niedziela, 7 września 2008

Mamma mia!




Lekki film, idealny na poprawę nastroju! Wspaniałe piosenki ABBY, nogi same mi podrygiwały pod kinowym fotelem, mojej mamie przypomniały się lata młodości, kiedy zabierała małe radio na plażę i słuchała ich przebojów nie rozumiejąc ani słowa... Mnóstwo zabawnych scen a przede wszystkim wspaniałe, kolorowe wnętrza! Stare mebelki, nasycone wszystkimi kolorami tkaniny i to wszędobylskie wzorzyste pranie porozwieszane na sznurkach - coś po prostu wspaniałego! Chyba zmienię koncepcję swojego balkonu i spróbuję stworzyć sobie choć namiastkę takiej idyllicznej greckiej wysepki!
Polecam i nie wychodzić z kina od razu, bo aktorzy robią niezły show jeszcze w trakcie trwania napisów!
Zdjęcia skopiowałam z serwisu www.filmweb.pl

11 komentarzy:

aneta pisze...

ten opis brzmi tak zachecajaco ... lepszej rekomendacji chyba nie mozna sobie wyobrazic hihi :)
czy ten film fajnie bedzie obejrzec solo, czy lepiej ze znajomymi? maam ochote przejsc sie do kina sama, przy tak temperamentnym filmie nie wiem czy to dobry pomysl :) ?

decomarta pisze...

Ale mi narobiłaś ochoty! Chcę go obejrzeć. Po zdjęciach widzę, że z filmu aż tchnie lato! A ja go tak bardzo potrzebuję! Działam na baterie słoneczne :)
I bardzo spodobała mi się żółta kanapka z jednego ze zdjęć.

kopciuszek pisze...

Najlepiej z psiapsiółami, bo dla płci brzydkiej połączenie lekkiej komedii romantycznej z musicalem może być tragicznym przeżyciem :)))

festoon pisze...

Byłam,widziałam,w ubiegłą środę grali w Multibaby kino.Tak się złożyło,że i mama u mnie była,więc razem się wybrałyśmy.Film rzeczywiście wprawia w super nastrój.Meryl Streep jest taka jakaś inna w nim no i Colin Firth gra mmm;)Wszyscy podrygiwali na seansie,mamy i dzieciaczki.

festoon pisze...

...no i te wnętrza z kolorami(mimo,że mam dużo białego u siebie,to miło pooglądać);)

memulka pisze...

Film podobno świetny ( znajomi byli w piątek, więc info z pewnego źródła )
Ja pójdę na pewno , zresztą w kinie to ja byłam chyba rok temu :-))

Królewna pisze...

Zabawa na tym filmie jest przednia! Ja byłam zaraz jak zaczęli grać... Śpiewający James Bond, po prostu miodzio, rewelacyjna Maryl Streep i bossssski Colin F.! Naprawdę warto iść...

joanna.ka pisze...

Po takich Waszych recenzjach - idę!!!

mada pisze...

Colin Firth... mmmm... Idę z przyjaciółką w czwartek i już nie mogę się doczekać!

anne pisze...

już wiem co będę rozbić w sobotę :)))

gadmadzia pisze...

Byłam w niedzielke z bratową, REWELACJA!!!! tego mi właśnie trzeba było! Wprowadza w niesamowicie pozytywny nastrój!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails