czwartek, 28 sierpnia 2008

Summer Garden

Nabieram wprawy i szycie idzie mi całkiem nieźle. Gdyby mi ktoś rok temu powiedział, że kiedyś sama coś takiego zrobię, puknęłabym się w moje wysokie czółko... A tu proszę, piękna seria łazienkowa, w kwiaty niczym z letniego ogrodu, uszyta na prezent urodzinowy dla mojej koleżanki.


Kieszonki na łazienkowe drobiazgi, do wykonania tego cudeńka musiałam zużyć wszystkie swoje pokłady cierpliwości, ale udało się...


Uchwyt na dwie rolki papieru toaletowego, po babcinym szkoleniu uszycie takiego zupełnie nie sprawia kłopotów...

Woreczki wydawały się takie proste do uszycia, tymczasem gdybym nie miała kupionego na wzór, raczej nie wykombinowałabym nic dobrego...

10 komentarzy:

Kama pisze...

ale jesteś zdolna Dziewczyna. Podziwiam, chylę czoła. Bardzo starannie i ładnie zrobione i same praktyczne rzeczy. Ładne i praktyczne.

joanna.ka pisze...

Wspaniałe prezenty - zazdroszczę osobie obdarowanej ;))
Tak - cierpliwość - to jest to co przy szyciu jest najbardziej potrzebne.
Mam cierpliwość dla syna, męża, Bankiera a już do szycia mi nie starcza...

Keri pisze...

Bardzo mi się podobają te Twoje szyciowe dokonania, są naprawdę super. Podziwiam, podziwiam !!!

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, może pomyślałabyś o sprzedaży taki kompletów np, na allegro, pare groszy by zawsze było, a i radosć kupujących, ja pierwsza bym taki komplecik kupiła, a szczególnie taki uchwyt na zapasowy papier, który teraz stoi w kącie i uroku nie dodaje. bardzo mi się podoba i pierwszy raz u Ciebie coś takiego zobaczyłam, a że ja nie szyjąca (dwie lewe ręce) po sklepikach internetowych zaczełam szukać ale nie ma czegoś takiego w sprzedaży.
pomyśl nad tym, jak dojdziesz do wprawy to znając twój gust i twoje pomysły, ciekawe rzeczy by można było pewnie u Ciebie kupić :)
pozdrawiam

festoon pisze...

A ja dodam jeszcze,że i materiał piękny.Upolowany w lumpeksie,czy kupny?Ale raczej zbyt piękny jak na sklepowy;)

monika pisze...

ekstra :)

mada pisze...

Pięknie Ci wyszło!

li. pisze...

Na prawdę dobra robota. Uwielbiam szyć,niestety od jakiegoś czasu nie znajduję najmniejszej chwili na to hobby.I muszę przestrzec Cię-szycie bardzo wciąga i uzależnia:-)

kopciuszek pisze...

Materiał kupiłam na allegro, wzór piękny, jego minusem jest fakt, że od lewej strony pokryty jest jakąś taką gumą (nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam), która ułatwia mi szycie (materiał się nie siepie) ale lewa strona nie wygląda najlepiej zwłaszcza że w niektórych miejscach ta guma odchodzi. Chętnie bym sobie dorobiła parę groszy na allegro, ale że nie czuję się pewna jakości swoich wyrobów na razie pozbywam się wśród znajomych, oni widzą na żywo i wiedzą co biorą i im nie przeszkadzają pewne niedoskonałości. A na allegro są takie rzeczy (wieszak na papier wpisać) i w arte ego.
P.S. Właśnie skończyłam szyć sobie torbę ekologiczną, szyłam ją kilka godzin, wymaga jeszcze dopracowania, jest późno i mam teraz dość szycia na tydzień :)

anne pisze...

zdolna z Ciebie dziewczynka :))

a i seria bardzo urokliwa :))

(fakt, materiał ma piekny wzór - jak dobrze, ze mamy "coś" takiego jak alllegro, tam naprawdę fajne cudeńka można znaleźć :) )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails