przy okazji zapraszam na mojego bloga swieżo powstałego. Mam nadzieje, że się rozwinie, jak twoj blog Kopciuszku.
Pozdrawiam An
http://chatkawogrodzie.blox.pl/html

Asia pisze...

Ładna lampa, ale ten obrus/serweta szydełkowa musi być śliczny

Ita pisze...

Piękne wakacje miałaś !Zazdroszczę . Pamiątka też piękna ,na pewno wygląda pięknie w nocy gdy pali się w niej świeca. Coś dużo tych pięknie mi wyszło.

martynaR12091983 pisze...

SLICZNIE JEST U CIBIE..

anne pisze...

też mam manię przywożenia pamiątek z podrózy zupełnie nie pasujących do miejsca w którym byłam... kupuję to co wpasuje się w klimat mojego mieszkania...
a lampion piękny i jest trochę (nie tylko "trochę") grecki :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails