wtorek, 16 września 2008

Planowana inwestycja


Mam nadzieję już w przyszłym roku stać się właścicielką takiego oto domku letniskowego, który to stanąć by miał na działce POD. Podoba mi się jego piniowate wybarwienie chociaż zdaje mi się, że biały bardziej by mi przypasował :))) Już oczyma wyobraźni widzę na tym ganku stary szlaban, stolik, wewnątrz wygodną leżankę, z miękkimi poduchami i kwiaty, kwiaty, kwiaty prosto z ogródka! Tylko jakoś nie mogę sobie wyobrazić mojego chłopa tam, w gumiakach, z grabiami i taczką ;))) Czas ostro zacisnąć pasa, żeby zrealizować nasze plany bez długoterminowych kredytów! A przynajmniej nabrać ich jak najmniej!

13 komentarzy:

joanna.ka pisze...

Piękności domek :))
I jaki ganek! I okiennice!!
Fantastyczne plany, warto zaciskać pasa :))

Przy okazji pooglądałam sobie stronkę producenta - ładne rzeczy robi...

Ewa pisze...

Słuszna słuszność z kredytami - że tak sobie pozwolę skomentować - brak kredytów daje wolnośc... nie wyłączną, ale brak poczucia przymusu...

Anonimowy pisze...

Domek jest prze..prze..piekny :)
I teraz z mojego niemilego doswiadczenia napisze, ze mielismy podobny sliczny domek na naszej dzialce. Latem rewelacja, fajne spotkania robilismy na anszej dzialce i super sie siedzialo z ksiazka w wiklinowym fotelu na werandzie. Ta idylla trwala do zimy. Zima wypedzilismy z naszego domku dzikich lokatorow czyli lumpow ktorzy tam zamieszkali. Tej samej zimy dostalismy powiadomieni ze nasz domek sie spalil. Gdyz mieszkajacy tam bezdomni chcieli sie podgrzac i przy tym spalili nasz domek.
Teraz na dzialce mam altane - czyli okragly stol z lawka dookola z pergola. Jak na razie nie przypadl do gustu lumpom i nadal stoi :)
Mam nadzieje, ze Was nie spotka taka tragedia jak mnie. Kupe kasy wydalismy na domek i cieszylismy sie nim tylko jeden sezon.

Anonimowy pisze...

Piękny i bardzo urokliwy. Ja bym posadziła malwy pod okienkami.
Madalene

kopciuszek pisze...

Właśnie tego się boję, tych włamywaczo - meneli. Ale może nie będzie aż tak źle...

Anonimowy pisze...

Aeż ten domek cudny!!!! W takim razie życzę Ci Kopciuszku 6 w totka.
sylwia15a

Kamilcia pisze...

j, Kopciuszku - to i moje marzenie, taki domek letni blisko miasta, gdzie na całe lato mogłabym się wynieść :) trzymam kciuki za spełnienie marzeń :)

Anonimowy pisze...

Domek jest cudny i cena dobra. Warto zainwestować. Powodzenia w realizacji marzeń
Danka D.

Irena pisze...

Kopciuszku - domek przecudnej urody ! Również mam domek na działce POD .Pracy co niemiara,ale kiedy potem patrzysz na piękne kwiaty - zapominasz o włożonym wysiłku.Z Twoim talentem działka z pewnością będzie śliczna.Mam tylko jedno "ale" - z własnego doświadczenia.Gdybym kupowała działkę jeszcze raz,to kupiła bym niewielki ,ale SWÓJ kawałek ziemi.Choćby czekać dłużej.Działka POD nie jest Twoją własnością,ciągle straszą likwidacją ogródków ,sąsiedzi bywają różni.Ja akurat mam nie najgorszych,ale wiem ,że nie zawsze z sąsiadmi na tak małych działeczkach jest różowo.Są tacy ,którym przeszkadza wszystko i skutecznie potrafią zatruć atmosferę.Nas ciągle straszą inwestycjami na terenie działek- szkoda by było włożonej pracy,roślin i niemałych pieniędzy.Bo niestety,ale działka kosztuje.Z Twojej własności nikt Cię nie przegoni,a przynajmniej nie tak łatwo.Zrobisz jak uważasz ,ale powiem Ci ,że ja teraz po cichu żałuję ,że nie posłuchałam męża ,który nalegał ,żeby kupić swoją ziemię .Ja chciałam już ,natychmiast i taniej.No to mam - ale niepewne. To oczywiście tylko moje przemyślenia .Niemniej ,jakkolwiek zdecydujesz- już się cieszę na cudne zdjęcia .

Pozdrawiam
Irena

decomarta pisze...

Jaki piękny! Jaz z bajki o królewnie Śnieżce! Superowy. Tia, faktycznie błoto, taczka i grabie tam nie bardzo pasują :/
No właśnie - okiennice miodzio.

Anonimowy pisze...

a niby co ja tam będę miał robić w tych gumiakach z grabiami i taczka???Za to podoba mis się wizja tej leżanki!!!:)))
M.

Anonimowy pisze...

witamy męża Kopciuszka :))

Anonimowy pisze...

Kopciuszku ja chętnie pożyczę swojego męża do prac ogrodowych, mało tego wyposarzę nawet we własne gumiaki:-P Po praktyce w Pszczewie osiągnął mistrzostwo w koszeniu trawy i podlewaniu wszelkich innych roślin:-) Pozdrawiam i wpisuję się na turnus.
A.szwagierka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails