piątek, 29 sierpnia 2008

Kolorowe

Urocze sikorki i subtelne kwiatuszki ręcznie malowane akrylami na starej desce. Akcent troszkę rustykalny ale nie mogłam oprzeć się temu delikatnemu wiejskiemu malunkowi, tym ślicznym kolorkom, a że brakuje zegara w sypialni to i chłop nie oponował. Chociaż on krótkowidzem jest i dla niego zegar na pół ściany byłby najlepszy...



P.S. Nie wiem czemu znów się włączyło podkreślenie, czasem tak mi się robi jak próbuję pisać nad zdjęciami a już mi się nie chce przepisywać na nowo...

17 komentarzy:

Charlotte pisze...

Nie popiszę sie elokwencją ;) Zegar jest po prostu śliczny :)

Królewna pisze...

Zegar bardzo urokliwy i oryginalny :)

katje pisze...

I ja nie będę oryginalna :) Zegar jest świetny! Tak jak i wszystkie Twoje rzeczy, ładnie wkomponuje się w mieszkanko.

Kama pisze...

bardzo urokliwy to słowa które przychodzą mi pierwsze także papuguję tu Królewnę ale cóż.Wcale się nie dziwię, że ten zegar Cię ujął.

babibu pisze...

piękny:)

anne pisze...

i ja nie będę oryginalna -zegar urokliwy :))))
piekna ta rudbekia i jeżówka

monika pisze...

Piękny i uroczy :)Gdzie Ty takie skarby wynajdujesz? :)

Madzia pisze...

Bardzo oryginalny przedmiot:)

festoon pisze...

...zauważyłam ten nowy link na twoim blogu,śliczne tam rzeczy,twój zegar chyba tez stamtąd?

Anonimowy pisze...

ja z innej beczki;)

slyszalas Kopciuszku o BlogDay 2008?
fajnie by bylo gdyby namiary na Twojego bloga rozeszly sie po swiecie;).31 sierpnia tuz,tuz...
pozdrawiam

Ja wlasnie jestem na etapie urzadzania swojego wymarzonego domku.dzieki Tobie odkrylam skandynawskie stronki,blogi-jednym slowem moje inspiracje.DZIEKI WIELKIE:)
tylko to przekonywanie meza,ekip remontowych,i reszty swiata,ze biel i jej odcienie nie sa wcale takie zimne i paskudne powoli mnie wykancza:(tym bardziej,ze znajmoi tez koncza domek i patrza na moje pomysly ze zdziwieniem:)tak biednie????nie na "bogato"???tak prosto i zwyczajnie??patrzac wtedy na mine mojego biednego meza zaczynam miec wyrzuty sumienia,ze nie chcialam halogenow,naroznych wanien z masazami,kolorowych scian i plytek lazienkowych kapiacych zlotem:(.
dlaczego ja mam taki zrabany gust:((((((

;)

Kamilcia pisze...

a ja na pytanie odpowiem odnośnie podkreślenia - ja sobie tak radzę, że najpierw przesuwam zdjęcia entere-em 1-2 linijki w dół, a potem strzałką/kursorem wracam te linijki, ale puste wiersze zostają i podkreślenia nie ma.

kopciuszek pisze...

Też tak zrobiłam Kamilcio, zazwyczaj nic się nie dzieje, ale czasem się włączy podkreślenie, a nie ma czym go wyłączyć i muszę wtedy pisać na dole a zdjęcia przesunąć pod tekst. Ale już mi się nie chciało.
Feston masz rację, zegar jest z malowanego domu, odkryłam tę stronę całkiem nie dawno, akurat na forum ktoś podał do niej linka.
Anonimowy, urządzałam się razem z moimi znajomymi w tym samym czasie i oni myśleli że moje białe ściany to tylko tymczasowo aż nie zarobię na kolorowe farbki :) Mało komu mój biały styl się podoba, co mnie akurat nie przeraża. W końcu to moje doczekało się artykułu a ichnie nie :))))))
Najlepiej pokazać szwedzkie strony mężowi i powoli go przekonywać...

kopciuszek pisze...

niedawno oczywiście pisze się łącznie, bardzo przepraszam za błąd...

Królewna pisze...

J atam sobie myślę, że każdy powinien mieć w domu tak, jak mu się podoba... W koncu to Ty Anonimowy będziesz tam mieszkać, a nie Twoi znajomi... :)

anne pisze...

Kopciuszku, nie wierzę, ze komuś moze się Twój domek nie podobać, to chyba tak przez zazdrość tylko....

globalistka pisze...

Drogi "Kopciuszku" jestem zachwycona białym klimatem Twojego mieszkanka :) Również dzięki Tobie poznałam szwedzkie blogi o urządzaniu mieszkań, które są skromne ale bardzo klimatyczne. Trochę się nimi inspiruję. Podpowiem jak się pozbyć podkreśleń w tekście: na końcu narzędzi służących do edycji posta jest taka gumeczka, wystarczy zaznaczyć tekst i włączyć gumkę :)
Pozdrawiam :)

kopciuszek pisze...

Rzeczywiście globalistko, udało się! Dzięki!

Related Posts with Thumbnails